56 találat az Indexről, és a környékéről.
Európában biztosan.
Bebizonyosodott, amire eredetileg is számítani lehetett.
Továbbra is hisznek a belső égésű motorokban, és úgy tűnik, hogy a prémiumautók piacán a vevőik is.
Interjút adott a BMW M részleg vezetője, Frank van Meel.
Megtette a hatását az EV-k folyamatos fölénye az újautó-piacon.
Egyre népszerűbbek, ám keveset tudni róluk. Milyen hatásuk lesz az autópiacra a kínai elektromos autóknak?
Kevés szó esik a járművekkel kapcsolatos tudás fontosságáról. Íme egy kis hiánypótlás.
A kék sarokban az elektromobilitás, a pirosban a hagyományos autók. De kell-e győztes egyáltalán?
A 2011-ben hozott határozatot a mai napig nem követte gyakorlati intézkedés.
Az akkumulátorok ára folyamatosan csökken, ez a folyamat pedig a Goldman Sachs elemzői szerint a következő években is folytatódni fog.
A 2035-ös dátum és a zéró káros anyag kibocsátás marad, de egyértelműbbé teszik, hogy ezt a célt bármilyen technológiával el lehet érni.
A Toyota szakembere szerint a videóban kipróbált motorvariációt olyan autórajongók számára készítik, akik egy kis extrára vágynak.
Ki fogja lecserélni a 4,1 millió autót elektromosra?
Bár a modell még kifejezetten fiatal, a BMW már most egy kisebb, de célirányos ráncfelvarrással igyekszik az autót a korábbinál is jobbá tenni.
Utánajártunk, miért maradt le az európai autóipar a kínaival szemben.
Nem zökkenőmentes az elektromos átállás.
A Toyota szerint az új motorok kis mérete miatt a jövőben alacsonyabbra tervezhetik majd autóik elejét
A Skytop névre keresztelt autó sok szempontból szakít a gyártó jelenlegi dizájnnyelvezetével, ezért pedig őszintén hálásak lehetünk.
Sok esetben még mindig a hagyományos hajtásláncok jelentik a költséghatékony választást.
Magyarország egyensúlyt keres az imbolygó hajóban.
Bizonyos jármű-kategóriák esetében látnak még lehetőséget a technológiában.
A falnak rohanunk vagy el tudjuk rántani a kormányt? Jön a Budapest Automotive Summit!
Hivatalosan is politikai szintre lépett az elektromos autók ügye.
Idén a villanyautókra vágyó vásárlók járhatnak a legjobban.
Ursula von der Leyen számolt be róla.
Nem halványodnak a kérdőjelek a közlekedés jövője körül.
Egy kiszivárgott dokumentumukból legalábbis ez derül ki.
Bár a BMW kitart a belső égésű motorok mellett, nincsenek illúziói a jövőt illetően.
Azt nem mondták, mégis hogyan.
2023. november 27., 17:50
Magabiztosan állíthatjuk, hogy ez az egyik legszebb, legszemléletesebb példány amit láttunk.
A képet viszont jelentősen árnyalják a mild hibridek.
2023. szeptember 20., 19:21
A döntést a fogyasztóknak kell meghozniuk.
A Mobil 1 szerint hagyni kéne az árammal működő eszközöket a fenébe, mert azok csak korlátoznak. Bezzeg a benzin és a gázolaj!
Alternatív üzemanyag lehet a világ egyik legbüdösebb vegyi anyaga, az ammónia. Legalábbis kísérleteznek vele.
Mateusz Morawiecki úgy látja, a rendelet emberek millióit hozza hátrányos helyzetbe.
A magyar autóipar jövőjét is befolyásolja a határozat.
Eldőlt: Ukrajna megkapja az egymillió lőszerét.
Többek között erről vitatkoznak a csütörtökön kezdődő EU-csúcson.
Németország vétóval fenyeget, de Franciaország is szövetségeseket gyűjt.
A Zöldek Pártja ezzel szemben támogatja az Európai Unió célját.
Az ilyen járművek is szén-dioxid-mentessé alakíthatók.
Az átállást az energiaválság lassíthatja le.
A hagyományos autók 2035-ös távozására sokan készülnek, a lengyelek lehetnek a tiltás nyertesei.
2035 után szinte csak károsanyagkibocsátás-mentes autók gurulnak majd az utakon.
A zöldek előbbre hoznák a belső égésű motorok halálát.
Az Európai Parlament javaslata szerint 2035-től nem lehet új, belső égésű motoros autót értékesíteni. A szavazás a törvényről még hátravan.
2022. augusztus 26., 08:44
Fokozatosan növelik a nullemissziós új autók eladásának arányát, és a meglévő autóállomány ellenőrzésén is nagyot szigorítanak.
Felértékelődhet a szintetikus üzemanyagok szerepe. Kitta Gergely írása.
Ez jó hír a magyar autóipar szempontjából.
Németország nem támogatja a belső égésű motorok uniós kivezetését.
Sokak szerint vannak élethelyzetek, amikor az autó nélkülözhetetlen, de vannak, akik ennek az ellenkezőjét gondolják. Mi az igazság?
Sok gyártó már eleve korábbi dátumot tűzött ki célul, de vannak, akik késésben lehetnek.
Egy Astron Aerospace nevű cég mutatta be a furcsa motort, talán 40-50 évvel az után, hogy időszerű lett volna.
A hangos tábor ellenére is alig húsz év kellett ahhoz, hogy az autó leváltsa a lovat. Valószínűleg a villanyautókkal sem lesz ez másképp.
2020. szeptember 27., 10:27
Kalifornia államhoz hasonló intézkedéseket sürget.