54 találat az Indexről, és a környékéről.
A növekedésért nagyrészt Kína felel, de a világ szinte minden más részén is számottevően emelkedtek az eladások.
Az Omoda jóval több autót adott el, míg a BYD csak egyel többet, mint a Fiat.
Csúfos bukás után kivezették az egyetlen elektromos autójukat, de ezzel nem állt meg az élet.
Lehet utálni, de még mindig ezt veszik a legtöbben.
Bár teljesen egyértelmű, hogy a BMW nem tömegmodellnek szánta az XM-et, az illetékesek minden bizonnyal magasabb eladási számokra számítottak
Jelenleg úgy tűnik, csupán egyetlen márka lesz képes hozni a beígért eladásokat.
Korábbi vezetőjét nevezte ki újra a cipőgyártó vállalat.
Érdeklődés hiányába szüneteltetik a gyártást.
A villany a menő, több okból is.
De nem csak emiatt.
Kínában nagyon dominál az álmok építése.
A július elég jól alakult a bajoroknak, viszont az elmúlt hét hónapban még mindig a Tesla dominálja a piacot.
Ezzel a hetedik legnagyobb gyártó lett a második negyedévben.
Egy másik nagyvállalat vezére váltja a poszton.
Ezért hát sürgősen hibrid autók fejlesztésébe kezdenek.
Szerencsére van olyan ágazatuk is, ami kompenzálja egyelőre a kiesést.
Süllyed a játékfejlesztő hajója?
Alig jelent meg, máris milliók játszanak vele.
Csúnyan letaszították őket a trónról.
Megszakadt a sorozat: decemberben csökkent az uniós piacokon forgalomba helyezett új autók száma. Az összkép azonban sokkal jobb. Egy kivétellel.
2023. november 21., 06:11
Havi adatokról van szó, az októberi győztes már borítékolhatónak tűnik.
A képet viszont jelentősen árnyalják a mild hibridek.
2023. szeptember 16., 06:34
A részvényeik körül is akadnak furcsaságok.
2023. augusztus 4., 14:12
Röviden: az alacsony árkategóriába tartozó modellek a kedvencek.
Az értékesítések növekedése az év elején bevezetett árcsökkentésnek köszönhető.
Míg az európai gyártók erősödtek, a kelet hanyatlik vagy stagnál, a Tesla gyenge hónapot zárt.
Sürgősen elő kell rukkolnia valamivel a vállalatnak.
Egyre kevesebb kínai akar japán autót.
1999-ben mutatták be, a negyedik generációnál lépte át a bűvös határt.
Már több autót adnak el, mint a Tesla, a bevételek pedig az egekbe szöknek.
Hetedik hónapja folyamatosan növekedésben van az uniós újautó-piac. A járvány előtti szint azonban még mindig messze van.
Lehet, hogy önnek is ott lapul a zsebében.
Befutottak a 2022-es eladási statisztikák, egy francia típus lett a legnépszerűbb modell.
A Tesla Model Y-t ütötte ki, de ennek logisztikai okai is vannak.
2022. szeptember 5., 14:40
Az eladások augusztusban 75 százalékkal növekedtek, az eredményhez az állami autóvásárlási támogatás is hozzájárult.
2022. augusztus 8., 16:40
A Model Y eladásai még a Mercedes GLC eladásait is lekörözték Európában. Év végére a Tesla modellje lehet a legnagyobb számban eladott autó a kategóriájában.
A különbség a két cég eladásai között egészen minimális volt, nagyrészt a haszonjárműveknek köszönhetően.
Annyi Ferrarit adtak el, hogy a te garázsodban is kéne állnia egynek.
Az eladások csökkentek 2021-ben, ezúttal a csiphiányt hibáztatják érte. A Dacia és a Lada viszont erősödött.
Sikerült visszaelőzni a Mercedest, és minden fontos piacon növekedni.
Természetesen az Urus volt a legnépszerűbb típus, de a sportkocsik is jól fogytak 2021-ben.
Megelőzte a Volkswagen Golfot és a Renault Cliót is, bár ebben van része a csiphiánynak.
A jelenség jól mutatja, hogy az egykor népszerű Mondeo milyen szinten ment ki a divatból.
Azt mondják, a vásárlók nagyjából felének korábban nem volt Volkswagenje.
Soha nem adtak el annyi motorkerékpárt fél év alatt, mint idén. Már 107 ezer fölött járnak.
A brit-kínai márka eladásai 79%-ot nőttek az év első négy hónapjában, a slágertermékük egy villanyautó.
Igen jó számokat közöltek az olaszok és a britek is, az elektromos gépek viszont vegyes képet mutatnak.
A japán gyártó eladásai kisebbet zuhantak tavaly, így újra az első helyre került ebből a szempontból.
Tényleg kevésen múlt, hogy nem adtak át az idén ötszázezer Tesla villanyautót.
2020. november 27., 06:14
Bár alig két hónapja indult a forgalmazás, a Golf-méretű elektromos autó már lenyomta a konkurenciát.
Úgy néz ki, a szabadidő-autók meghozták a népszerűséget, amit az egyterűektől hiába vártak.
Minden jelentős piac esett, a kínai önmagában több mint kétmillióval zuhant tavaly.
Évek óta nem mutattak be újdonságot, de úgy néz ki, a piac lassan megérik a változásra.
A Porsche receptje itt is bejött: terepjáróért többen fizetnek, mint gyors sportkocsiért.