Ha ezek az elektromos autók gyártásba kerülnek, ma máshogy tekintenénk a műfajra
Őrült gondolatok születtek az elmúlt évtizedekben az elektromos autózás kapcsán, egy részük igazán megvalósulhatott volna.
Őrült gondolatok születtek az elmúlt évtizedekben az elektromos autózás kapcsán, egy részük igazán megvalósulhatott volna.
Méltatta az európai ipar szereplőinek hozzájárulását a kontinensen élők jólétéhez.
A dégi Festetics-kastélynál tartották az első IDOLZ rendezvényt, amin mi is kint voltunk.
Elsősorban nem megbüntetni szeretnék a szabálytalankodókat, hanem elrettenteni.
Persze először a szedánt dobják piacra, aztán majd jöhet a kombi is.
A villanyautóvám fordítva sülhet el.
Az X2 és az 1-es sorozatra hasonlít az új BMW SUV.
Pénzbírságban is ő lett az első.
Modernebb, de gyengébb a jelenlegi generációnál.
A személyautó sofőrje nem adta meg az elsőbbséget.
Az áldozat újraélesztésére esély sem volt.
A koncepció kidolgozott részleteit látva sejteni lehetett, hogy a gyártó nem csak mutogatni, de gyártani is tervezi a Skytopot.
A Skytop névre keresztelt autó sok szempontból szakít a gyártó jelenlegi dizájnnyelvezetével, ezért pedig őszintén hálásak lehetünk.
A Közlekedési Múzeum miatt csaptak össze a felek.
Egy friss amerikai jelentésből derült ki.
Volt idő, amikor a megosztó formatervű BMW-k még ritkaságnak számítottak, de ahogy most is, nem nézegetni, vezetni kell őket!
Robogó. Elektromos. Mégis mit vártál?
Ha benned is birtoklási vágy ébredt a bársonyba burkolt BMW iránt, akkor van egy rossz hírünk.
A villanymotoron fogták meg a költségeket a BMW különc városi kismotorján.
Ez már a sokadik kedvcsináló az eddigi talán legdurvább BMW M5 és M5 Touringhoz.
Elköltöztették a gyártást és helyette az elektromos hajtásláncokra koncentrálnak.
Az iX2 olyan, mint amikor sok jó hozzávalót bedobálsz egy kondérba, aztán reménykedsz, hogy a végeredmény is kiadja, akár a csípős szósz nélkül is.
Ezeket az autókat nem feltétlenül szánták lépcsőshátúnak, de a dél-amerikai, a keleti és néha a nyugati piacok kedvéért mégis átfaragták őket.
A férfi egy moziparkolóban lőtte le áldozatát.
Ha neked túl olcsó, gyenge és nehéz az M4, de túlzásnak tartod a CSL-t, akkor a CS jó választásnak tűnik.
Szerintük visszaüthetnek az európai autóiparra és gazdaságra a túlságosan durva vámok.
A márka alelnöke, Bernd Körber nyilatkozott a BMWBlognak.
A járműmérnöki tanszék oktatói is folyamatosan bővítik tudásukat.
A BMWBlog értesüléseit Bernd Köber, a vállalat alelnöke is megerősítette.
A 323ti Compact 2,5 literes sorhatosa kompresszoros, a teljesítménye 240 lóerő körül van. Szerinted mennyit megy?
Az ostobasághoz türelem, és ezúttal szerencse társult.
Sok őrangyala lehet a BMW-snek, hogy mindenki ép bőrrel megúszta a tolatómanővert.
Mennyi az MPGe? Kiderült.
Szimpatikusan pofátlan, de maximum a külsejével csap arcon.
Valószínűleg egy powercruiser, de egyelőre csak nyomokat követhetünk.
Pezsgő színű kiegészítőkkel, mert mért ne?
Mate Rimacot Európa Elon Muskjának hívják.
Korosodó luxusautónál a vételár a legkisebb költség, ezt tudjuk, de mennyibe kerül ma a kívánatos 5-ös fenntartása?
BMW Vision Neue Klasse X, Xiaomi SU7 és öndriftelő Geely a legújabb TC Híradóban.
Rossz idők járnak Németország legerősebb autómárkáira, a legkülönfélébb gondok miatt gyengén alakulnak az eladásaik.
A közösen fejlesztett akkuk már pár éven belül bekerülhetnek a BMW-kbe.
A gyártó M divízója alaposan leteszteli a két M5-öt, amelyről videósorozat is készül.
Azt olvastam, érdemes a 12 voltos akkut LiFePO-ra cserélni.
Több mint 1300 kilométeres tesztúton a két BMW.
Már korábban érkeztek hírek arról, hogy a BMW elengedheti a Z4 és a 8-as széria kezét, de a 4-es széria jövője is erősen kérdéses.
Az utolsó benzines M2 már önmagában is egy gyúrós alkat, ám a Performance katalógus ráborítása után tényleg nincs hová bújni vele.
Durva teljesítményt hoztak ki a 3 literes, B58-ból.
Neked sem mindegy, hogy milyen gyártmányú az autód? Pedig ma már nincs tisztán német, francia vagy olasz márka a piacon.
Intenzív szlalomot tartottak a sűrű forgalomban, csak aztán egy előzés nem adta ki.
Már több mint 1000 főből áll a csapat, de folyamatos a felvétel.
Ha baleset is történt, ne álldogálj az úton, amíg nem biztosítottad azt valahogy.
Tuningolt BMW XM és Porsche Cayenne Turbo GT feszült egymásnak negyedmérföldön.
Egyelőre még csak koncepcióautóról van szó, de már most se nehéz belelátni a következő iX3-at.
Félelmetesen minőségi, a régi vágású autórajongóknak szóló dízel ez, a mai autópiacon pedig nem is számít extrém drágának.
Eléggé megosztó lett.
Könnyebb, kompaktabb, modernebb és jelentősen hatékonyabb lehet elődjénél.
Nem veszik, nem viszik, így aztán nem éri meg újat fejleszteni sem.
Nagyon ritkán lehet látni már a második 5-ös BMW generációt, Mario viszont nem dicsekedni jött, kíváncsi, mik az autó hibái és mennyit kell költenie rá.