Na, ezért csapnak el a kereszteződésben
Zöld a lámpa, gurulsz nyugodtan, erre bekanyarodik eléd szemből. De miért??
Zöld a lámpa, gurulsz nyugodtan, erre bekanyarodik eléd szemből. De miért??
Módosulnak a gépjárművekre vonatkozó jogszabályok, egyes hibridautóktól elvehetik a zöld rendszámot.
És itt történik a legtöbb baleset is. Szűk utcák, gátlástalan autósok és a XIII. kerület, amely különféle módszerekkel próbál javítani a helyzeten.
És itt történik a legtöbb baleset is. Szűk utcák, gátlástalan autósok és a kerület, amely változatos módszerekkel próbál javítani a helyzeten.
Vinnéd motorral a gyereked? Németországban elfogadott dolog, azonban az itthoni jogszabályok nem követik az ilyen jellegű fejlesztéseket.
Íme a tábla, amellyel mindenki találkozik és mögötte az agyonbonyolított szabályok, melyeket kevesen ismernek és sokan nem képesek betartani.
Az angyalföldi Balzsam utcában az új kísérleti kerékpársáv szabályai eltérnek a megszokottaktól.
Elmondom, mi történt, hogy hol hibáztam, és azt is, hogyan élheted túl a várost két keréken!
Igaz, hogy opcionálisan, és csak a gyalogos és kerékpáros része, de ősszel ott lesz az összes 4.-es és 5.-es hátizsákjában a munkafüzet.
Az M1-esen, az M5-ösön és a 2/a úton is hatalmas útépítések zajlanak, ezért teleszórták őket sebességkorlátozó táblákkal. Kit érdekel ez? Sokszor senkit.
A sikeres vizsga után fizet az állam, 20 év alatt.
A kamionok, a buszok, a bringások és télen a hólánccal felszerelt autók is a közlekedés résztvevői. A Kreszprof összegyűjtötte a lényeget.
Cikkünk nyomán biztonságosabbá alakítják a Szabadság híd budai hídfőjének közlekedési csomópontját.
Fogalmad sincs a sebességhatárokról? Vagy azt hiszed, hogy van és mégis kaptál egy 30 ezres csekket? Íme egy ingyenes, feleletválasztós teszt, mindenféle járműkategória szabályaiból
Veszélyes szituációba terelő kerékpárosnyom, értelmezhetetlen közlekedési táblák, KRESZ-csapdák – alaposan szemügyre véve ilyen a Szabadság híd budai hídfője a Gellért térnél.
A családot aligha vigasztalja majd, ha így szól a sírfelirat: „márpedig elsőbbségem volt.”
Elvileg a bejelentett tüntetés után is lehet demonstrálni, de a rendőrség sokkal szabadabban értelmezheti a helyzetet.
Egyáltalán nem, de sok autós még mindig ebben a tévhitben él. Kreszprofesszorunk rendet tesz a fejükben.
A legendás versenyautóktól a luxuslimuzinokig szinte mindent szerelt soros, öthengeres motorral az Audi az elmúlt évtizedekben. Az öthengeres oltárán adózik a Petrolicious kisfilmje.
Többszörösen szabálytalankodva ütött el majdnem egy gyalogost egy sofőr. A manővert valaki rögzítette, és a rendőrséghez fordult. Mégsem magától értetődő az ügy.
Év közepétől lehet ingyenes a KRESZ-vizsga.
A Giallo Ferrari színből gyárilag csak 400 darab készült, az eladó példány ráadásul alig futott többet 6 ezer kilométernél.
Ma a vezetők közel fele távoktatásban sajátítja el a KRESZ-ismereteket.
Ha pedig a képernyő előtt töltötte a szombat-vasárnapot, akkor mutatunk lángoló McLarent és Maradona Porschéját.
Az Alpine jövőre indítja az A110 Cupot. Ezen kívül: napi kresz, határnyitás és gumifejlesztés.
De rendszeresen büntetnek vagy kerékbilincselnek, ha megszeged őket, ráadásul a többi autós is utálni fog.
Hetek óta terjed a Facebookon egy autós feladvány, és záporoznak rá a helytelen megfejtések. A helyes válasz meg fog lepni.
