1836 találat az Indexről, és a környékéről.
Az Építési és Közlekedési Minisztérium jelenleg két kiemelt projekttel is foglalkozik a vármegyében.
A miniszter azt is elárulta, ki képes arra, hogy elszedje tőle.
A Magyar Tenisz Szövetség elnöke szerint most értek el arra a pontra, hogy felszámolták az adósságokat.
Budapesti ügyekről tárgyaltak, majd meg is egyeztek.
A miniszter korábbi tevékenysége alapján nem tud rosszat mondani Magyar Péterről.
Magyar Péter válaszra sem méltatta Márki-Zay Péter megkeresését, míg Lázár János „szemétdombra” küldené ellenlábasát.
Egy híres történelmi személyiségnek állít emléket.
Május 1-jétől nem lehet Budapestről közvetlenül eljutni busszal az északi parti településekre.
A producer nem biztos abban, hogy Lázár Jánossal még mindig barátok.
A közúti járművezetők és a közúti közlekedési szakemberek képzésének és vizsgáztatásának szabályait alakítanák át.
Megnézzük, hogy a Ganz-Hunslet 1999-es csődjét követően mi történt annak érdekében, hogy újraindulhasson a hazai vasútijármű-gyártás.
Botka Lászlót és Karácsony Gergelyt ellenpéldaként említette a legutóbbi interjúban a miniszter.
A Szegedi Ítélőtábla mindenben helybenhagyta az elsőfokú részítéletet.
A választások utánra tervezi az Építési és Közlekedési Minisztérium (ÉKM) a Módváltás 2.0 bevezetését.
Azt állították, újabb nyolc mellékvonalat szüntetnének meg. Az ÉKM fikcióról ír.
Úgy véli, nyomás hatására jobban teljesít a párt.
Mint írta, a helyiekkel egyeztetve teszik meg ezt.
A politikus szerint Budapest és a kormány együttműködésére van szükség a változáshoz.
Egyszer csak lekerült a Törvényalkotási Bizottság napirendjéről Lázár János törvényjavaslata.
Jövő ilyenkor már az új KRESZ tervezetét olvashatjuk.
Több milliárd euró foroghat kockán.
„Szeretnénk, ha nem csak szóbeli ígéretek hangoznának el” – jelezték az Indexnek.
Döntés született a Déli körvasútról.
Szerintük nyereségesek lennének, ha nem lennének a szélsőséges ár- és adószabályok.
Szakértő szerint az átszervezéstől ne csökkennek majd a kiadások.
A miniszter kijelentette, hogy a Sparral szemben is tudnak úszni.
Egy város, ahol nem szólalnak meg a fiatalok.
Petíciót indítanak, és szervezik az újabb demonstrációt is.
Egyelőre nem tudni, mit tervez a kormány a készpénzzel.
Meg is van az utódja.
A producer elnézést kért a közigazgatási és területfejlesztési minisztertől.
A Mi Hazánk a készpénzfelvételt korlátozás nélkül ingyenessé tenné.
A balesetben nem sérültek meg az utasok.
Nagy lépésre készülhetnek, de még vannak kérdőjelek.
Az Építési és Közlekedési Minisztérium szerint ez társadalmi elvárás.
„Sajnálom, hogy nincs lehetőségem mindannyiukat behívni egy kávéra” – mondta az újbudai civileknek a tárcavezető.
A minisztérium szerint a G7 számai szándékosan megtévesztőek.
Kubatov Gábor korábban hátbaszúrást emlegetett.
Meglepő megoldást javasolt az építési és közlekedési miniszter.
Van remény a lakossági népszavazásra.
Lévai Anikó számonkéréséről is szó esett.
Az ügyet szerinte sokkal jobban meg kellett volna torolni.
Lázár János és Karácsony Gergely is megszólalt, holnaptól új időszámítás jön a közlekedésben
A közlekedési és városmobilitási szakértő írása az Indexnek Ausztria radikálisan más szemléletéről.
Időhúzásról, lekenyerezésről és megalkuvásról beszél.
A HÉV-járműcsere és az infrastruktúra-fejlesztés is ott volt a bérletalku hátterében.
Az LMP szerint a kormány megakadályozza, hogy az emberek beleszóljanak a fontos ügyekbe.
Vitézy Dávid is választ kaphat a kérdéseire.
Katonai Mobilitási Munkacsoport jött létre.
Sok minden szúrja a szemét a volt közlekedési államtitkárnak.
A beruházás tervei tavaly ősszel láttak napvilágot.
Azonnali hatállyal felmentette a miniszterelnök.
Novák Katalin és Varga Judit lemondása után kormánypárti politikusok oldalait néztük át.
A zöldpárt szerint kapacitásbővítésre lenne szükség.
Szerinte ideje múzeumba küldeni a régi szerelvényeket.
Nincs elragadtatva a miniszter Toroczkai László felvetésétől.
A miniszter szerint ezzel a megállapodással mindenki csak nyert.
Lázár János elárulta, mekkorát változhat három év alatt a Volánbusz-dolgozók fizetése.
Megszületett a megállapodás a szakszervezetekkel.
Számos nyitott kérdés van még – véli a volt közlekedési államtitkár.