30 találat az Indexről, és a környékéről.
A pótkulcs olyan, mint a poroltó. Ritkán van rá szükség, de akkor nagyon. Jobb evidenciában tartani.
A hazai autók négyötödét érinti a probléma.
Olvasónk nem érti. Te sem fogod. A biztosító érvelése is ingatag. Mit mondanak a fogyasztóvédelmi jogászok?
Kisebb eséllyel, de autópályán is számolni kell a vadak jelenlétével. Szerencsére a kártérítési ilyen esetben egyszerűbb.
Korábban 50-50 százalékos megoszlás volt érvényben.
Ha az indítókulcs-kártya maradt az autóban, az gáz. De ha csak a forgalmi, akkor sem fizet a biztosító?
Sokan ezzel a biztosítással próbálják elejét venni egy-egy nagyobb kárból fakadó, drága kiadásnak.
A pórul járt autós nem érti, miért kell a szerviznél házalnia az önrészért.
Két biztosító, egy kigyulladt Ford, és pórul járt olvasónk Miklós a mai történet főszereplői.
Egyre megfizethetetlenebb a biztonság, a casco ára meredeken emelkedik.
Az éves átlagdíj 17 százalékkal drágult a Netrisk szerint.
2023. szeptember 27., 06:12
A biztosítók kreatív osztályai vadul gyártják a marketingszövegeket arról, hogy mit miért nem kell téríteniük. A fizika sem igazán érdekli őket.
2023. szeptember 20., 06:12
Egy ideális világban az aszfalt sima és elvezeti a csapadékvizet. A valóságban pedig nyomvályúkban áll a víz mindenütt.
2023. szeptember 14., 15:27
Ha nincs Casco az autón, akkor önköltséges lesz a sztori akkor is, ha megvan az elkövető.
2023. szeptember 14., 08:21
Bebiztosítanád magad, de fogalmad sincs, mekkora értékre szerződsz? A biztosítótól sem fogod megtudni...
2023. augusztus 11., 06:03
Azt gondolná az ember, hogy kiegészítő biztosításokkal minden helyzetre fel lehet készülni. Az infláció ellen viszont a GAP sem hatékony fegyver.
2023. augusztus 10., 06:11
A vihar nem játék, a kár milliós lehet, az amatőrök remélnek, a profik biztosítanak.
2023. augusztus 2., 06:02
A gazdasági totálkár sosem vidám dolog. Pár hónapos autónál pedig különösen nem az!
Nagyobb kockázatot jelentenek az idős autósok, ez a kgfb-díjakban látszik, a cascóban nem.
A tartalékok feléléséről szólt az első negyedév.
A 41 érintett járműből 19 szenvedett totálkárt.
Egyre többet kell fizetni.
Már a vizsgálatok lezárása előtt megkezdődhet az M1-esen történt balesetben érintettek kártalanítása.
Bírósági perek tucatjai indulhatnak az ügy lezárásakor.
Megsínyli a szektor az extraprofitadót.
Több tízezer forintot takaríthat meg.
2022. december 29., 16:52
Ezek az idei biztosítási legek.
2022. augusztus 16., 11:26
Több a baleset, magasabb a kárérték, ráadásul az infláció is megteszi a hatását.
Valós káresetek alapján néztük meg, mekkora különbség van az egyes márkák és kategóriák javíttatása között.
2020. november 23., 07:39
Bár a casco díja leginkább attól függ, milyen autóra kötjük, érdemes most is több szolgáltató ajánlatát összehasonlítani. Pénzügyi szakértővel vizsgáltuk meg a kedvezményes lehetőségeket.