62 találat az Indexről, és a környékéről.
Még mindig egy praktikus, hétszemélyes családi autó, csak most már bődületesen erős is.
Bár az SL kupé már létezik és AMG GT-nek hívják, a Brabusnak volt egy egészen más ötlete.
Ma már nincs a Mustanghoz hasonló sportautó a piacon, de nem csak ezért annyira jó a hetedik generáció.
Mire eljutott hozzánk, használt autó lett, nem olyan, mint újkorában, de így is lenyűgöző, és teljesen biztos, hogy egyszer klasszikus lesz.
Különleges Opel GT-ket bemutató sorozatomban most az elektromos meghajtású GT-t mutatom be, és az utat, hogyan született meg.
Persze ennek megvan az ára, de utána egy Ecobbost Mustang teljesítményével lesz erősebb az autód.
Ereje azonban nem volt valami sok, ezért egyből vitték felújításra.
Négy éve létezik, de még mindig olyan, mintha egy éles fegyver venne körül.
A frissített E-Tron GT nem csak elképesztően erős lett, fejlődött az akkumulátor és a töltés is.
Minden porcikája feszes, egy pillanatra sem feledteti el veled, hogy mire tervezték, miközben nem akar megölni.
Ráadásul nem is a kis négyhengeres változatokkal, bevállalták a V8-at.
Úgy gyorsul, mint az egy ligával feljebb pozícionált autók.
Az SL kupé változata csak formai elemeiben emlékeztet a 911-esre, felépítésével saját feje után megy, hogy mindenki másét elcsavarja.
Nem elég, hogy egy kényelmes, hétüléses prémium SUV, még legyen bődületesen erős és sportos is.
Tuningolt BMW XM és Porsche Cayenne Turbo GT feszült egymásnak negyedmérföldön.
Gyorsulási versenyen mérközött meg egy eredeti Ford GT40 a modern leszármazottaival, vagyis két Ford GT-vel.
Lóerőből azért itt sem lesz hiány.
A Mustangok feketebárányával már tisztában vagyunk, de azzal is, hogy mennyit fogyaszt?
Van, ami gyors az egyenesben, és oké a kanyarokban. És van az új csúcs-Porsche, ugyanazoktól a mérnököktől, akik a GT3 RS-t is csinálták.
Felkelti a figyelmet, de nem taglóz le. Látod, hogy sokba került, de nem olyan sokba. Aztán megtudod mennyi az annyi és felsír benned a proletár.
Idén hatvanéves az egyik leghíresebb és egyben legkirályabb amerikai autó, vagyis a Ford Mustang. Mesélek róla.
Nem maradunk koreai GT autó nélkül.
Egy ritka gyöngyszem kerül a piacra 660 darabos limitált szériában, az Audi RS 6 Avant GT, amely lenyűgöző mérnöki teljesítményével és stílusával hódít.
Nem maradunk le a Dark Horse-ról sem!
2023. augusztus 21., 17:52
Príma arányokkal, négyhengeres motorok nélkül, de összkerékhajtással érkezik az AMG GT, amiben még versenypálya-segéd is lesz.
Ha 630 lóerő kevésnek hangzik, jövőre érkezik az eddigieknél is durvább RS 6 GT.
A teljes, hivatalos leleplezésre még várni kell, de már most is akad egy példány ami Magyarországon flangál.
Részletesen kidolgozott hajtásláncot és állítható spoilert is kap.
2022. december 22., 06:07
Egy utolsó, 1000 darabra limitált különkiadással ünneplik a típus végét a Kiánál.
2022. december 17., 13:16
Megérkeztek a pontos adatok a 2024-ben érkező Ford Mustanghoz. Pozitív fordulat, hogy marad az ötliteres, szívó V8-as, ráadásul erősebb is lesz.
2022. december 10., 15:52
A kizárólag versenypályán használható MK IV egy kész slick gumis versenyautó 800 lóerővel.
2022. december 10., 06:16
Gyorsulási versenyen mérték össze egy Kia EV6 GT és egy Lamborghini Aventador SVJ tudását és igen érdekes eredemény született.
