![A BYD tömi be a japánok és koreaiak hagyta réseket](https://kep.index.hu/1/0/5698/56983/569831/56983159_4213713_4affa2db86d6437789d1bec07d06f5e5_wm.jpg)
A BYD tömi be a japánok és koreaiak hagyta réseket
Tempósan növelik eladásaikat az ázsiai piacokon a kínai villanyautó-gyártók nyomukban a vietnámi VinFasttal.
Tempósan növelik eladásaikat az ázsiai piacokon a kínai villanyautó-gyártók nyomukban a vietnámi VinFasttal.
Hosszú a nem kínai, de mégis ott gyártot elektromos autók listája. Emellett van egy rakás kérdés.
A kőkorszakhoz hasonlóan véget ér az olaj és a gáz korszaka is.
Az építőanyagokat Kínából hajón szállítják európai kikötőkbe, onnan vasúton indulnak Szegedre.
A mellébeszélésnek vége, most éles körülmények között teszteljük a hatótávokat.
Három új csarnok és egy összekötő épület.
Minimum érdekes, hogy a korábban "focirajongó" Volkswagen visszafogta magát. Az a BYD vette át a helyét, amelytől mindenki tart Európában.
Először belengették a vámot, de már inkább csökkentenék, a hírre viszont még magasabbra ugrottak a kínai villanyautó-gyártók részvényei.
A BYD járt a legkevésbé rosszul, a legrosszabbul pedig a SAIC.
A villanyautóvám fordítva sülhet el.
A BYD komáromi összeszerelő üzemében készült BYD B18-ast Miskolcon tesztelik június közepéig.
Elindul az olcsó villanyautós projekt. Nevet is kapott.
A Dual Mode ötödik generációja két szedánban is elérhető - egyelőre Kínában.
A BD11 nevű elektromos buszuk akár 640 kilométert is elmegy egy töltéssel.
Az elektromos mellett plug-inként is jön a BYD nagyobbik SUV-je. Ha levetkőzi az előítéleteket, sikeres is lehet.
Az a kemény vámpolitika, amit Amerika alkalmaz Kínával szemben, Európa számára nem járható út. A kínai gyártóknak pedig van honnan „elvenniük”.
Egyelőre nem tűnik olyan látványosnak, mint a korábbi tanulmányautó, de ez még változhat.
A kínai BYD villanyautó-gyártó éppen hogy csak megállapodott első európai üzemének felépítéséről Szeged mellett, ám már tervezik a következőt.
A Kínában Ledao, az export országokban pedig Onvo néven futó új brand számára részben a BYD szállíthatja az akkumulátorokat.
A hírt egyelőre egyik fél sem erősítette meg.
Teljesen más irányba haladnak az eladások.
Igazán filléres elektromos autó még mindig nincs, de azért akad pár kedvezőbb árú modell. Összeszedtük a tíz legolcsóbbat.
Az elektromos autók kínai gyártóinál jelentős kapacitásfelesleg alakult ki.
Az Építési és Közlekedési Minisztérium jelenleg két kiemelt projekttel is foglalkozik a vármegyében.
Találkozhat a kelet és a nyugat ipara, a belső égés és a halk suhanás.
Az Ocean-M egyelőre még csak koncepcióautó, de a kész változata is idén várható.
A konténervárosban akár 1400-an is elférhetnek.
Bővíti kínálatát a kínai márka.
Lehet, hogy a villanyautók gyártása egyszerűbb, de az autós biznisz nem lett az.
Új néven bemutattak egy csomó autót, amiket kimondottan Kínának szánnak.
Az Építsd az Álmaid – Fóka 3.8s készen áll leigázni az európai piacot.
Több autó fogyott összesen, a villanyautók aránya pedig jelentősen emelkedett.
Álcázva látható az újdonság, amit jó eséllyel Európában is árulni fognak.
2020 óta nem volt példa visszaesésre.
Kiderült, mire számíthat a Tesla.
Neked sem mindegy, hogy milyen gyártmányú az autód? Pedig ma már nincs tisztán német, francia vagy olasz márka a piacon.
A magyarázat részben az, hogy Kínában, a világ legnagyobb autópiacán elveszett a villanyautók iránti kereslet növekedésének lendülete.
Hatalmas változások jönnek.
A Magyarországra érkező kínai autógyártó nem ismeri a féket.
Lengyelországi is beszáll a viszonylag olcsó elektromos autók gyártásba kissé más üzleti konstrukcióban, mint Magyarország.
Az Atto 3-mal és a Seallel indult az értékesítés.
Vérfürdő lesz, ha nem választják újra – mondta korábban a fizetési nehézséggel küzdő elnökjelölt.
A BYD jelenlegi plug-in hibrid modelljei is 1150 kilométert mennek el, de a gyártó tovább emelné a tétet.
Újonc létére gyorsan befutott a BYD, a márka csúcsmodellje máris a Teslával versenyez, és van is esélye egy guszta szeletre a tortából.
A gyenge évkezdés ellenére tovább virágzik a kínai villanyautó-gyártás.
A miniszterelnök felnyergelt.
Új terve van a Nissannak az elektromos autózásban.
A biztosítótársaságok nem szívesen foglalkoznak a kínai autókkal és erre megvan az okuk.
A hétezer autós kapacitás megszorozva nyolc hajóval egyenlő 56 ezer autóval, Kínából a világ különböző kikötői felé.
A BYD-t egy villanyautó-gyártónak tartják, amelynek egyik legnagyobb teljesítménye, hogy Kínában megelőzte a Teslát. Ideje messzebb nézni ennél.
Egyes piacokon drágulással, máshol pedig kedvezőbb árakkal találkoznak a vevők.
Volt olyan modellje a BYD-nak, amely nem lett olcsóbb az árháború ellenére. Most változott a helyzet.
A BYD hamarosan Magyarországon is megkezdi tevékenységét.
Utánajártunk, miként léphetnek be a magyarok a négykerekű istenek földjére.
Jön a Denza D9 egyterű, az elektromos Denza N7 crossover, valamint BYD márkanévvel a hibrid Seal U DM-i.
Dobpergés, visszafojtott lélegzett.
Áttekintették a beruházás részleteit.
Most már biztos, hogy Szeged lesz a világ legerősebb e-autógyártójának fellegvára.
Reagált az önkormányzat.
A BYD modelloffenzívával folytatja a nagy menetelést, amit 2023-ban kezdett. A nagyon olcsó villanyautótól a luxuskategóriáig több fronton is támad.