48 találat az Indexről, és a környékéről.
Folytatódnak a tárgyalások. A minimális ár lehetne az egyik opció.
A Kereskedelmi Világszervezet elé kerülhet az EU és Peking vitája.
Beruházási stop van kilátásban.
Új alternatívák kerülhetnek napirendre.
A BYD mellett még három kínai autógyártó szaglászik Európában gyárat keresve.
Titkos részlet derült ki az EU és Kína között folyó villanyautó-vitáról.
Szemet szemért...
Nagy előnyre tehet szert a BYD a Volkswagennek köszönhetően.
A villanyautó-dömping visszacsap?
Önsorsrontó lépésnek tartja a kínai kormány az uniós büntetővámot.
Így akár a 45 százalékot is elérheti majd az egy elektromos autóra kivetett vám mértéke.
Magyarország szerint rossz irányba visz a kínai villanyautókra vonatkozó büntetővám.
Szinte biztos, hogy az EU tagállamai bevezetik a kínai elektromos autók importját megfékezni hivatott büntetővámot, de ezzel nincs vége az ügynek.
A „flexibilis árkötelezettségi terv" keretében a kínai márkák önként vállalnák, hogy nem adják autóikat egy előre meghatározott árnál olcsóbban.
Lehet előnye a halasztásnak.
Szijjártó Péter külügyminiszter szerint megalapozatlan döntésről van szó.
Szijjártó Péter szerint több vállalat is „kézzel-lábbal tiltakozik”.
Most a francia alkatrészbeszállítók főnöke adott le vészjelzést.
Küszöbön áll az EU-Kína villanyautó-háború, amely mindkét felet megsebezné
Az olasz kormányfő is beszállt a hangoskodásba.
Mit szeretnének a németek? Válaszcsapást biztosan nem.
Elképzelhető, hogy a kínai márkák a büntetővámok visszavonására számítanak.
Európában építene gyárat a Volvo tulajdonosa. Vagy nem.
De nem csak emiatt.
De a Tesla is jól járt.
Brüsszel szerint minden oké.
12-4-11 - most így áll a helyzet.
Tovább folytatja nyugati terjeszkedését a kínai autógyártó óriás.
A Model Y mellett már csaknem versenyképtelen lett a modell.
Az uniós országok megosztottak a kínai villanyautókra vonatkozó büntetővám kérdésében. A magyar elnökség alatt kell meghozni a végleges döntést.
A thaiföldi gyárban 150 ezer autó készülhet.
0,5 százalékos csökkentést sikerült elérniük.
Hosszú a nem kínai, de mégis ott gyártot elektromos autók listája. Emellett van egy rakás kérdés.
A vám válasz az EU által a kínai autógyártókra korábban kiszabott büntetővámra.
Brüsszel döntött, kemény lépéssel válaszolnának.
Még nem tudni, hogy a 21 százalékos büntetővám mennyire emeli az autó árát.
A BYD járt a legkevésbé rosszul, a legrosszabbul pedig a SAIC.
Az oroszokról is beszélt a külügyminiszter.
Nem volt előzmény nélküli a kínai fenyegetés.
2023. december 19., 17:51
A jövőben is párbeszédet kívánnak folytatni.
2023. december 16., 15:28
Jövő héten születik döntés az ügyben.
Az olcsó kínai áruk lassíthatnák az inflációt, és Peking felé békejobbot is nyújtanának, ha csökkentenék a kereskedelmi vámokat.
Nem mindegy, milyen döntést hoznak az olajembargóról. A büntetővám a legjobb megoldás?
A kereskedelem-politikában.
Az Európai Unió lépése válasz arra, hogy az Egyesült Államok korábban vámokat vezetett be egyebek mellett az európai acél- és alumíniumtermékekre.
Ez lenne a válasz Google, az Apple, az Amazon és a Facebook elleni francia digitális adókra.