A Városligetben tette meg első köreit az új magyar elektromos midibusz
A járműből ez az egyetlen prototípus létezik.
A járműből ez az egyetlen prototípus létezik.
Erőművek a múltból.
Megtörtént a nagy bejelentés.
Hat ország piacán nyílik meg a lehetőség az együttműködésre.
Nem elrugaszkodott cél, hogy a következő öt évben 100 millió euró árbevétel feletti vállalattá váljunk – mondta az Indexnek Jan Prins.
15 évet kellett rá várni.
Már több minc harminc éve vannak forgalomban.
95 éves volt.
Barna Zsolt jövője nem az OTP-ben folytatódik, de sokat hallunk még róla. Először talán a Ganznál, később pedig újra a bankszektorban.
Így bukta a Ganz a több százmilliárdos tendert.
Az ötvenes években a nemzetközi helyzet addig fokozódott, hogy amerikai fasiszták és bérenceik művei mellett a vezér két könyve is indexre került.
A napokban fejeződik be teljesen az 1911-ben gyártott BVVV 2806-os villamos helyreállítása. Mentünk vele egy kört.
Ember és vas, gép és kezelője – a Fortepan képei a 20. század eleji magyar hajógyártást mutatják be egészen szokatlan, már-már intim szemszögből.
Vegyen ön is Ganz villamost! Csütörtökön indul az árverés.
Az 50-es években épült lakótelepek lakásai sokkal népszerűbbek a paneloknál, de azért kapni ezt-azt. Beköltözhet szocreál irodaházba és művházba is.
Az atombizniszben így már csak kisebb magyar cégek maradtak, a hazai beszállítók az építőmunkákban vehetnek részt.
Ganz Ábrahám Magyarország egyik legnagyobb és legjelentősebb iparvállalatát hozta létre a semmiből. Részt vett az 1848-49-es forradalomban, vitát szított Kossuth és Széchenyi között. Sikerei csúcsán önkezével vetett véget életének, nem tudni, miért.
Eddig úgy volt, hogy a dunakeszi cég közös munkára készül az oroszokkal.
A vártnál hónapokkal korábban sikerült elbontani.
Nekiestek a bontógépek a Millenáris Ganz-épületeinek. A melegpörgető alagútja kemény dió lesz.