![Elképesztő orgánummal üvöltötte végig a Bamako Rallyt, hallgasd meg te is!](https://kep.index.hu/1/0/5600/56006/560064/56006403_4140791_0d6d8ad41a7557d96a428c28439fb8a3_wm.jpg)
Elképesztő orgánummal üvöltötte végig a Bamako Rallyt, hallgasd meg te is!
Egy korosodó prémium Porschéval letolni a Bamako Rallyt csak egy dolog, de milyen elképesztő hang kíséretében tette azt.
Egy korosodó prémium Porschéval letolni a Bamako Rallyt csak egy dolog, de milyen elképesztő hang kíséretében tette azt.
Az őrületesen sokat forgó V12-es motor mögé kellett valami igazán különleges és hatékony.
Az ügy sokba kerülhet a cégnek.
Egy világhírű kipufogó gyártó fokozná az elektromos autók adta élményt.
New York komolyan veszi a zajterhelés csökkentését, ezért célba veszik az aránytalanul hangos járműveket.
A bíróság igazat adott egy civil szervezetnek
Zsebbevágó pénzbírsággal sújthatják a New York-i sofőröket.
Egyúttal a járvány alatt megszaporodó illegális utcai versenyeket is szeretnék visszaszorítani.
Pont időben, amikor már a hagyományos hajtások végnapjairól beszélünk.
Kísérlettel és mérésekkel tesztelték a népszerű állítást, kiderült, hogy hamis.
Kétüteműnél a kipufogóval javíthatunk a legnagyobbat. Vagy ronthatunk el mindent.
Aki bukik a mérésen, annak hat dollár büntetést kell fizetni, plusz viheti a motort műszaki vizsgára.
Nem Grabovoj számsor, hanem a kedvenc kipufogórendszerem elrendezése.
Nem jó ötlet szakadt gumival és buherált kipufogóval menőzni.
Keresik a katasztrófát okozó járművet.
Az S osztály és a Century felváltva ordít repedt fazékot a tokiói alagutakba. Szekunder szégyenérzet alert.
Ismeretlen eredetű, jelöletlen dob van a motoron, szeretném szabályossá tenni. Lehet?
Lehet, hogy elsőre jól néz ki, de hosszú távon tönkreteheti a motort. Óvakodj a bóvlitól!
A Panigale V4-re gyártott full titán Zard kipufogórendszernél nincs szebb.
Korábban már visszahívtak félmilliót.
Tele van velük a net, mit várhatok tőlük? (spoiler: semmi jót).
„Még mindig a fékpad a fő eszközünk” - mondja a szlovén kipufogóisten.
Lelövöm a poént: első sorban csak szebb hangot. Jobb esetben gusztusos külsőt és kisebb tömeget. A nagyobb teljesítmény viszont közel sem biztos.
Csavar ki, cső lehúz, új cső fel, csavar vissza. Tényleg ennyi? Vagy még a hegesztőgépet is elő kell venni?
A gyári méregdrága, szóval beérném hasonlóval.
Ha nem eszel elég zsírt, ez tart majd melegen. Illetve látni-látszani, hallani-hallatszani, azaz érdekességek a Motor Show-ról.
Elméleti esély van ár, gyakorlatban viszont nem a szelepek melegedése szokott gondot okozni.
Csalásra buzdító hirdetés, ami önmagában is átverésnek tűnik.
Az eredménye hallható is lesz.
Teljesítménycsökkenés nincs. Mátrix szenzor cserélve volt.
Ultrakönnyű, távirányítós kipufogót készített a szlovén Akrapovic a Mercedes-AMG S63 Coupéhoz.
Na, a világ melyik részén használnak fel nyolc méter csövet egy motor kipufogójához?
A Yamaha YZF-R1 iszonyatosan erős tud lenni egy kis tuninggal.
A hideg idő miatt járatták a motort, így kaphattak szén-monoxid mérgezést.
A Toyota marketing-gépezete most kezdi fújni a rózsaszín lufit az üzemanyagcellás szériamodell, a rettentő Mirai köré.