Nyeregre ülne a magyar, de túl sok a kátyú
Fél a magyar.
Fél a magyar.
A Bubi szolgáltatás ideiglenes felfüggesztése ellen tiltakoztak.
A 30-as években kerékpárboom volt a fővárosban, de a háború után a bicikli eltűnt a tervezők gondolkodásából. Ezt ma is nyögi a főváros, akárcsak az agglomerációból érkező autóáradatot. Vitézy, a kerékpárosklub és a főváros vitázott arról, mi lehet a megoldás.
A városi gyorshajtás nálunk kis kockázatú, bocsánatos bűn, a halálos áldozatok száma pedig magas. A Magyar Kerékpárosklub elnökének írása a budapesti sebességcsökkentési tervekről.
A főváros-kerékpárosklub megállapodással a bringások elszívták a békepipát Tarlóssal. De miért állt meg a kerékpározás népszerűség-növekedése? Interjú Kürti Gáborral, a Kerékpárosklub elnökével.
A budai rakparton egy vékony aszfaltcsíkra préselődnek turisták és bringával ingázók. Háromszor akkora szélesség kéne, de nincs hely. Csengetés helyett jobb fékezni.
Először készült átfogó kutatás a magyar kerékpározási szokásokról. Dániát és Hollandiát üldözzük.
Se csutakolni, se patkolni nem kell, de előzéskor gondold azt róla, hogy egy nagy állat.
Vitézy Dávidot és a bringások képviselőit kérdeztük a főpolgármester kerékpárellenes terveiről.
Nem vad terv, állítja Kürti Gábor. A Critical Mass egykori szervezője már autózik is, de szerinte a biciklisek piroson is átmehetnének.