Ezzel a trélerrel nem az volt a gond, amire elsőre tippelnél
Bátaszéken fogták, a szálak mégis Németországig nyúlnak.
Bátaszéken fogták, a szálak mégis Németországig nyúlnak.
Ezúttal 48 voltos hibrid rendszerben, hosszában beépítve találkozhatunk az AMG négyhengeresével.
A gyári előzetes szerint a C sportváltozata érkezik, valószínű, hogy már négyhengeres motorral.
Mindent feladtak az egyediség érdekében, a végeredmény pedig a jó ízlés elleni merénylet.
Inkább a látványra, mintsem a célszerűségre hajthattak a tervezők, de az új All-Terrain modell így is népszerűvé válhat.
Miközben egy BMW 3-asba már 11 millió alatt be lehet ülni, az új C osztálynál ehhez legkevesebb 15 és félmilliót kell kicsengetni. Normáááális?
Ránézel és pontosan tudod, miféle autó ez. Az öreg, ezüst, kombi Mercedes, ami jó eséllyel egy halálán lévő dízel. Ó, hát mekkorát tévedtél!
Először láthatunk hivatalos előzetest az érkező szedánról és kombiról.
Van még pár éve a Renault-motoros olcsó Mercinek, de vajon mennyire lesz hibamentes?
Évente beleszeretek egy tesztautóba. Ez elég későn jött, és mit mondjak, váratlanul is ért.
Továbbfejlesztett hibrid hajtáslánccal és kisebb külső finomításokkal jön a frissített C osztály.
Míg a Mercedes már a kupéval haknizik Frankfurtban, a tuningcég a szedánból épített egy durvább változatot.
A C osztály kupé változatából nemcsak elegáns, hanem sportos kivitel is lesz.
A kétajtós C osztály stílusában van valami az AMG GT-éből – és kifejezetten jól áll neki.
Van már új, olcsóbb belépőmodell, és itt a négyhengeres kínálat csúcsa is.
Nem játszós autó kell, csak valami, amit magaménak érezhetek. C180, A4 és S40 a kiszemelt.
Ilyen Mercedes nincs is. De mégis, hiszen beleültem, elájultam, megtekertem. És nagyon-nagyon Mercedes.
Nyolc centivel hosszabb, mint az általunk ismert változat, így már sofőrös autónak is használható.
A kínálat egyik legcélszerűbb darabjának szánják, mégis stílusban maradt a többi Mercedesszel. Szép eredmény.