
Csilingelt a kassza az Audi Hungariánál, bónuszt fizetnek a munkavállalóknak
Továbbra is kérdéses az autóipari jövője, de az Audi Hungaria minden igényt rugalmasan kezel.
Továbbra is kérdéses az autóipari jövője, de az Audi Hungaria minden igényt rugalmasan kezel.
Ezzel ugyanakkor nem lettek kisebbek a járműipar előtt tornyosuló kihívások, csak egy kis időt nyertek.
A Konkrétan vendégei: Wachtler Tamás, a Porsche Hungaria ügyvezető igazgatója és Várkonyi Gábor autópiaci szakértő.
Érintett az Audi, a Ford, a Mercedes és a Volkswagen.
Hatalmas lépésekre készül a legnagyobb kereskedelmi partnerünk.
2026 végéig hajtják végre.
Marine Le Pen szerint ebből katasztrófa lehet.
A ZF Hungária újabb 50 dolgozó elbocsátására készül az iparágat sújtó visszaesés miatt.
A mai modern autók felépítése lassan olyan összetetté válik, mint a repülőké.
Donald Trump nemrég kiegészítő vámokat vetett ki a Mexikóból és Kanadából származó árukra.
Az elektromos autó fontos szereplője lesz a jövő mobilitásának, ám az uniós törekvésekkel szemben korántsem biztos, hogy egyedüli.
Közben a vállalat megemelte a profitprognózisát.
Több mint 250 autómodellnél használják az alkatrészeiket.
A kulcs a valós kép közvetítése az autóipar történéseiről.
Heves tiltakozást váltott ki az elnök lépése.
Egy kínai vállalat úgy döntött, hogy Magyarországon építi fel a következő üzemét.
Európai szintű demonstráció készülődik Brüsszelben.
Kérdés, hány sikertörténetet tudunk még felmutatni.
Kusai Sándor nem érti, miért nem csaptak az asztalra Brüsszelben a németek.
A kormánynak komoly harcot kell folytatnia, hogy csökkentsék a negatív külső tényezők hatásait.
Fontos szerepet szán a vállalat az üzemnek.
Az autóipar további növekedésre számíthat a következő két évben.
Nagy bajban lehet az autóipar.
Az óriásvállalat megkongatta a vészharangot.
Az összehangolás kerül a fókuszba.
A titkolózó önkormányzat most végre válaszolt a helyieknek.
Azok sem járnak jól, akik maradhatnak a cégnél.
Orbán Viktor szerint is hatalmas csapást jelent a döntés.
A tárcavezető szerint a világgazdaság jelenleg alapvető átalakuláson megy keresztül.
Beszállítói fórumon szólalt fel a külgazdasági és külügyminiszter.
Nem mindegy, hogy milyen a fő kereskedelmi partnerünk immunrendszere.
Aki felhagy a zöldipar elkerülhetetlen kiépítésével, lemarad a versenytársakhoz képest.
Hová vezetnek a járműiparban és a közlekedésben végbemenő folyamatok?
Gigaberuházás történt Szegeden.
A gyártók adócsökkentést javasolnak.
A bértárgyalások megkezdődtek.
Az elektromos autók és hibrid megoldások már itt vannak, hogy csökkentsék a levegőbe kerülő szennyező anyagokat. A technológiai fejlődés új korszakot nyitott a közlekedésben – de vajon milyen ártalomcsökkentési lehetőségeink vannak még?
Történelmi mélyponton több német autógyártó is.
Több száz alkalmazott gyűlt össze az utcán.
Sajátos sztrájkolás.
Kevés szó esik a járművekkel kapcsolatos tudás fontosságáról. Íme egy kis hiánypótlás.
A kék sarokban az elektromobilitás, a pirosban a hagyományos autók. De kell-e győztes egyáltalán?
Fontos fejezet veszi kezdetét: új iparági mérce születik, kínai sebességgel.
Zsugorodnak a bevételek.
Nehogy akkumulátor-nagyhatalmi álmainkból Európa hulladéklerakóján ébredjünk. Schiffer András írása.
Hogyan lett a telefonakkumulátor-gyártóból a Volkswagen és a Tesla kíméletlen versenytársa?
Egyre feszültebbé vált a kapcsolat az utóbbi években.
A magyar kormány a kőolajellátás terén is érdekelt lenne a diverzifikációban.
Szijjártó Péter szerint a beruházásaik értéke lassan eléri a tízmilliárd eurót.
Egy korábban népszerű és elismert szakma nimbuszának visszaállításáért folytatnak küzdelmet a járműipar szereplői.
Az autópiac egyik legnagyobb kérdését vizsgáltuk meg.
Gyorstöltőre vár az európai autógyártás.
A „hungarofób” Manfred Weber, a migráció és a „gendermarhaság” is szóba került.
Késik a közös döntés, nincs egyetértés a német kormányban az új orosz szankciócsomagról.
Brüsszel döntött, kemény lépéssel válaszolnának.
Utánajártunk, miért maradt le az európai autóipar a kínaival szemben.
Több részlet is kiderült a törvénytervezetről.
A japán anyavállalat 1991 óta több mint 2 milliárd eurót fektetett be Magyarországon.
A magyar kormány számára stratégiai fontossággal bír a szektor.
A miniszter szerint a kínai elnök magyarországi látogatása meghatározó lépcsőfok.