148 találat az Indexről, és a környékéről.
Havi adatokról van szó, az októberi győztes már borítékolhatónak tűnik.
A képet viszont jelentősen árnyalják a mild hibridek.
A részvényeik körül is akadnak furcsaságok.
Röviden: az alacsony árkategóriába tartozó modellek a kedvencek.
Az értékesítések növekedése az év elején bevezetett árcsökkentésnek köszönhető.
Míg az európai gyártók erősödtek, a kelet hanyatlik vagy stagnál, a Tesla gyenge hónapot zárt.
Sürgősen elő kell rukkolnia valamivel a vállalatnak.
Egyre kevesebb kínai akar japán autót.
1999-ben mutatták be, a negyedik generációnál lépte át a bűvös határt.
Már több autót adnak el, mint a Tesla, a bevételek pedig az egekbe szöknek.
Hetedik hónapja folyamatosan növekedésben van az uniós újautó-piac. A járvány előtti szint azonban még mindig messze van.
Lehet, hogy önnek is ott lapul a zsebében.
Befutottak a 2022-es eladási statisztikák, egy francia típus lett a legnépszerűbb modell.
A Tesla Model Y-t ütötte ki, de ennek logisztikai okai is vannak.
2022 szeptember 5., 14:40
Az eladások augusztusban 75 százalékkal növekedtek, az eredményhez az állami autóvásárlási támogatás is hozzájárult.
A Model Y eladásai még a Mercedes GLC eladásait is lekörözték Európában. Év végére a Tesla modellje lehet a legnagyobb számban eladott autó a kategóriájában.
A különbség a két cég eladásai között egészen minimális volt, nagyrészt a haszonjárműveknek köszönhetően.
Annyi Ferrarit adtak el, hogy a te garázsodban is kéne állnia egynek.
Az eladások csökkentek 2021-ben, ezúttal a csiphiányt hibáztatják érte. A Dacia és a Lada viszont erősödött.
Sikerült visszaelőzni a Mercedest, és minden fontos piacon növekedni.
Természetesen az Urus volt a legnépszerűbb típus, de a sportkocsik is jól fogytak 2021-ben.
Megelőzte a Volkswagen Golfot és a Renault Cliót is, bár ebben van része a csiphiánynak.
A jelenség jól mutatja, hogy az egykor népszerű Mondeo milyen szinten ment ki a divatból.
Azt mondják, a vásárlók nagyjából felének korábban nem volt Volkswagenje.
Soha nem adtak el annyi motorkerékpárt fél év alatt, mint idén. Már 107 ezer fölött járnak.
A brit-kínai márka eladásai 79%-ot nőttek az év első négy hónapjában, a slágertermékük egy villanyautó.
Igen jó számokat közöltek az olaszok és a britek is, az elektromos gépek viszont vegyes képet mutatnak.
A japán gyártó eladásai kisebbet zuhantak tavaly, így újra az első helyre került ebből a szempontból.
Tényleg kevésen múlt, hogy nem adtak át az idén ötszázezer Tesla villanyautót.
Bár alig két hónapja indult a forgalmazás, a Golf-méretű elektromos autó már lenyomta a konkurenciát.
Úgy néz ki, a szabadidő-autók meghozták a népszerűséget, amit az egyterűektől hiába vártak.
Minden jelentős piac esett, a kínai önmagában több mint kétmillióval zuhant tavaly.
Évek óta nem mutattak be újdonságot, de úgy néz ki, a piac lassan megérik a változásra.
A Porsche receptje itt is bejött: terepjáróért többen fizetnek, mint gyors sportkocsiért.
Hiába van lejtmenetben a helyi újautós piac, a Kia házi rekordot csinált az első három hónapban.
Az európai gyártó 261, az amerikai 416 gépet adott el az első fél évben.
Hárommillióan rendelték elő a szerelést, hosszú sor kígyózott egy londoni bolt előtt.
Ezek voltak Európa legnagyobb motoros piacai 2017-ben.
Bő 2,28 millió autót adtak el 2017-ben, csaknem tíz százalékkal többet, mint egy évvel korábban.
Nyilvánosságra hozták az első adatokat: tavaly alig 2500 Model 3-as készült a beígért 20 ezer helyett, és a gyártás is lassabban nő, mint ígérik.
Bár vannak hibák, a konzol a cég legjobb startját hozta Észak-Amerikában és Európában is.
A kínálat folyamatos bővítése meghozta az eredményét, a britek már befogták a Lamborghinit.
Az adatok azt mutatják, hogy csökken a dízelmotoros autók iránti kereslet, igaz, egyelőre visszafogott mértékben.
Általában nem nagy üzlet megfizethető sportautókat gyártani, de a Ford Mustang kivétel.
Az elmúlt negyedévben jelentősen esett a kereslet az i3 és az i8 iránt, egyelőre nem tudni, miért.
Kétszeres sebességgel nőttek az eladások a BMW-éhez képest, pedig a bajorok is rekord-eladásoknak örülhettek.
Az orosz piaccal nagyjából párhuzamosan zuhan a Lada gyártója.
A német motorgyártó tízszázalékos növekedést könyvelhetett el, de nem mondják meg, melyik gépük volt a legkapósabb.
5,82 millió VW márkájú autót értékesítettek.
A nem hivatalos adatok szerint az okosóra már nem annyira népszerű, mint az első napokban.
A VW csoport minden korábbi rekordját megdöntötte 2014-ben, minde eladásban, mind nyereségben.
Összesen 450 példányt tesz ki a gyártás, és mára mindnek van gazdája. A Bugatti igazgatója szerint jön az utód, amely még jobb lesz.
A márka önmagában 6 millió autót tudott eladni egyetlen év alatt, de vannak aggasztó jelek.
Nézőpont kérdése, a gyárbezárás és a masszív veszteségek mellett némi eladás-növekedést is elért a GM európai részlege.
Az európai részleg is új főnököt kap, de a régitől sem akar megválni a márka.
2014 szeptember 3., 17:56
Érdekes kép, néhány meglepő adattal. Ezek Európa legnépszerűbb márkái.
A Volkswagen eladásai az első hónapokban visszaestek, új modellekkel hoznák be a lemaradást.
Új fogalom a sindie, ami a gazdag, dögös, elvált nőket írja le. Ők tartják el jelenleg a fehérneműcégeket.
Úgy néz ki, az olasz luxusmárka jó úton halad, tavaly legalábbis közel megduplázták az eladásokat.
Hiába tűnt megfizethetetlennek, a tavaszi bemutató óta mind egy szálig gazdára talált a brit szupersportkocsi.