![Japán autókat mindenhogy jó nézni - Japanese Classic Cars Show, mégegyszer](https://kep.index.hu/1/0/5684/56845/568456/56845609_4203121_01ac8cdce23d343709303de7a2f299c9_wm.jpg)
Japán autókat mindenhogy jó nézni - Japanese Classic Cars Show, mégegyszer
Balogh Bence fotói után jöjjenek Ricsié, aki picit máshogy látta a rendezvényt.
Balogh Bence fotói után jöjjenek Ricsié, aki picit máshogy látta a rendezvényt.
Te is ragaszkodsz kedvenc nemzeted autóihoz? Pedig a hamisítatlanul eredeti gyártmányok vagy nem léteznek, vagy nagyítóval kell keresni őket.
Jó hír, hogy a Monkey és az Africa Twin szerelemgyerekét akár meg is veheted. A rossz, hogy nem lesz olcsó.
Piacra lépett a Honda frissen bemutatott hidrogénhajtású autója.
Az ügy azonban tovább gyűrűzik.
A koszos NSX-ben alig 3000 kilométer van, az átfogó tisztítás után egészen hihetetlenül néz ki.
Hol máshol, mint Floridában.
Nem is kerestem, csak szembe jött.
Azt mondják, így nagyjából 100 kilóval tehetik könnyebbé az elhízó elektromos autókat.
A szoftverek „adják” majd el az autókat?
Ezeket az autókat nem feltétlenül szánták lépcsőshátúnak, de a dél-amerikai, a keleti és néha a nyugati piacok kedvéért mégis átfaragták őket.
25 millió forint a plug-in CR-V csúcsváltozata, ennyiért már prémiumot is kapni. Villanyautót meg jóval olcsóbban is.
Az elektromos autók mesterévé akar válni a Honda.
Mindannyian vágyunk rá, de tudjuk, hogy a legtöbbet széthajtották, összetörték, elhanyagolták.
Az e:Ny1 nem tartozik a legkönnyebben kimondható típusjelzések közé.
10 éves távlatban vizsgálták meg a gyártók papírjainak értékét.
A megkímélt NSX-ek egyébként is szép pénzt érnek, de Senna neve alaposan megdobja az árat.
Sorozatunk folytatásából kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
Új néven bemutattak egy csomó autót, amiket kimondottan Kínának szánnak.
2024-ben négy Red Dot-díjat vitt haza a Honda termékdesign kategóriában. Ebből az egyiket az elektromos robogójukkal érdemelték ki.
A blokk erősebb, az első villák meg konkrétan a 650-es CB-től érkeznek.
Az esetről felvétel is készült.
Elkerülhetetlen lépésre készül a Toyota.
Bejött a Toyotának és a Hondának, hogy erős hibridkínálattal rendelkeznek.
Az elektromos autók gyártásában a japán autógyártók is hátrányba kerültek. Most változtatnának ezen.
Az volt ő a motorsportnak a 2000-es évek elején, mint Michael Schumacher az F1-nek.
Az Afeela már mutatott egy ígéretes szedánt, hamarosan jön majd az SUV és a kompakt is.
Adaptív széllökés-gátlót(?) tervez a Honda, hogy kiegyenlítsék a jól ismert kellemetlenséget, amikor a szél megmozgatja a motort.
Az új CR-V-nek sikerülnie kellett, méghozzá jól. A japánok nem kapkodták el, és higgadtan összehozták a piac egyik legjobb csomagját.
A Royal Enfield mintájára építene advenutre-t és scramblert a Honda a 350-es, egyhengeres blokkja köré.
Ezt nehéz lehet rekonstruálni.
A név persze csak fikció, a sportautót egyelőre az új 0 széria ékkövének szánják.
Jelenleg nem adottak a feltételek egy versenyképes hidrogénautóhoz, de a Honda szerint ez változni fog.
Akik új autót vettek, inkább a hibrideket részesítették előnyben, de azért a Tesla is pörög.
Sportmotort nagyrobogó árban? Erős a gyanú, hogy ezek el akarják adni az új hatkilós CBR-t.
Nem véletlen, ha ismerős az új dizájn.
Egy teljesen új szériát vezet be a japán gyártó, szakítanak korunk villanyautós divatjaival.
Sportosnak szánták, de annak harmatos, majd hibridre keresztelték, viszont nem kapott egy rendes akkut sem.
Méghozzá két verzióban.
Need for Speed, Halálos iramban, Tesco-parkolók - korlenyomat ez a magyar Prelude
A kétezres évek elején maradandó reklámok forogtak: az Accord kisfilmje hozta Guy Ritchie BMW-sorozatának és a Sony Bravia pattogó labdáinak szintjét.
Idén majd' 80 modell járt nálunk hosszabb teszten, és további 30-cal ráztunk kezet. Ennyi közé azért jutott csalódás.
Akármennyire is annak tűnik, ez nem egy utólagos átépítés, hanem a japán gyártó műve.
Számítottunk rá egy ideje, most hivatalosan is bejelentették.
A rendkívül szerencsétlen eset egy autópályán történt, videó is készült róla.
Ezzel a családi Hondával nem akarsz kikezdeni lámpától lámpáig.
Mert megnőhet a sérülések kockázata.
Vannak az ember életében olyan pillanatok, amikor megvilágosodik
Egyelőre csak koncepció az M55, de ha a Toyota RAV4-ből lehetett Mitsuoka Buddy, ennek a csodának is eljöhet a napja.
A nevet lecserélte, de az értékeit megtartotta a Honda belépőszintű túraendurója.
Picit újabb, picit modernebb, de még mindig jó.
Egészen brutális volt a becsapódás mértéke.
Ha az elmúlt három évben vettél használt motort, akkor jó esély van rá, hogy az egy 600-as Hornet.
Messze van ide Amerika, de érdekes látni, hogy mondjuk Kaliforniában vagy épp Hawaii-on miből fogyott a legtöbb.
A sebességhez vagy más szükségletekhez automatikusan adoptálódó plexi ötletével állt elő a Honda.
Gyártási hiba okozhatja a kormánymű hibáját, ami más alkatrészekre is hatással lehet.
13 márka 13 legizgalmasabb modellje, amit bemutatnak a Japan Mobility Show-n.
Itt az idő, hogy a Honda valami szexit csináljon a hibrid hajtásláncával.
Gázelvétel nélkül lehet váltani az E-Clutch-csal - mint egy gyorsváltóval - de az elinduláshoz és a megálláshoz sem kell használni a kuplungkart.