![A BMW is megszólalt a 6-os sorozat visszatéréséről](https://kep.index.hu/1/0/5702/57026/570261/57026141_4216967_3871f280acaf95ed6d3290e580e7b2cb_wm.jpg)
A BMW is megszólalt a 6-os sorozat visszatéréséről
És a BMW XM helyzetét is tisztázták.
És a BMW XM helyzetét is tisztázták.
Ahogy tisztán elektromos változat sem készül belőle. Cserébe visszatér a 6-os BMW.
Nagyon erős, de nagyon nehéz, ezért egy kicsit még lassabb is, mint elődje.
A semmihez sem fogható elektromos szedán teljesítménye akár egy megawatt is lehet.
Honda, Yamaha és Suzuki trónolnak a legkeresettebb motorok piacán, közvetlenül mögöttük pedig ott lohol a BMW.
„Gondolom, kellő mennyiségű (valami) hatása alatt állhatott” – véleményezte a szemtanú.
A német gyártó közleménye szerint a Northvolt tevékenységét a következő generációs akkumulátorcellák fejlesztésére összpontosítják.
Szavaiból ítélve alaposan kipróbálta koreai villanyautót.
Új pofa, hibrid motorok és magasabb ár.
A BMW Kínában gyártott autóit többféle tarifa sújtja.
Őrült gondolatok születtek az elmúlt évtizedekben az elektromos autózás kapcsán, egy részük igazán megvalósulhatott volna.
Méltatta az európai ipar szereplőinek hozzájárulását a kontinensen élők jólétéhez.
A dégi Festetics-kastélynál tartották az első IDOLZ rendezvényt, amin mi is kint voltunk.
Elsősorban nem megbüntetni szeretnék a szabálytalankodókat, hanem elrettenteni.
Persze először a szedánt dobják piacra, aztán majd jöhet a kombi is.
A villanyautóvám fordítva sülhet el.
Az X2 és az 1-es sorozatra hasonlít az új BMW SUV.
Pénzbírságban is ő lett az első.
Modernebb, de gyengébb a jelenlegi generációnál.
A személyautó sofőrje nem adta meg az elsőbbséget.
Az áldozat újraélesztésére esély sem volt.
A koncepció kidolgozott részleteit látva sejteni lehetett, hogy a gyártó nem csak mutogatni, de gyártani is tervezi a Skytopot.
A Skytop névre keresztelt autó sok szempontból szakít a gyártó jelenlegi dizájnnyelvezetével, ezért pedig őszintén hálásak lehetünk.
A Közlekedési Múzeum miatt csaptak össze a felek.
Egy friss amerikai jelentésből derült ki.
Volt idő, amikor a megosztó formatervű BMW-k még ritkaságnak számítottak, de ahogy most is, nem nézegetni, vezetni kell őket!
Robogó. Elektromos. Mégis mit vártál?
Ha benned is birtoklási vágy ébredt a bársonyba burkolt BMW iránt, akkor van egy rossz hírünk.
A villanymotoron fogták meg a költségeket a BMW különc városi kismotorján.
Ez már a sokadik kedvcsináló az eddigi talán legdurvább BMW M5 és M5 Touringhoz.
Elköltöztették a gyártást és helyette az elektromos hajtásláncokra koncentrálnak.
Az iX2 olyan, mint amikor sok jó hozzávalót bedobálsz egy kondérba, aztán reménykedsz, hogy a végeredmény is kiadja, akár a csípős szósz nélkül is.
Ezeket az autókat nem feltétlenül szánták lépcsőshátúnak, de a dél-amerikai, a keleti és néha a nyugati piacok kedvéért mégis átfaragták őket.
A férfi egy moziparkolóban lőtte le áldozatát.
Ha neked túl olcsó, gyenge és nehéz az M4, de túlzásnak tartod a CSL-t, akkor a CS jó választásnak tűnik.
Szerintük visszaüthetnek az európai autóiparra és gazdaságra a túlságosan durva vámok.
A márka alelnöke, Bernd Körber nyilatkozott a BMWBlognak.
A járműmérnöki tanszék oktatói is folyamatosan bővítik tudásukat.
A BMWBlog értesüléseit Bernd Köber, a vállalat alelnöke is megerősítette.
A 323ti Compact 2,5 literes sorhatosa kompresszoros, a teljesítménye 240 lóerő körül van. Szerinted mennyit megy?
Az ostobasághoz türelem, és ezúttal szerencse társult.
Sok őrangyala lehet a BMW-snek, hogy mindenki ép bőrrel megúszta a tolatómanővert.
Mennyi az MPGe? Kiderült.
Szimpatikusan pofátlan, de maximum a külsejével csap arcon.
Valószínűleg egy powercruiser, de egyelőre csak nyomokat követhetünk.
Pezsgő színű kiegészítőkkel, mert mért ne?
Mate Rimacot Európa Elon Muskjának hívják.
Korosodó luxusautónál a vételár a legkisebb költség, ezt tudjuk, de mennyibe kerül ma a kívánatos 5-ös fenntartása?
BMW Vision Neue Klasse X, Xiaomi SU7 és öndriftelő Geely a legújabb TC Híradóban.
Rossz idők járnak Németország legerősebb autómárkáira, a legkülönfélébb gondok miatt gyengén alakulnak az eladásaik.
A közösen fejlesztett akkuk már pár éven belül bekerülhetnek a BMW-kbe.
A gyártó M divízója alaposan leteszteli a két M5-öt, amelyről videósorozat is készül.
Azt olvastam, érdemes a 12 voltos akkut LiFePO-ra cserélni.
Több mint 1300 kilométeres tesztúton a két BMW.
Már korábban érkeztek hírek arról, hogy a BMW elengedheti a Z4 és a 8-as széria kezét, de a 4-es széria jövője is erősen kérdéses.
Az utolsó benzines M2 már önmagában is egy gyúrós alkat, ám a Performance katalógus ráborítása után tényleg nincs hová bújni vele.
Durva teljesítményt hoztak ki a 3 literes, B58-ból.
Neked sem mindegy, hogy milyen gyártmányú az autód? Pedig ma már nincs tisztán német, francia vagy olasz márka a piacon.