Már a héten távozhat az F1-legenda a Red Bull istállótól
Minden jel arra mutat, hogy a Ferrarinál folytathatja karrierjét.
Minden jel arra mutat, hogy a Ferrarinál folytathatja karrierjét.
Kinyírták a gyengébb DBX-et, a csúcsmodellt pedig frissítették.
Newey 2006 óta a Red Bull csapatát erősíti, a legújabb hírek szerint 18 év után most mégis távozni készül.
Szerintük sokkal nagyobb politika vagy miegymás vezérelte felhajtás van a villanyautók körül, mint fogasztói igény.
A kétszeres világbajnok pilóta úgy döntött, hogy folytatja a versenyzést.
Neked sem mindegy, hogy milyen gyártmányú az autód? Pedig ma már nincs tisztán német, francia vagy olasz márka a piacon.
A versenyfelügyelők szerint lényegében büntetőfékezett a spanyol.
Max Verstappen kívánságára érkezett egy új biztonsági autó, az Aston Martin Vantage, amely gyorsaságával és technikai fejlettségével mindenki elégedettségét kivívhatja.
Verstappen lassúnak találta, a brit gyártó pedig tett ellene.
Hiába a két koncepció, a projekt a kukában végezte.
Két csapat teljesen új külsőben pompázik.
Ki ne akarna egy GT1-es Aston Martin DB9-et?
A frissített Vantage annyi újítást kapott, hogy komplett generációváltásnak is beillene.
A spanyol versenyző a fizikai teszteken felülmúlta önmagát.
Sorozatunkból kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
Ezek a színészek nem voltak irigyek és kölcsönadták a saját autójukat egy film vagy sorozat stábjának. Nem mindegyik élte túl a szereplést!
Pedig szürke. És mindezért csak 286 millió forintot kell fizetni.
Megvolt, hogy az Aston Martin már 2009-ben SUV-ben gondolkodott?
Az autóikhoz képest nem is drága.
Toronyháznyi karakter, 707 sokkoló lóerő és varázslatos GT élmény, korosodó Mercedes-alapokon. Neked megérne 110 milliót?
Mindez az Inside Valkyrie című, 400 ezer forintos, több kötetes könyvsorozatból derül ki.
De csak a különleges modellekben.
Aston Martin: jövünk, nem jövünk, mégis jövünk.
A Forma-1 aerodinamikai és technológiai csúcsteljesítménye most az utakon is feltűnik az Aston Martin legújabb mesterművében, a Valhallában.
999 darabot terveznek, az első jövőre érkezhet.
Viccnek jó lett volna, de komolyan gondolták.
Folytatjuk a gondosan megépített, végül meg nem valósult prototípusok bemutatását. Neked melyik kupé állna a legjobban?
A fő kérdés, hogy melyik színben van szükséged egyre. Mit szólnál mondjuk a kékhez?
Álmodozás közben szinte bármilyen extrém ötlet megvalósítható, cikkünk második részében visszamegyünk a múltba néhány jövőbe mutató kormánykerékért.
Bemutatták a DB12 Volantét.
Nem mindenki hisz a klasszikus, kerek kormányban, összeállításunkban szögletes, aszimmetrikus, félretolható, sőt átlátszó változat is szerepel.
Az Aston Martint a 2001-es Vanquish hozta vissza a 007-es filmekbe. A Vanquish viszont az 1998-as Projekt Vantage teljesen működő prototípusából lett.
A gyönyörű 1973-as, V8-as motorral rendelkező autó többek között a Nincs idő meghalni című filmben is feltűnt.
A kütyükkel felszerelt DB5-öt a világ legismertebb autójának tartják, íme hét kevésbé ismert tény a brit klasszikus filmes karrierjéből.
110 éves az Aston Martin, az ajándék pedig a Valour. Mármint nem nekünk, hanem a világnak.
S-osztállyal nyomulsz? Vettél egy Maybachot egy százasért? Viccelsz, bolondozol.
A versenybírók 83 köridőt töröltek, nyolc pilóta helyezése változott, Carlos Sainz a negyedikről a hatodikra esett vissza.
A Ferrari önmagához képest nagy versenyt ment, de Leclerc csak pár körre tudta átvenni a vezetést.
Az első villanyautójuk 2025-ben jöhet.
Elképesztő, mire képes a Thinkstation PX.
A németek „B” autója egyből csodát tett; a Ferraritól elképzelhető, még az is kevés lenne.
Ami késik, az 43 év múlva lépi át a 322 km/órát.
Cikkünk folytatásából kiderül, milyen ritkaságokkal bővült a magyar rendszámos guruló rakéták gyűjteménye.
7000 órányi restaurálás után a gép rajtra rész.
A gyártó szerint ez már nem is grand-, hanem "super tourer".
Nem maradtak sokáig távol.
Az Aston Martin jelenleg Mercedes-erőforrásokat használ.
1923 óta történt egy s más a francia versenypályán, pontosabban a Circuit de la Sarthe aszfaltján. Az RM Sotheby's most centenáriumi áverést rendez.
Addig pár sejtelmes képpel kell beérnünk.
Diadalmenetnek tűnhet, de az osztrák csapat és az F1 is a vesztébe rohan?
Fernando Alonso idén negyedszer is dobogóra állhatott.
Speciel a Zagato simán építhetne ilyet is, ha mutatkozna rá megfelelő igény.
Volt értelme megcsinálni azokat az új James Bond Goldfinger DB5-öket.
MG eladások, Giulia és Stelvio Quadrifoglio 100th Anniversary, legdurvább kabrió Aston Martin az eheti hírösszefoglalóban.
770 lóerő, 900 Nm, és egy nagyon eltalált forma.
Fernando Alonsót megbüntették,de így is megtarthatta harmadik helyét.
A spanyol szerint ez még csak a kezdet.
A szezon előtti teszten az F2-es bajnok helyettesítette.
Elszaporodtak a fekete elemek, de ez nem véletlen.
Extra hosszú útifilmmel érkezik a Becsületesnepper, öreg és fiatal japán autókon át egészen az Aston Martinig minden lesz a mai videóban.