16 találat az Indexről, és a környékéről.
Szégyenlistát tett közzé a brit főváros közlekedéséért felelős önkormányzati szervezete.
Pedig Karácsony Gergely már 2019-ben nyilatkozott erről.
2023. november 13., 05:57
Bevezetni muszáj, igazán viszont senki sem akarja az autósok közül. Az előfeltételek hiányoznak, vagy a szándék?
Minden reggel, minden délután, de most már egész nap: dugó dugó hátán. Valakinek tennie kell végre valamit, de az lehetőleg valaki más legyen.
Hogy mit gondoltok a belvárosi forgalomcsillapításról? Most megmutatjuk, mi mindent válaszoltatok az erről feltett kérdéseinkre.
Az ország szinte összes útján úthasználati díjat vezethetnek be az autóhasználat mérséklésére.
Az államtitkár évek óta hangsúlyozza: nem így kell megoldani a főváros közlekedési problémáit.
2021. szeptember 25., 14:14
Bécs és Koppenhága évtizedekkel jár a magyar főváros előtt.
2021. szeptember 24., 16:50
A Levegő Munkacsoport szerint ha bevezetik a dugódíjat, az mindenképpen csökkentené a fővárosra nehezedő autóforgalmat.
2021. szeptember 10., 15:00
Budapesten túl sok az autó, és ezen az öregebb dízelek kitiltása sem fog érdemben változtatni. Mindenkit érintő megoldásokra van szükség.
Annak ellenére sem, hogy egyre többen ülnek át autóba a tömegközlekedési eszközökről.
Az államtitkár a Galvani híd mellett érvel és három javaslatot tesz a dugódíj elkerülésére.
Egyszer már döntöttek a megépítéséről, most széles körű társadalmi egyeztetést szeretnének.
A kormány hidat akar, a dugódíjat elutasítja. Az nem teljesen világos, hogy a főváros mit szeretne.
Karácsony kerülné az autósüldözést. A Galvani híd kapcsán tetőzik a dugódíjvita második hulláma.
Belvárosi forgalomcsillapításról, dugódíjról, e-jegyrendszerről, Vitézyről, budapesti hidakról beszélgettünk a napokban kinevezett Varga Ivettel.