![Nepperűző: Toyota szent grált 1,5 millióig, de melyiket?](https://kep.index.hu/1/0/5418/54188/541882/54188239_4002339_13d8bbd676698dcd12d34a680f590e2a_wm.jpg)
Nepperűző: Toyota szent grált 1,5 millióig, de melyiket?
Gyengét, de megbízhatót? Erőset, de olajfogyasztósat? Munkába járáshoz kellene.
Gyengét, de megbízhatót? Erőset, de olajfogyasztósat? Munkába járáshoz kellene.
Az Avensis második generációja még akkor készült, amikor már mindent tudtak, de még nem spóroltak el semmit.
Megszellőztették az új 7-es BMW-t, megtekintettünk többféle Toyotát, és még egy Ferrari Enzóról is szó lesz. Totalcar Híradó.
Egy Toyota esetében az lehet a gond, ha túlzottan bíznak benne, és közben elhanyagolják.
A klímaváltozás miatt kénytelenek vagyunk a belső égésű motoros autók helyett élhetőbb alternatíva után nézni. De tényleg ezek azok?
Az angol gyártású Avensis tulaja kerüli a kockázatokat, kivéve egy dolgot.
Egy csomó mindent megcsináltunk rajta, ami eddig halálba idegesített. Most megpihenek, végre kellemes a Toyota.
Tiéd lehet a pre-COVID éra utolsó repiajándéka. Ehhez #maradjotthon és túrd a TC-t!
Igaz, csak egy hátsót, mert az elsők még jól törölnek. Érhetné több panasz is a Vödröt, de minek? Derekasan húzza.
Rájöttem, fel kell adnom egy paramétert a tökéletes igáslóhoz. Sok új barátom lett, örömtánc nincs. Csikós autót vett, pont.
Tágas, takarékos, biztonságos – kívánhatunk ennél jobb családi autót 1,6 millióért? És még Toyota is.
A nagy szedán csak hibrid hajtással lesz kapható, az Avensist váltják le vele.
Elég reménytelen a helyzet: évi 25 ezer autóért nem érdemes kifejleszteni egy új típust.
A Toyota a 2000-es évek közepe óta nem kínálta a Camryt Európában, de ez hamarosan változhat.
Az elmúlt négy évben folyamatosan emelkedett a Renault konszern csillaga, a terveik szerint pedig 2022-ig tovább növelik az eladásaikat.
Vajon miért néztem be a jobbkezes utcát? Íme a fedélzeti videó az Avensis utolsó útjáról, el lehet dönteni.
Hát így add el áron alul az autódat: játssz orosz rulettet Budapest jobbkezes utcáinál. Én veszítettem – meg más is.
Adott egy T22-es Avensis, gyári gumimérete tudomásom szerint 195/60 R15.
Ez a mélykisülés volt a végső - nekrológ egy zöld akksiról, amivel bizonyíthatóan hét és fél éve megvettem a Toyotát. És most kellett csak lecserélni.
Egy jó motor már fél siker. Kérdés, összegereblyézi-e az Avensis a másik felet.
Olcsó legyen fenntartani, és ne egyen sokat - szóval a szokásos. Ja, egy ESP még jó lenne.
A téma a biztonság, és csak egy hajszálon múlt. Ezeken kívül több vadiúj autó törésteszt-eredményt publikálta az Euro NCAP: a Kadjar, S-Max, a Touran, a CX-3, de még a Mitsu L200 sem kerülhette el sorsát.
Az Avensis által okozott féktelen boldogságot önöknek köszönhetem. Mindazonáltal alig várom, hogy megvehessem a 159-es Alfám.
Szoftverhiba miatt több mint félmillió hibridjét hívja vissza a Toyota. Nálunk is vannak érintettek.
Utólag látom, hogy az Eneos oldalán teljesen más az ajánlat a típushoz.
Ülhetnél akár Passatban, Mazda 6-ban, Octaviában vagy Mondeóban, de neked Avensis jut. Mi lesz most?
Kétmillió a keret. Heti négyszáz kilométerhez kell, Lehet akár kombi is, csak legyen jó úttartása.
A gázolaj fél év alatt áteshetett-e bárminemű érdemi változáson?
Az Auris arcával, új extrákkal, átgondolt belső térrel és BMW motorokkal hódítana a Toyota nagy visszatérője.
Almera, Carisma és Fiesta a kiszemeltek között, de kicsit bajban vagyok, merre induljak.
Meglepő fejlemény, hogy meghosszabbítják a kevéssé sikeres modell szenvedését életciklusát – talán az erősödő piacban bíznak.
Az autó, amiről szó van, 1999-ben született.
Szabad-e a kisebb darabszámú benzines példányokból válogatni, vagy azokkal vigyázzak?
Péternek egy E36 a vágya. A családja lebeszélné, nepper úr nem teszi. Sőt!
A Corollának mennie kell, de mi legyen utána? Használati tárgy kell, nem érdekelnek a fétisek.
Inkább városba, mint pályára kell. Nem bánnám, ha jó lenne a kiállása. Évi kb. 12 ezer kilométerhez dízel legyen vagy benzines?
Feleségem fél a nagy autóktól, viszont a gyerek cuccainak kell a hely. Megbízható, de nyúzható legyen.
Családi dízel Toyota, egymillió alatt. Egyetlen hibájára kell odafigyelni, de arra nagyon.
800 ezer forintig kell évi 7-8 ezer kilométerre. Jó lesz ez, vagy keressek mást ennyiért?
Három gyerekhez keresünk megbízható öreg kombit. Ha lehet, bírja a földutat is.
A másfél milliós keret kiadná egy régebbi Avensisre, de van egy újabb Yaris is előttem.