![Jos Verstappen: vége a Red Bull domináns korszakának](https://kep.index.hu/1/0/5652/56522/565224/56522413_4179191_de94b9594d577270a785b5fcc3963b08_wm.jpg)
Jos Verstappen: vége a Red Bull domináns korszakának
A gyenge imolai hétvége után Jos Verstappen, Max Verstappen apja kemény kritikát fogalmazott meg a csapattal kapcsolatban.
A gyenge imolai hétvége után Jos Verstappen, Max Verstappen apja kemény kritikát fogalmazott meg a csapattal kapcsolatban.
Lando Norris óriási hajrát produkált, de végül be kellett érnie a második hellyel.
Az időmérő első szakaszában volt figyelmetlen rossz pillanatban.
McLaren–Ferrari-csatát ígért a pole-ért az imolai hétvége eddigi része, de a holland ebből nem kért.
Egy Porsche 911 GT3 RS-e is van.
A döntést a környéket sújtó árvizek miatt hozták, az FIA szerint nem lenne garantálható a verseny biztonsága, ezért inkább nem tartják meg.
A pilóták pénteken kezdik meg a körözést, de már ez előtt fel kell építeni az istállók épületeit.
Verstappen végig menedzselte a tempót az élen, Pérez másodikként, Norris harmadikként futott be. Ez nem a Ferrari hétvégéje volt, Sainz nullázott, Leclerc végül egy hatodik helyet tudott ma menteni.
A címvédő nyerte az idei első sprintfutamot, a második helyen Leclerc, a harmadikon Pérez végzett Imolában.
1994-ben itt szenvedett halálos balesetet Ayrton Senna.
A szombati időmérő alapján szoros versenyre számíthatunk.
Ha az imolai futam is olyan izgalmas lesz, mint a kvalifikáció, nem fogunk unatkozni vasárnap.
Kiváló időmérő edzést teljesített a francia Pierre Gasly.
A versenyhétvége programja is rövidebb lesz a megszokottnál.
Egyedül Räikkönen versenyzett a legendás olasz pályán, ahol egyetlen szabadedzést tartanak majd.
Három olaszországi futam lehet ezzel, a Nürburgringen 2013 után lenne újra verseny.
Vietnám, Azerbajdzsán, Szingapúr és Japán is kieshet, Szocsi duplázhat.
Az 1994-es, imolai F1-hétvégén Roland Ratzenberger és Ayrton Senna is életét vesztette, de Barrichellót is csak egy hajszál választotta el a tragédiától. Kórházba került, majd néhány nappal később ő volt az egyik, aki Senna koporsóját vitte, de semmire nem emlékszik ebből.
A San Marino melletti versenypálya igazgatója felvette a kapcsolatot az illetékes szervezetekkel.
Imolában jártunk, ahol a verseny leginkább arról szól, ki tud többet megőrizni a pénzéből, amit odavisz. Kemény.
Bálint fiam összekuporgatta a kis pénzét, motort akart volna, erre a pillanatra várt fél éve. Imolában jártunk, a nagy börzén, szinte izzott a della a zsebében. De nem vett, csak utána. Miattam.
Nagyobbik fiam fél éve a fejébe vette: motorja lesz. Spórolt, dolgozott a nyáron, összeszedte a pénzt, felajánlottam, kiviszem Imolába, mert az a motoros mennyország. Aztán én vettem valamit.
Nem azt nem tudom eldönteni, behívjam-e a lakásba a jó kiállású csajt, aki az ajtóban toporog. A dilemma a motorok és egy közelgő börze körül forog.
Az esős Giro-szakaszon Bennett gyorsulását senki sem tudta lekövetni az imolai hajrában.
Veszek motort, rendbe rakom, használom pár évet, öröm van, aztán eladom – ahogy a többit is szoktam. Irány Imola!
Ilyen baleset volt már végzetes is. A felvezető körben még nem volt nagy a tempó.
36 év után újra. Visszatérhet egy legendás pálya.