Vitézy Dávid büszkén írt a beruházásról.
2023. augusztus 31., 21:05
A beruházást fővárosi önkormányzati forrásból finanszírozza a BKV.
Augusztus végéig egy szakaszon pótlóbuszokkal kell utazni.
A járművek alapára már a 2014-es szerződéskötéskor is rendkívül kedvező volt.
A sikeres energetikai vizsgálatok után a szolgáltatás további egy villamossal is bővülhet.
A 3-as, a 17-es és a 19-es mellett a 42-es és a 69-es vonalon.
Jelenleg a 17-es és a 19-es vonalán közlekedik.
A FIFA etikai bizottsága eljárást folytat, ennek következtében nem jelölhető betöltendő posztra.
2020. november 12., 18:40
Már nyolc korszerű, alacsonypadlós jármű közlekedik a fővárosban, tavasszal pedig további 18 forgalomba állítása várható.
2018. november 12., 16:10
A CAF villamos vezetőjének ki kellett szállnia kézzel váltót állítani, és csak utána vette észre, hogy kizárta magát a fülkéből.
Az egy-két éves budapesti villamosok ajtajánál megjelent a korrózió. A BKV már jelezte a hibát a gyártónak.
Két villamosbaleset is történt egy időben Budapesten, az egyiknél két sérült is van.
Legalább hetente okoz egy balesetet.
Az új villamos nem készült fel erre az időjárásra, lefagyott a visszapillantó kamerák plexiborítása. Egyszerűen nem látnak jól a vezetők.
Remek sorsdöntő gólok az Afrika Kupán.
A rendőrség egy novemberi, Mechwart téri baleset áldozatát próbálja azonosítani.
2016. szeptember 2., 10:23
Nem először fordult elő a csütörtökihez hasonló eset.
Nem járt a 17-es, 19-es és 41-es egy szakaszon.
A pestieknek normális pályakotró lemez jut, a budaiaknak igen kurta, balesetnél veszélyes lehet. Elszúrhatták a százmilliós alagútépítést.
Megkapta az engedélyt, forgalomba állhat a világ leghosszabb villamosa.
A 98 darabos fonódó-flottában most csak 7 új villamos van. Ha az összest ide vezényelnék, hajnalban villamoskaravánokat látnánk a Dunán átkelni.
2015. november 26., 18:48
Az egyik cég a sofőrre, a másik a gyártóra kenné a világ leghosszabb és leggyorsabban ütköző villamosának fiaskóját.
2015. november 23., 18:27
Beültünk a fonódó villamos első nappali próbajáratának vezetőfülkéjébe, és végigmentünk a Batthyány tértől a Bécsi úti végállomásig. Utazzon velünk!
2015. november 20., 12:33
A fékrendszernek nincs konstrukciós hibája, a balesetet egy kikapcsolva felejtett berendezés okozta.
2015. november 10., 12:05
A Közlekedésbiztonsági Szervezet és a rendőrség is vizsgálatot indított.
Az 56 méteres CAF-szerelvények az 1-es vonalán járnak majd.
A szerződés 10 darab villamos szállítására szól, és tartalmaz egy legalább 40 darabos opciót is.
2015. szeptember 18., 10:56
Öreg Tátra kontra vadonatúj CAF Urbos: összehasonlító BKV-s tesztutazás 35 év technikai ugrással.
A spanyol villamosok miatt teljesen át kell építeni.
Előzetes vizsgálatot indított a román ügyészség a bukaresti metrótender miatt.
Az új szerelvények az 1-es, a 3-as és a fonódón vonalon közlekednek majd.
A spanyol CAF fúrja az Alstomot, a Skodát, és az észteket a 3-as metró szerelvényfelújításáért.
Ezek kerülnek az 1-es és a 3-as vonalra.
Egyelőre még Zaragozában van, de márciusban Budapestre érkezik, ősztől már utazni lehet rajta.
2014. november 12., 14:16
A CAF korábban szállít, így megkapjuk az uniós támogatást. Cserébe veszünk még tíz villamost.
Februártól járnak, és ez nem áprilisi tréfa.
A 37 új spanyol villamosból az első darabok 2015 őszén érkezhetnek Budapestre.
Sikerrel zárult a BKK járműbeszerzése, a spanyol CAF szállíthatja az új villamosokat 2015-ben.
18 új spanyol jármű. 8 kilométer vágány, a fele füves. 20 millárd forint. 4 nyilatkozó. 1 kirakós.
Az új Skoda két hete jár Miskolcon, az új CAF csak most fog Debrecenben, Budapesten meg még versenyeznek. Összehasonlítottuk őket.
A Skoda újra megtámadta a döntést, az adásvételi szerződés 45 napot késik. Már 431 napnál járunk.
2013. december 31., 17:25
Spanyol villamosok jönnek, a BKK most lezárt felülvizsgálatán sem felelt meg a cseh pályázat.
2013. szeptember 10., 10:36
Az utolsó pillanatban adták be kifogásukat. Az új fővárosi villamosok legalább egy hónapot késnek.
nononono
2013. augusztus 22., 22:52
Eldőlt: Baszk villamosa lesz Budapestnek. Az ár: 27 milliárd, 37 villamosért. 2015 végétől már utazhatunk rajtuk.
A szerelvények Spanyolországból érkeznek.