Úgy védik a bringásokat a balesetet okozó autósoktól, hogy megszüntetik a kerékpárutat.
Vandalizmus vagy üdítő projekt?
Így használd a buszsávot a vizes világbajnokság alatt és utána. A vizes vb alatt más szabályok lesznek Budapesten és Balatonfüreden, mint az ország más részein.
Elkezdik az olcsó Model 3 gyártását, de közben megrogyott kicsit Musk birodalma. Itthon pedig változik a KRESZ.
Hogy a FINA-autók használhassák a buszsávokat. Péntektől egy hétig lezárják a Lánchidat esténként.
Ráadásul nagyon veszélyes is.
Több dologra kell koncentrálni, jelzőlámpákra, sávkiosztásra, különben könnyen máshol dob ki magából az örvény.
Minden egyes darabnak nálad kell lennie.
Az olvasót 300 ezer forintos csekkel fenyegetik, pedig ez a parkolóhely olyan, mintha eleve azért találták volna ki, hogy sok autóst megbüntethessenek.
Végre történik valami fontos és országos, hogy ne kelljen nagy kerülőkkel tekerni az évtizedekkel ezelőtt ottfelejtett tiltótáblák miatt.
Összeállítottunk egy tesztet a legelképesztőbb budapesti helyzetekből. Olyan nehéz, hogy néhány kérdésre mi sem tudjuk a választ.
És vajon kitől látnak ilyet? Na, kitől? Hát persze, hogy a szüleiktől. Kutatás, szomorú eredményekkel.
Ezt a videót mindenki megnézheti, aki autózik vagy bringázik, mert sajnos a balesetben mindkét fél felelősnek tűnik.
A szerző azt mondja, ez egy KRESZ-könyv felnőtteknek, pedig inkább mentőöv, amelybe több ezer autósnak kéne kapaszkodnia, mielőtt megvágják 10 vagy 50 ezer forintra.
Vasúti átjárókban tart ellenőrzéseket a MÁV és a rendőrség .
Az ügyészség szerint túl gyorsan ment.
A bringautakat felnyomják a gyökerek, sok helyen befagyott tócsák okoznak balesetveszélyt és a bringások sem mindenhol férnek el egymás mellett. Volna megoldás.
Pedig a jogosítvány miatt kötelező lenne.
Egy valóban bringás barát fejlesztés, aminek az autósok is örülhetnek, egyenesen Hollandiából.
A megszokott gyalogos-kerékpáros zónákkal ellentétben ezekbe kocsival is be lehet hajtani.
Colorado követi Idaho példáját. Persze bizonyos feltételeket azért be kell tartani kerékpárral is.
A KRESZ „kölcsönös alkalmazkodást” ír elő, ami azért elég nehezen értelmezhető a gyakorlatban.
Megírtuk, hogy nem létező KRESZ-táblák vannak a Fehérvári úton. Elismerik a hibát, javítják.
Megszületett a politikai döntés: aki jobbra kanyarodik, az egyenesen megy. Keddi riportunk folytatása.
Egy budapesti kereszteződésnél tucatjával bírságolják az autósokat, pedig a tábla nem tiltja a jobbra kanyarodást. Fellebbezésnek helye nincs.
A Ford '70-es évekbeli oktatóvideójából megtudja ezt is, és azt is, hogy mit jelent a stratégiai helyezkedés.
Majdnem mindig tilos áttekerni a gyalogosátkelőn, mégis sokan megteszik. Ezúttal halálos áldozata is volt. Utánanéztünk a részleteknek.
Nemcsak ezért kell odafigyelni, de ez is fontos szempont.
Saját gyártású táblán magyarázzák a jobbra fordulni tilost.
Néha 15-20 autó törik totálkárosra, máskor egy családot szállít el a mentő, miután egy újabb karambolt történik a hat, belvárosi horrorkereszteződés egyikében. Miért van ezen a viszonylag kis területen ennyi baleset? És mi lenne a megoldás?
Hiába az 500 lóerő, ha a sofőr nem tudja uralni. Valamint nem kell újra vizsgázni KRESZ-ből és olcsóbb lesz a gázolaj is.