219 találat az Indexről, és a környékéről.
Népszerű típusok a Vitaráktól a Kugákon, Octaviákon és Corollákon át egészen a Swiftekig és Teslákig.
Még mindig egy praktikus, hétszemélyes családi autó, csak most már bődületesen erős is.
A BYD személyautók értékesítése 2025-ben kezdődik.
A Kia Picanto továbbra is Magyarország legolcsóbb autói közt szerepel, de extrákkal tömve 8 millió forint fölött van.
A legfontosabb dolgokban fejlődött az EV6, csak abban nem érzem az előrelépést, ami szubjektív.
A forma megosztó, a technika nagyon jó és az ár is kellően alacsony, hogy versenybe szálljon a piac legjobbjaival.
Az EV9 Adventr és a PV5 Wkndr a megemelt hasmagasság mellett bütykös gumikat és rengeteg offroad kiegészítőt kapott.
Dél-Koreában már kapható is, hozzánk várhatóan jövőre érkezik.
A modell furcsa, szokatlan megoldásait elég nehéz megszokni.
A két gyártó már orvosolta a hibát, ennek ellenére sokat lopnak belőlük.
A Tasman külseje több pontos is véleményes.
Ujjakra és egyéb végtagokra vigyázni!
Bár az előítéleteknek egykor tényleg volt alapja, a zsolnai Kia gyárban tett látogatásom után egyértelmű, hogy nagyot változott a világ.
Mert ronda.
A rendszer nem csak a benzint és az áramot kombinálja, hanem a folyékony autógázt is.
A koreai gyártó a modellpaletta egyszerűsítése mellett döntött.
Szép is, kényelmes is, nagy is, de mégis így kinek szól ez?
Kissé színtelen és már-már túl letisztult volt a Kia standja, de így is voltak rajta érdekességek.
Egyelőre még csupán kedvcsinálóról van szó, de a hivatalos bemutatóra se kell már sokáig várni.
Az öreg Kia Pride gyárinak tűnik, de könnyen lehet, hogy lenyomna a lámpánál.
Ez erősítené a koreai gyártók piaci helyzetét, és csökkentené az importfüggőséget.
A problémát a Kia biztonsági szakemberei vették észre.
Élőben is leleplezte a Kia a jövőre érkező, moduláris haszonjármű-platformját.
Leginkább a Távol-Kelet miatt szívunk.
Autók, amik jól titkolják, hogy V8-as rotyog a motortérben. Ritkák és nem is olcsók, viszont belesimulnak az utcaképbe.
A Kia EV3 barátságos árral nyit.
Az idős sofőrt a tűzoltók szabadították ki az autóból, amit létrákkal kellett kitámasztani.
A Hyundai-csoport megelőzte az Egyesült Államok elektromosautó-piacán a Fordot és a General Motorst. A Tesla is megérzi a dél-koreai gyártó sikerét.
Egyszer fent, egyszer lent. Válogatásunkban olyan márkák szerepelnek, amik akár többször is megjárták a piaci szamárlétrát.
Öt villanyautóval indultunk el Miskolc felé, hogy kiderítsük, melyik hogyan teljesíti a gyári értékeket.
Körülbelül két hete súlyos tűzeset rázta meg a dél-koreai közvéleményt.
A koreai gyártó egyes autóit kevesebb, mint másfél perc alatt el lehet lopni.
Megújult a Kia K7, amit az USA-ban K8 néven ismernek.
Logikus forgatókönyvnek tűnik, hogy a Kia Ceed helyét a hasonló tulajdonságokkal rendelkező Kia K4 veszi át Európában.
A Hyundai-Kia csoportnak három, a BMW-nek két modellje került be a legjobbak közé.
Az S-Cross és a Vitara tarol a piacon, de a harmadik helyre többen is pályáznak.
A két modell között azért maradnak lényegi különbségek.
Tisztán elektromos változat is készül a platós kisteherautóból, aminek a jelenlegi változata már közel 20 éve a piacon van.
Nem is olyan nagyon drágán már egész kellemes kínálat érhető el.
A dél-koreai autómárkáktól várhatók az első olcsó villanyautók Európában.
A mellébeszélésnek vége, most éles körülmények között teszteljük a hatótávokat.
Te is ragaszkodsz kedvenc nemzeted autóihoz? Pedig a hamisítatlanul eredeti gyártmányok vagy nem léteznek, vagy nagyítóval kell keresni őket.
Elég nagy hatótávú, elektromos Kia Nirókkal bővítette a flottáját a GreenGo, és lehet, hogy ez neked is jó hír.
Új taggal bővült a Kia EV családja.
Külsőre kicsit hozzáigazították a most futó elektromos Kiákhoz, de a lemezek alatt is sok az újítás
Ez lehet a Kia EV családjának a legkisebb, ezáltal legolcsóbb tagja majd.
A faceliftes változat jóval szigorúbb jelenségnek ígérkezik az elődjénél.
Csodák nincsenek: 6 milla alatt főleg kisautókat találunk, ráadásul ezek ennyiért még fapadosak.
Mennyi az MPGe? Kiderült.
Hamarosan gyártani is fogják a koreaiak Humveejét a lengyelek.
Mélyen a zsebébe nyúl a Kia, hogy segítse villanyautói eladását.
Idő előtt elfárad és eltörik egy alkatrész, ami miatt irányíthatatlanná is válhat az autó.
Balesetveszélyesek lehetnek.
Egyelőre Amerikának és Ázsiának szánják a csapott hátú K4-et, de Európában is lenne rá igény.
A Hyundai-Kia csoport dominált a díjátadón, de azért mások is kaptak díjakat.
Nem elég, hogy egy kényelmes, hétüléses prémium SUV, még legyen bődületesen erős és sportos is.
Bár sokat lehet vitázni arról, szépek-e a modern Kiák, a koreaiak tagadhatatlanul a saját útjukat járják a külső és belső dizájnt illetően.
2365 lóerőt vittünk versenypályára, pusztán szakmai alázatból. Sorhatos BMW, 1020 lóerős Tesla, könnyed Alpine és egy családi Kia az M-Ringen.
Skoda Octavia, Suzuki S-Cross és Vitara a sláger, de tágabb élbolyban is vannak érdekes eredmények.
Az elitklubba tartozik a gyártó.