Sofőrrel térnek vissza a sofőr nélküli robotaxik
Óvatosan tér vissza a Cruise.
Óvatosan tér vissza a Cruise.
Habár más gyártók, már rég megoldották, a GM még mindig az akkumulátor megfelelő temperálásával küzd.
Átírták a forgatókönyvet.
Lennie kell valakinek az autonóm járművek mögött, aki vállalja a felelősséget. A Cruise elhíresül ügyében megtalálták.
Hiába elektromos, itt-ott kell bele olaj.
Egy barátod egy Geo Metróval jár, és nem érted, miért önmaga ellensége? Egy sáros Opel Frontera áll hátul, de te mindig egy Isuzu MU Wizardra vágytál?
Volkswagen, ami Ford? Mercedes, ami Nissan? Chevrolet márkajelzésű Daewoo? És akkor mit szóljon a Chrysler-Lancia, esetleg a Subaru-Saab? Lotus-Kia...
"Tévedtünk" - mondta az önvezető autós leánycég, a Cruise vezetője.
Az FIA elnöke támogatná a mezőny bővítését.
Közben azzal kampányoltak, hogy biztonságosabbak az embernél.
Válaszoltak a sztrájkolók a nyereségadatokra.
Az amerikai közlekedési hatóságok vizsgálják a General Motors önvezető rendszerének teszttapasztalatait, amelyek nem mentesek a sötét foltoktól.
A Corvette ZR1 már a Nürburgringen, valószínűleg 850 lóerővel a tűzfal mögött.
Megpróbálta a GM a lehető legfinomabban tálalni, hogy a tervekhez képest később lát neki a villanyfurgonok gyártásának.
Átalakítanák a kibocsátási számokra vonatkozó rendszert, ezek a számok tehát egyelőre feltételesek.
2 bar kevés, fújd 80-ra!
Az amerikai UAW szakszervezet tagjainak szinte mindegyike támogatja a sztrájkot, ám a tartalék véges, így gyorsan kiürülhet a kassza.
A hagyományos autógyártók visszavágnak a Teslának - legalábbis a Bank of America elemzőinek jóslata szerint.
A Ford után a General Motors is a Tesla Superchargereivel töltené a kocsikat.
Hiába a vártnál jobb eredmény, a piac nincs oda a General Motorsért.
Még hogy nincs szükség a hagyományos autókra! A GM-nek például a villanyautógyártáshoz.
A nyugati cégek, köztük a GM gyorsan veszítenek súlyukból a kínai autópiacon, miközben a hazai vállalatok, élükön a BYD-vel szárnyalnak.
A Futurlinerek leginkább mozgó kiállítások voltak. Mindössze 12 készült belőlük, mégis több mint 13 millió ember csodálta meg őket.
600 elektromos lóerő, de az átlag 170 millió forintos vételárat nem ezért kéri el a GM.
Ez a japánok első modellje, amely a General Motorstól kapja a hajtását.
Rengeteg autó vár sorsára a Kentucky Speedway parkolóiban, de a GM-nél sem rózsás a helyzet.
Bár Joe Biden igyekszik magát hatalmas Corvette rajongónak beállítani, a Nemzetközi Autószalonon nyújtott teljesíténye után nehéz ezt elhinni róla.
A gyártó 5000 dollár értékű jutalompontot ajánlott fel azoknak, akik legalább egy évig megtartják autóikat.
2025-ig mintegy 35 milliárd dollárt fektetnek az elektromos és önvezető járművek fejlesztésébe.
Mary Barra egyelőre puszta lehetőségként emlegette az európai visszatérést, tisztán villanyautó-gyártóként.
Guinness rekordot ért a FedEx zéró emissziós kiszállítása.
Az orosz és az ukrán hadsereg fegyverzete nagyon hasonló. Mindkettő eredete a szovjet időkre nyúlik vissza.
Jó ötlet volt, de a megvalósításban akadtak hibák, és a szoftveres beszállító is kihátrált mögüle.
A Super Bowl szünetében közel kétmilliárd forint egy harminc másodperces szpot, de az autógyártók nem sajnálják a pénzt.
A General Motors szerint az üzemanyagcellás technológia lehetne a dízelgenerátorok karbonsemleges utódja.
Az omikron vírusvariáns miatt jobbnak látják, ha nem jelennek meg az eseményen, de van más megoldásuk.
Eddig is tudni lehetett, hogy a FedEx BrightDrop elektromos furgonokat rendszeresít majd. Most meg is érkezett az első szállítmány ezekből.
Az Egyesült Államokban tomboló tornádók a készülő Corvette-eket sem kímélték. Most kiderült, hogy hány autó járt szerencsétlenül.
Az Opel eladásával elvesztett nagy piac visszaszerzése lenne a cél, de más megközelítéssel.
Irónia a maximumon: a GM pickupjai a indianai Kokomóban parkolnak, ahol korábban éppen félvezetőgyártás folyt.
Az első gyerekülések sokkal inkább védték a szülők idegeit, mint magát a gyereket.
A General Motors módszere szerint úgy lehetett szállítani a Chevy Vegákat, mintha öltönyök lennének. Meg is érte volna, ha...
Nem elég népszerű a Chevy izomautója: a kupét kukázhatják, a név valószínűleg fennmarad.
Védjegysértésre hivatkozva fordult bírósághoz a General Motors, még az is lehet, hogy igaza lesz.
Megint emberekkel készül a Holdra a NASA, kell nekik egy holdjáró. A történelem ismétli önmagát.
A csukott változat rövidebb lesz, olcsóbb, és valamivel gyengébb – nem, mintha 830 lóerővel ne alázhatná a fél világot gyorsulásban.
Már több mint 700 milliárd dollár a vállalat tőkeértéke.
Szabadalmi kérelmet nyújtott be a General Motors, kérdés, hogy tényleg hatásos lesz-e a pneumatikus szerkezet.
Egyelőre március 7-ig.
Ha ezt Fritz Lang megérhette volna.
Döntse el mindenki maga, hogy jobb lett-e.
Úgy tűnik, eddig tényleg csak ígérgettek, de most nyílik rá némi esély, hogy legalább a teherautó-gyártást elindítsák.
Addig is azt kérik, senki ne parkoljon garázsba, vagy ház mellé, és ne töltse tele az akkumulátort.
A GMC kínálatában felbukkanó ezer lóerős szuper-pickup bizonyítja, hogy a General Motorsnál még mindig erős a formatervező részleg.
A hidrogén-teherautókat és elektromos pickupot ígérő vállalkozást csalással vádolják, az alapító most lemondott a cég vezetéséről.
Nem tudni, hogy eddig mi lehetett az ígéretek mögött, de a Nikola Badger teljes műszaki tartalmát a General Motors adja.
A most aláírt szándéknyilatkozat a közös autó- és platformfejlesztést, illetve közös beszerzéseket ígér.
Kezd groteszkbe fordulni a két detroiti autógyártó konfliktusa: a GM újabb vádakat rántott elő, a Fiat Chrysler szerint alaptalanul.
A beszállítóktól kiszivárgott információk szerint egy új, 32 szelepes V8-ast is fejlesztenek a C8-as generációhoz.