Van szép új GranTurismo, benzines és elektromos is, de persze a korábbiak sem kutyák.
2022. szeptember 15., 09:25
Az hetedik generációs Mustangban nincs elektromos hajtás, van viszont rotyogó ötliteres, csücskös arcélek és pár új technológia is.
2022. szeptember 11., 06:11
Van egy ilyen-olyan kész platform, meg van egy ilyen-olyan kész motor: párosítsuk össze, mert résmodellnek mekkora lesz már.
Az autó azt mondja, hogy a hátsó guminak pusztulnia kell. Benne vagyok, haver.
Ebben az autóban nem nyom el a számháború és a technológia, az Aston Martin DBS 725 lóerővel is könnyed, kezes és élvezetes.
Használt és új között ilyen távolsággal nem szokás mérlegelni, de biztos te is rápillantanál a kézi váltós Ferrarira.
Az 1966-os Le Mans-i 24 óráson harmadik helyezett Ford GT40 arany-vörös színeibe öltöztették, de a többség csak álmodozhat róla.
87 700 darab vonaljegy árán zötyöghetsz egy sárga dobozban, ami villannyal megy. Eddig nem tűnik úgy, de azért vannak különbségek.
Elmondjuk, hogyan ne csinálj hülyét magadból, ha használt autót veszel, és mutatunk egy jó erős Audit.
Messziről Chevy Corvette, közelebbről viszont valami nem stimmel. Egyszerű padlólemezen nagyszerű forma az Opel GT.
Ezek az autók szinte mindenben különböznek, de egy dolog mégis közös bennük: a gazdáik elégedettek.
Elég pontosan tudom, milyen kocsit szeretnék hobbiautónak: nem ilyet. Ez a 406 Coupé azonban nagyon vonzó.
2021. december 18., 16:30
Az Audi R8 jelenlegi generációja már régóta a piacon van, lassan érik a kivezetése. De azért az Audi még belengetett egy durva verziót.
2021. december 13., 15:01
James Bondnak is kimaradt a DBS, pedig egy érdekes átmeneti időszakban született, klasszikus angol gran turismo ez.
2021. november 26., 06:06
A Lancia Fulvia a márka egyik csúcsponja, legendája máig él. Legalábbis ami a ralibajnok kupét illeti. Vajon a Berlina is olyan kellemes?
Egyszerre volt modern és klasszikus az V12 Vanquish, ami végre megint Aston Martinba ültette James Bondot.
2021. szeptember 9., 14:01
1964-es prototípus színeit kapta a Ford GT Heritage, a szupersportautó hattyúdala.
2021. szeptember 5., 15:12
Nyelvtörő: az Emilia GT Veloce a sportos luxus-restomodok sorát gazdagítja majd, mind a huszonkettő.
Megvan a jogsi és valami vagányat szeretne az ifjú titán? Ezzel a Clióval boldog lesz, és a szülőknek sem kell annyira aggódni.
Legutóbb a 400 ezret futott Priusszal állt rajthoz, és bár az autó meglepően ütőképes volt, megígérte, visszatér valami sokkal komolyabb célszerszámmal.
Ránézel, és elönt a szépsége, látod az alatta kanyargó szerpentineket, és tudod, hogy ezekből a kipufogókból zene szól.
Bármennyire is ritka egy öreg Ferrari, életpályája nem feltétlenül mindenütt felhőtlen.
De egyelőre csak egy. Kérdés, hogy Dél-Koreában is észreveszik-e a lehetőséget.
2020. december 18., 06:05
A fiatalabbak kedvéért elmondanám, hogy 17 éve még az Africa Twin volt ekkora.
A Ford Mustang sok mindent tudott már az előző ötven évben is, most azonban még egy dologra jó: lehet vele hegyi úton is csapatni.
2020. augusztus 17., 12:01
Ken Miles 1966-os, Daytona-győztes GT40-ese volt a példakép, az az autó, amellyel a Ford sportkocsi-programja először hozott kézzel fogható sikert.
Nem valószínű, hogy valaha gyártásba kerül, de megmutatták, hogy milyen lenne.