
Csilingelt a kassza az Audi Hungariánál, bónuszt fizetnek a munkavállalóknak
Továbbra is kérdéses az autóipari jövője, de az Audi Hungaria minden igényt rugalmasan kezel.
Továbbra is kérdéses az autóipari jövője, de az Audi Hungaria minden igényt rugalmasan kezel.
4000 új töltőt is telepítenek, amikkel elérhető lesz a kívánt gyorsaság.
Ezzel ugyanakkor nem lettek kisebbek a járműipar előtt tornyosuló kihívások, csak egy kis időt nyertek.
Csaknem 15 millió forintnál kezdődik a nyitóár.
Az sem zavarja őket, hogy nálunk most nincs kolbászból a kerítés.
Az elektromos autó fontos szereplője lesz a jövő mobilitásának, ám az uniós törekvésekkel szemben korántsem biztos, hogy egyedüli.
Krisztián Róbert, a Magyar Suzuki vezérigazgató-helyettese vázolta fel az autóipar helyzetét az Indexen.
Fel kell oldani egy ellentétet, nem feledve, hogy az autóvásárló egyben választópolgár is.
A kulcs a valós kép közvetítése az autóipar történéseiről.
Kérdés, hány sikertörténetet tudunk még felmutatni.
Bár rohamosan terjednek az elektromos autók, vannak gikszerek, és a belső égésűeket sem kell temetni.
A tárgyalások még kezdeti szakaszban vannak.
A kormánynak komoly harcot kell folytatnia, hogy csökkentsék a negatív külső tényezők hatásait.
Már második éve a legkelendőbb autómárka Kínában.
A jövőbe tekint, a jelenben él.
Fontos szerepet szán a vállalat az üzemnek.
A kibocsátási határértéken túlmenően a monitoring esetében is szigorítottak.
Egy európai probléma tüneteit látjuk.
Az ügylet a leköszönő elnök klímapolitikájának az egyik ékköve.
A szegedi BYD-gyár építése jó példája a kapcsolatok fejlődésének – közölte Gong Tao.
Csaknem 200 ezer új dolgozót vettek fel, és már Szegedre is keresik a munkaerőt.
Orbán Viktor szerint is hatalmas csapást jelent a döntés.
120 ezer német munkavállaló készül tüntetésekre, három gyárat terveznek bezárni.
Sanghajban tárgyalnak a felek az „elfogadhatatlan” vámok miatt.
A hazai akkumulátor-iparágat kiemelten érintik az európai autópiac turbulens fejleményei.
Az autózás két szakértője, Bazsó Gábor Karotta és Horváth András fejtette ki a véleményét az elektromos autókról.
Kína rendíthetetlenül előretör.
Nem mindegy, hogy milyen a fő kereskedelmi partnerünk immunrendszere.
Aki felhagy a zöldipar elkerülhetetlen kiépítésével, lemarad a versenytársakhoz képest.
Mindent megváltoztathatnak a strukturális akkumulátorok – már ha sikerül használható modellt építeni belőlük.
15 uniós tagállamnak kell szavaznia erről.
Hová vezetnek a járműiparban és a közlekedésben végbemenő folyamatok?
Az uniós norma hatására potenciálisan tisztábbak, ugyanakkor drágábbak lehetnek az új autók.
A BYD azt is elárulta, hogy miért van erre szükség.
A jelenlegi ütemben haladva nem teljesül az unió által kitűzött töltőszám.
Gigaberuházás történt Szegeden.
A gyártók adócsökkentést javasolnak.
Szijjártó Péter szerint több vállalat is „kézzel-lábbal tiltakozik”.
Augusztus elején jegyezték be a céget.
Az elektromos autók és hibrid megoldások már itt vannak, hogy csökkentsék a levegőbe kerülő szennyező anyagokat. A technológiai fejlődés új korszakot nyitott a közlekedésben – de vajon milyen ártalomcsökkentési lehetőségeink vannak még?
Egy olyan iparágat érint, amely Magyarország számára is kulcsfontosságú.
Új információk érkeztek a 400 milliárd forintos összegről.
Sok múlik az első feltöltés tökéletesítésén.
Épp saját maga felé fordítja a pisztolyt.
Egyre népszerűbbek, ám keveset tudni róluk. Milyen hatásuk lesz az autópiacra a kínai elektromos autóknak?
Kevés szó esik a járművekkel kapcsolatos tudás fontosságáról. Íme egy kis hiánypótlás.
A kék sarokban az elektromobilitás, a pirosban a hagyományos autók. De kell-e győztes egyáltalán?
Eltörölték a követelményt, ráadásul további kedvezményeket vezettek be.
A döntés október elejéig, de tagállami szavazással akár öt évre is szólhat.
A 2011-ben hozott határozatot a mai napig nem követte gyakorlati intézkedés.
A német használt autók uralják a magyar utakat. A legnépszerűbb modelleknél is gyakori a visszaélés.
Szombatig adtak időt a kormánynak, hogy végrehajtsák a követeléseiket.
A kínai gyártó júliusban az új autók eladásának a 25 százalékát tette ki.
Hogyan lett a telefonakkumulátor-gyártóból a Volkswagen és a Tesla kíméletlen versenytársa?
Vezetés közben nyílhatnak ki a motorháztetők.
Megjelentek a friss adatok.
A nemzetgazdasági miniszter szerint erre az amerikai elnökválasztás adja majd meg a választ.
Egyre feszültebbé vált a kapcsolat az utóbbi években.
12,5 százalékos bővülést jegyezhetünk fel.