20 kényszer szülte szedán
Ezeket az autókat nem feltétlenül szánták lépcsőshátúnak, de a dél-amerikai, a keleti és néha a nyugati piacok kedvéért mégis átfaragták őket.
Ezeket az autókat nem feltétlenül szánták lépcsőshátúnak, de a dél-amerikai, a keleti és néha a nyugati piacok kedvéért mégis átfaragták őket.
Csodák nincsenek: 6 milla alatt főleg kisautókat találunk, ráadásul ezek ennyiért még fapadosak.
Az új otthonokat új autóval együtt is megvásárolhatják meg a japán vevők. A Hyundai esélyt kapott arra, hogy ezt kihasználja.
Kevés kellemetlenebb dolog van annál, mikor a nyári kánikulában az ember beül a teljesen átforrósodott autójába.
A második futamon a 10. helyről rajtolva gyűjtött be fontos pontokat.
Sorozatunk folytatásából kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
Mennyi az MPGe? Kiderült.
Méghozzá két rekordot is "meg fog dönteni".
Mivel még mindig sokan nem bíznak az önvezető autóknak, ezért a Hyundai bizonyítani akart.
A TCR-bajnok üzeni: közúton csak higgadtan, zárt területen pedig mehet, ami a csövön kifér.
"Tükörből tolat, de nem néz bele."
Nem erősebb az Ioniq 5 N-nél, de könnyebb és sportosabb nála.
A Hyundai akkor növeli az elektromos autók fejlesztésére és gyártására fordított forrásait, amikor számos autógyártó visszaveszi azt.
Mai műsorunkban Milán esetét kutatjuk fel, aki használtan vette autóját, és utólag derült ki számára, hogy törött volt.
Ritkán emlegetünk egy melós furgont a kinézete miatt, de a Hyundai ST1 mellett egyszerűen nem mehetünk el szó nélkül.
A Hyundai N divíziójának már számos élvezetes modellt köszönhetünk.
Nem vitték túlzásba a faceliftet, csak a legfontosabbakat tették bele.
Az elitklubba tartozik a gyártó.
Európában nem lesz több sportos, benzines Hyundai.
A Toyota Suzuki, a Renault Mitsubishi, a Nissan pedig Dongfeng is lehet a 2024-es magyar piacon. Bezzeg anno Premiert nem vehettünk a Lada helyett.
Íme a 8 legolcsóbban kapható új autó hazánkban!
Ebben a kategóriában is fel kell venni a versenyt.
Rekordszámú, 350 ezer autót gyártott tavaly a Kia Slovakia, a többségük Kia Sportage volt.
Olyan gyorsan ér körbe a legendás pályán, mint egy M2-es BMW.
Egy minden eddiginél durvább Ioniq 5 N változatra számítottunk, de ezzel is beérjük.
Erre utal legalábbis a Hyundai sejtelmes kedvcsinálója.
Olcsó autónak született, és komoly értéket soha nem fog képviselni, de lehet 13 évesen gazdasági totálkáros?
SUV-tól villany-roadsterig minden lesz itt, amiért 2024-ben is érdemes minden nap felkelni.
Ígérgettek már mindenfélét a Hyundai N Vision 74-el kapcsolatban, de most úgy néz ki, hogy tényleg megvalósul.
Legalábbis erre utalnak a vállalat volt fejlesztési vezetőjének szavai.
A Uni Wheel méretéből adódóan bármilyen kerekes járművet képes meghajtani.
Sikítás, lövések, robbanás - extrém esetben rendőrt is hívna az autó.
„Szerettünk volna újrahasznosítani és értéket teremteni egyben.”
Tényleg olyan sokat számít az alacsony légellenállási együttható?
Egy beszteroidozott Ioniq 6 képét már láthattuk az RN22e koncepcióban.
A koreaiak 3,37 millió autót hívtak vissza, a Toyota 20 milliárd forintnyi kártérítést fizet.
Új ez is, csak az európai nem ilyen lesz elvileg.
Az elmúlt hónapok az elektromos autók iránti kereslet gyengeségéről szóltak, ám nem mindegyik autógyártó látja sötéten a helyzetet.
Első alkalommal írták ki a sorozatot.
Sokan ódzoknak tőle, de lassan azért éledezik az online autóvásárlás.
Alaposan megváltozhatnak az online autóvásárlási szokások.
24 gyártó vonultatja fel modelljeit.
A műfaj megszállottjai helyett az átlagautósoknak szóló újdonságot a szülővárosában, a csehországi Nosovicében vezettük.
Csupán annyit kérnek, évente egyszer vidd be hozzájuk átnézetni.
Lehet, hogy papíron hülyeség az SUV, de a valóságban más a helyzet.
A kerekeinél már csak a képernyője nagyobb.
Az észak-koreai vezető egy régi Maybach 62-esének útját Hyundai kisbuszok vigyázták, amik ugyebár dél-koreai termékek...
Váratlan együttállás az öreg Drift King és az Ioniq 5 N veretése.
A Gigacast technológia kapcsán a Toyota 20 százalékkal hatékonyabb autógyártásról beszél.
Népautót tervezni komoly feladat, pláne, ha villanyautóról van szó. A Hyundai tudja, mi kell a vevőknek, és meg is adja nekik.
Ki hány utcát ismert fel?
Álmodozás közben szinte bármilyen extrém ötlet megvalósítható, cikkünk második részében visszamegyünk a múltba néhány jövőbe mutató kormánykerékért.
Egyes kereskedések mér nem kérnek több villanyautót, mert az eddigieket is nehezen tudják csak eladni.
Egy kifogásolható állapotú, keskeny és magas kisautóval akart kereket oldani egy férfi a rendőrök elől. Csúnya vége lett.
A tulajdonos meglepődött a csaknem negyvenmilliós javítási költségen.
A hidrogéncella hibásodott meg, az új, ritka alkatrész pedig csillagászati összegbe kerül.
Hülye problémára hülye megoldás.
Egyes esetekben túlmelegszik a töltő, így jelentősen meghosszabbodíik a töltési idő.
A Hyundai hivatalosan még nem árulja a Genesis G80-at Magyarországon, ám az megengedte, hogy az importőr behozzon néhányat Németországból. Jól tette.
A Hyundai-nál nem hisznek a forma evolúciójában, a vonalzóban viszont annál inkább.