Íme Európa legkelendőbb autója
A Dacia Sandero a legkapósabb, dobogós még a VW Golf és a Peugeot 208-as.
A Dacia Sandero a legkapósabb, dobogós még a VW Golf és a Peugeot 208-as.
Értékes márka, de vajon mennyire?
Sokan lenézik, pedig hálás használati tárgy tud lenni egy 7 személyes, dízel Logan. 16 év után viszont lehet költeni erre is.
Igazán filléres elektromos autó még mindig nincs, de azért akad pár kedvezőbb árú modell. Összeszedtük a tíz legolcsóbbat.
Egy Ford sofőrje egy lámpát intézett el ugyanitt.
Csodák nincsenek: 6 milla alatt főleg kisautókat találunk, ráadásul ezek ennyiért még fapadosak.
Egyre jobban ráéreznek az ideális diszkont autó receptjére a Daciánál, miközben a harmadik generáció is komoly kihívó nélkül lép piacra.
Összecsukták, néha pénz se volt, de sose adták fel: a Nürburgringen 24 órán át csapató, hős Dacia Logan sztorija következik.
Neked sem mindegy, hogy milyen gyártmányú az autód? Pedig ma már nincs tisztán német, francia vagy olasz márka a piacon.
Elindult a roncsprogram odaát.
Mit szól majd a szomszéd? Kell-e majd költeni rá? Melyik legyen? - megannyi kérdés az Alfa Romeo vásárlás előtt.
A Spring után is van élet!
Sorozatunk folytatásából kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
Micsoda társaságba keveredett a kis Dacia.
Ha parádés gyorsulás helyett takarékosságra, dízeles hatótáv helyett pehelysúlyra vágysz, és nem is akarsz érte sokat fizetni, ez a te villanyautód!
Romániától Ausztráliáig, Daciától 7 literes Chevrolet-ig minden megkapta már a nevet. Képes gyorstalpaló Novákból.
Helló, Sandrider, szép biturbó V6! Kemény harc lesz ez így 2025-ben, már alig várjuk.
A Tesla rögtön három dologban is első lett.
Az orosz pofon után fordítottak a franciák.
Így már szinte ajándék az apró villanyautó.
A román autóipar tavaly 33 milliárd eurós bevételt érhetett el, ami új csúcsot jelent.
Kiderültek a franciaországi árak, így már lehet egy elképzelésünk a hazairól.
Nem tudjuk, hogy szánnak-e jövőt a formatervezői makettként megörökített típusnak, a fotó mindenesetre igazinak tűnik.
A Dacia vezeti a romániai újautó-eladási listákat. Jövőre megszűnik a roncsautó-program, amit rettegve várnak a kereskedők.
Kevesen gondolnák, hogy az elektromos kisautó alkalmas a tempós csúszkálásra. Pedig...
A Dacia nem tervez ilyesmit, de a képek alapján lehet, hogy mégis el kéne gondolkodniuk rajta.
A Dacia vezérigazgatója szerint egyelőre nem szabad teljesen elengedni a belsőégésű motorokat.
Denis Le Vot CEO ejtett el néhány morzsát a készülő modellről.
Harmadik generációjához ért a testet öltött ár-érték arány. Portugáliában, titokban mutatták be nekünk.
Az esztelen költekezés távol áll a márka szellemiségétől.
Havi adatokról van szó, az októberi győztes már borítékolhatónak tűnik.
Igencsak népszerű volt Romániában a roncsautóprogram, A cserékkel a Dacia járt a legjobban, de a Tesla sem panaszkodhat.
Az éves átlagdíj 17 százalékkal drágult a Netrisk szerint.
A márkák közül a Skoda részesedése nőtt a legnagyobb mértékben az idén. Az MG is felkerült a térképre.
A Dacia után jön az eMag és a Dedeman. Rangsor a szomszédból.
A Tesla és a Nissan áll a legrosszabbul.
A következő Duster már nemcsak a megfizethetőségről szól majd. Legalábbis ezt állítja a gyártó.
Ha keresetünk egyenlő a mediánbérrel és azt teljesen félre tudjuk tenni.
A Dacia olcsó hobbiterepjárója durván tolja az orrát, miközben az ESP keservesen küzd, hogy a Dustert legalább kicsit stabilan tartsa.
Könnyű lesz és olcsó, a céldátum 2028.
A Prodrive és az Aramco szintetikus üzemanyaga segítheti a francia és spanyol párost első Dakar győzelméhez, ám csak 2025-ben.
A legújabb hétüléses Dacia az olcsó autók szent grálja, de vajon tényleg nem érdemes jobb autóban gondolkodni?
Azt mondják, 2027-ben érkezhet, és az ára lesz a fő vonzereje.
Olcsó alternatíva helyett vagány kezdőautónak szánja a Dacia a Sandero Stepway-t, de azt sem veszik zokon, ha nyugdíjasok lepik meg vele magukat.
Míg az európai gyártók erősödtek, a kelet hanyatlik vagy stagnál, a Tesla gyenge hónapot zárt.
Bemutatkozott az új Extreme felszereltségi szint, a 65 lóerős Spring és a Joggerhez kapható franciaágy is.
Uralkodik a VW, lendületben a Tesla, a Dacia és a Skoda. Így néz ki az autópiaci torta.
Megnéztük, milyen autókból válogathatsz, ha maximum 10 éves családi autót szeretnél nagy csomagtartóval.
Megnéztük, mennyiért vásárolhatunk ma Magyarországon új elektromos autót.
Megnéztük, mennyibe kerülnek a legolcsóbb új autók 2023 tavaszán.
A Bigster lesz a Dacia legnagyobb SUV-ja.
Van olyan, amikor ez a két márka egy lapra kerül. Rendhagyó piaci körkép.
Más slágermárkák is panaszkodhatnak, a Toyota, a Dacia és a VW viszont örülhet.
Az építési engedély és a kivitelező is megvan.
Természetesen nekik van megoldásuk a problémára.
A brit piacon nyitott a márkanév, amit a Dacia újra elővett 2009-ben, sokak legnagyobb örömére.
Minden harmadik autó kerül magánkézbe, a legtöbb új kocsi céges.
Új vezető dizájner a Volkswagennél, hajóról kizárt hibrid és elektromos autók, filléres ülésfűtés a Daciától. Heti hírösszefoglaló.
A németek ülésfűtés-előfizetését érezték magaslabdának, le is ütötték.
Az se lesz gond, hogy a csomag feláras: a vásárlók 80 százaléka eddig is a legmagasabb felszereltséget választotta.