![Mesterséges intelligenciával vezérelt, emberszerű robotokat alkalmaz a kínai Dongfeng](https://kep.index.hu/1/0/5663/56637/566370/56637029_4187795_5d643884dbf0305653bb343f2563293a_wm.png)
Mesterséges intelligenciával vezérelt, emberszerű robotokat alkalmaz a kínai Dongfeng
A Dongfeng kísérletképpen humanoid robotokkal végeztet majd el olyan munkákat, mint az ellenőrzés, az összeszerelés vagy a logisztika.
A Dongfeng kísérletképpen humanoid robotokkal végeztet majd el olyan munkákat, mint az ellenőrzés, az összeszerelés vagy a logisztika.
Csak idő kérdése volt, hogy a Cybertruck után Kínában mikor csinálnak egy hasonlóan különc pickupot.
Neked sem mindegy, hogy milyen gyártmányú az autód? Pedig ma már nincs tisztán német, francia vagy olasz márka a piacon.
Sorozatunk folytatásából kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
Kínából érkezik, de olyan mintha már láttuk volna, és ez nem véletlen. És nem, ez nem aliexpresszes klón.
A Dongfeng nagy erőkkel terjeszkedne Európában is, mi pedig megnéztük, hogy mivel nyomnák le a konkurenciát.
A Nammi 01 autóként nem tűnik nagy durranásnak, ellenben az akkumulátora igencsak előremutató.
Műmárvány, világító hűtőmaszk, de a lényeg mögötte van: kényelmes egyterű, 2023-ban, újonnan, körülbelül 14 millió forintért.
Ha azt hiszed, hogy a kínaiak olcsón adnak európai minőséget, csalódni fogsz, a Dongfeng bevállalós szabadidő-autója nem fél a konkurenciától.
Megnéztük, mennyiért vásárolhatunk ma Magyarországon új elektromos autót.
Ha azt hinnéd, az elektromos autók szervizelése egyszerű, a kínaiakat pedig az olcsóságuk adja el, tévedsz.
A Dongfeng átdolgozott formatervvel és 331 km-es hatótávval kínálja a Springet - 3,8 millió forintos áron.
Egykor elképesztően népszerűek voltak, de a piac kegyetlen: úgy fest, lejárt az idejük, a búcsú pedig könnyes lesz.
Egyelőre Oslóban nyitottak egyetlen kereskedést a Voyah márkának, egyetlen típussal.
Úgy látszik, a kínaiak a Pontiac Azteket és Ssangyong Rodiust is megpróbálják lenyomni, és úgy fest, össze is jön nekik.
A Hummer nyomdokain indult el a Dongfeng Warrior, igaz, közel három évtized késéssel.
Ősszel indul a forgalmazás, főleg elektromos típusokkal, de lesz pár benzines SUV is a kínálatban.
Az FCA-PSA házasság egyik lényeges akadálya hárul el ezzel.
A kínai Dongfeng az alapító, már az első autót is megmutatták, i-Land lesz a neve.
A kínai partnerrel, a Dongfenggel egyetértésben megszabadulnak a gyártókapacitás felétől.
A közös vállalat nagyon rosszul megy, viszont a kínai autógyártó jól keresne az üzleten.
Utoljára a 207-esből épített Hoggarral próbálkoztak a franciák a pick-up piacon, de ez valami egész más.
Már a jármű leírása is zavarba ejti az embert: ez egy kompakt, ferde hátú crossover. És ahogy kinéz, az sem mindennapi.
Az állam állítólag kiszállna a PSA-ból, a nagy kérdés az, hogy kinek adják tovább a részvényeiket.
VW Phaeton-szerű óriási limuzint mutattak be C6 II néven.
A dolguk mindenesetre könnyebb lesz most, hogy még egy kínai óriás áll majd mellettük.
Elég meglepő jelenség a Dongfeng Number 1: ilyen, ha egy Citroën C5-ből készül óriás-limuzin.
A terep-kupé tanulmány a Venuzia márka nevéhez fűződik. Autós divatformálók akarnak lenni a jövőben.
Kompakt négyajtós kupénak tűnik a vázlatok alapján – élőben a Sanghaji Autószalonon lesz látható.