Isten arra választotta ki, hogy közpénzeket kapjon, Isten most lecserélte
Kuna Tibor eladta a cégeit.
Kuna Tibor eladta a cégeit.
A kormány korábbi kedvenc PR-osa, Kuna Tibor beismerő vallomást tett a bíróságon.
Kuna Tibor és a reality-sztár is sokmillióért vettek számlákat egy bűnszervezettől.
A kormány egyik exkedvenc kommunikációs szakembere tudja, miért bukta az állami megrendeléseket.
Bizonyos ágazatokat, így az építőipart, a szállodaipart, a kommunikációs és médiapiacot már megette a politika. Jó kapcsolatokkal könnyű magasra jutni, de kiesni a pikszisből is. A függés anatómiája.
Az ügyészség szerint Kuna Tibor 245 millió forintnyi fiktív számlákat vett egy hálózattól. A celeb Berki Krisztián is gyanúsított.
A szerződéskötés után jöttek rá Rogánék, hogy a cégek megsértették a közbeszerzési törvényt.
Jól keresett a kormány által leginkább foglalkoztatott kommunikációs partner.
2017-ben is szépen izmosodtak Kuna Tibor kommunikációs cégei. Talán utoljára?
2016 óta Balásy Gyula, a kormányzati propaganda legfontosabb embere. Hogy lett a szerény, visszahúzódó art directorból igazi tótumfaktum?
Balásy Gyula kisebb névnek tűnik, mint Kuna és Csetényi, mostanában mégis mindent visz.
A kormány kedvenc PR-cégének vezetője a NAV célkeresztjébe került.
Amit még csak le sem adtak sehol. Nagyjából százszoros túlárazásról lehet szó
A kormány egyik kedvenc médiaügynöksége a főnök apósának kosaras cégét támogatja a társasági adójából.
Újra és újra ugyanazok a nevek bukkannak fel a 25 milliárdos kommunikációs keret nyertesei közt.
Kuna Tibor cégei nyerték a közbeszerzést, azóta állítólag jóval drágábbak a nyomtatványok az egyetemen.
Megduplázták Kuna Tibor keretszerződését, idén inkább 9,3 milliárd forint közpénzt kívánnak nála elkölteni.
Mindössze egyperces lesz Kuna Tiborék 230 millióból készülő videója
Szijjártó haverja két nap alatt kétszer kaszált a már véget ért vizes vb-n, most 353 milliót.
Kuna Tibor a vb marketingkommunikációs beszerzéseinek Hosszú Katinkája.
Azok, akik eddig a legjobban jártak, mind kapcsolódnak valahogy a kormányfőhöz. Persze, ez egy kicsi ország.
A kormány legújabb kommunikációs közbeszerzésein már nem Csetényi Csaba cégei vitték el a milliárdos megbízásokat.
Szijjártó Péter haverja eddig 6,3 milliárdnyi vébés szerződést kaszált.
Kuna Tibor egyik cége már nyert kétmilliárdot a vb körül, a másik cége pedig nemrég az esemény kommunikációjára kapott megbízást.
2 milliárdos közbeszerzést nyert a Young & Partners.
Nem sajnálják a közpénzt az olimpiai pályázat népszerűsítésére.
A legnagyobb nyertesek a szokásos figurák, akik a bevándorlóellenes kampányból is jócskán profitáltak.
A pénzből döbbenetesen sok jutott Kuna Tibornak, aki még Rogán szomszédjánál is jobban teljesít.
Bőkezű állami vállalatok szponzorálják a rendezvényt, és a bérleti díj is kifejezetten jutányos.
Nemcsak Matolcsy-rokon és elítélt fideszes kapott megbízást az állami cégtől.
Jól jövedelmezett Rogán szomszédjának a Liget-projekt reklámozása és a többi megbízás.
Komolyabb összegért cserélik le a napocskát valami komolyabbra.
Az LMP kikérte, Szijjártó barátja tolhatta százmillióért az atomenergiát elfogadtató kampányt nemrég.
Az egykor egyszerűen Fidesz-közelinek mondott kommunikációs cégnek is megvannak a maga bajai, például Lázár János személyében. A megoldás? Osztódással szaporodik.