Magyarországi Bosch-csoport vezetője: A sikerhez radikálisan újító innovációkra van szükség
Kérdés, hány sikertörténetet tudunk még felmutatni.
Kérdés, hány sikertörténetet tudunk még felmutatni.
Bár rohamosan terjednek az elektromos autók, vannak gikszerek, és a belső égésűeket sem kell temetni.
A tárgyalások még kezdeti szakaszban vannak.
A kormánynak komoly harcot kell folytatnia, hogy csökkentsék a negatív külső tényezők hatásait.
Már második éve a legkelendőbb autómárka Kínában.
A jövőbe tekint, a jelenben él.
Fontos szerepet szán a vállalat az üzemnek.
A kibocsátási határértéken túlmenően a monitoring esetében is szigorítottak.
Egy európai probléma tüneteit látjuk.
Az ügylet a leköszönő elnök klímapolitikájának az egyik ékköve.
A szegedi BYD-gyár építése jó példája a kapcsolatok fejlődésének – közölte Gong Tao.
Csaknem 200 ezer új dolgozót vettek fel, és már Szegedre is keresik a munkaerőt.
Orbán Viktor szerint is hatalmas csapást jelent a döntés.
120 ezer német munkavállaló készül tüntetésekre, három gyárat terveznek bezárni.
Sanghajban tárgyalnak a felek az „elfogadhatatlan” vámok miatt.
A hazai akkumulátor-iparágat kiemelten érintik az európai autópiac turbulens fejleményei.
Az autózás két szakértője, Bazsó Gábor Karotta és Horváth András fejtette ki a véleményét az elektromos autókról.
Kína rendíthetetlenül előretör.
Nem mindegy, hogy milyen a fő kereskedelmi partnerünk immunrendszere.
Aki felhagy a zöldipar elkerülhetetlen kiépítésével, lemarad a versenytársakhoz képest.
Mindent megváltoztathatnak a strukturális akkumulátorok – már ha sikerül használható modellt építeni belőlük.
15 uniós tagállamnak kell szavaznia erről.
Hová vezetnek a járműiparban és a közlekedésben végbemenő folyamatok?
Az uniós norma hatására potenciálisan tisztábbak, ugyanakkor drágábbak lehetnek az új autók.
A BYD azt is elárulta, hogy miért van erre szükség.
A jelenlegi ütemben haladva nem teljesül az unió által kitűzött töltőszám.
Gigaberuházás történt Szegeden.
A gyártók adócsökkentést javasolnak.
Szijjártó Péter szerint több vállalat is „kézzel-lábbal tiltakozik”.
Augusztus elején jegyezték be a céget.
Az elektromos autók és hibrid megoldások már itt vannak, hogy csökkentsék a levegőbe kerülő szennyező anyagokat. A technológiai fejlődés új korszakot nyitott a közlekedésben – de vajon milyen ártalomcsökkentési lehetőségeink vannak még?
Egy olyan iparágat érint, amely Magyarország számára is kulcsfontosságú.
Új információk érkeztek a 400 milliárd forintos összegről.
Sok múlik az első feltöltés tökéletesítésén.
Épp saját maga felé fordítja a pisztolyt.
Egyre népszerűbbek, ám keveset tudni róluk. Milyen hatásuk lesz az autópiacra a kínai elektromos autóknak?
Kevés szó esik a járművekkel kapcsolatos tudás fontosságáról. Íme egy kis hiánypótlás.
A kék sarokban az elektromobilitás, a pirosban a hagyományos autók. De kell-e győztes egyáltalán?
Eltörölték a követelményt, ráadásul további kedvezményeket vezettek be.
A döntés október elejéig, de tagállami szavazással akár öt évre is szólhat.
A 2011-ben hozott határozatot a mai napig nem követte gyakorlati intézkedés.
A német használt autók uralják a magyar utakat. A legnépszerűbb modelleknél is gyakori a visszaélés.
Szombatig adtak időt a kormánynak, hogy végrehajtsák a követeléseiket.
A kínai gyártó júliusban az új autók eladásának a 25 százalékát tette ki.
Hogyan lett a telefonakkumulátor-gyártóból a Volkswagen és a Tesla kíméletlen versenytársa?
Vezetés közben nyílhatnak ki a motorháztetők.
Megjelentek a friss adatok.
A nemzetgazdasági miniszter szerint erre az amerikai elnökválasztás adja majd meg a választ.
Egyre feszültebbé vált a kapcsolat az utóbbi években.
12,5 százalékos bővülést jegyezhetünk fel.
A múlt hónapban is a kontinens élmezőnyébe tartozott az ország.
Bár kijelentette, hogy egy jelöltnek sem segít, de a volt elnök elleni támadás fordulópontot hozhatott.
Nagy Márton akciótervet is letett az asztalra.
Az autópiac egyik legnagyobb kérdését vizsgáltuk meg.
A Szegedre költöző BYD sem ússza meg a vámokat.
Megkapta félévi bizonyítványát a járműpiac.
A cél az európai elektromos átállás egyszerűbbé tétele és felgyorsítása.
Alapesetben kedvezményes hitel formájában, de vissza nem térítendő támogatás is elérhető.
Ki fogja lecserélni a 4,1 millió autót elektromosra?
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter szerint aki dolgozni akar, az talál is munkát idehaza.