Ezt még sosem cseszték el
Mesélek egy kicsit a sportautók királyának, vagyis a Porsche 911-esnek az utolsó három generációjáról: a 997, a 991 és 992 története következik.
Mesélek egy kicsit a sportautók királyának, vagyis a Porsche 911-esnek az utolsó három generációjáról: a 997, a 991 és 992 története következik.
Egy hotel parkolójából lopták el a közel 800 lóerős Ferrari 812 GTS-t, aztán szétszaladt a ménes. Ugyanakkor még sok a kérdés az esettel kapcsolatban.
Mindent feladtak az egyediség érdekében, a végeredmény pedig a jó ízlés elleni merénylet.
Mint a flegma infuenszerek: black is my happy color.
Valószínűleg a legjobb SUV, mindent tud, amit a Duster és Porsche 911 közötti skálán egy autó tudhat, ezt most ki is próbáltuk az autós tápláléklánc két végéről vett etalonjainkkal.
A Sport Turismo mellett a GTS kivitel is új a Porsche villanyautó-választékban.
Végig hűek maradtak az alaprecepthez: önhordó váz, egykarú első futómű, egyhengeres blokk.
Csak a padlógáz van meg, és az elhaló sikoly. Dermesztette már beléd a vért az ég földre küldött haragja?
Ez lesz a legkisebb nyolchengeres változat, már elég durva dinamikával és sportos külsőségekkel.
A négyajtós Porschéből új V8-as kivitelt mutatnak be, méghozzá rögtön két változatban.
A 718 GTS-ben nem csak a motor lett erősebb, a hajtás és a futómű is jobban támogatja a gyors haladást.
A 79 éves belga néni álmatlanságban szenved, még szerencse, hogy éppen van egy Porschéja.
A leggyorsabb Porschék nem valók közútra, de legalább megismertük a downsizing szimpatikus arcát.
Még közelről sem tűnik nagy dobásnak az új 911 GTS, pedig a legjobb sleeper, a Panamera E-Hybrid pedig végre egy értelmes hibrid autó.
Az egyhengeres négyütemű az i-get nevet kapta. 125-ös és 150-es is készül belőle.
Eddig sem volt épp lassú, de az M2-es most olyan extrákat kap, amivel már a versenypálya sem akadály.
Bemutatkozik a négyhengeres turbós Boxster, valamint a sportos Macan. Tud jó lenni a négyhengeres Porsche, és miért GTS a szabadidő-terepjáró?
A Totalcar TV mai adásából megismerhetnek egy autót, melyet már jó eséllyel tucatszor láttak és egy másikat, melyről már biztosan hallottak. V8 póver! TCTV S08EP05
Mennyire megbízhatóak a mai Vespák? Vehetek GTS300-at?
Az új változat azoknak készül, akik igazán sportos kiállású Macant vennének.
A GTS változat erősebb, gyorsabb, látványosabb, és ritkább lesz minden más 4-es BMW-nél.
Tudja ön, mi az a petting? Remek, akkor felejtse is el, mert az AMG GTS nem tudja. Nyolchengeres légkalapácstól ne is várjunk ilyet.
Úgy néz ki, a Volkswagen mégsem mondott le teljesen a sportos Golf-származékról, sőt, készítettek egy új csúcskivitelt.
A GTS egész pofásan néz ki, ráadásul több mint 200 lóerős teljesítményt ígérnek. Európába is jön a kínai-angol.
Stílusos, szép, jó, kívánatos, de tipikus olasz, ha értik, mire gondolok.