![Kínai villanyautóként térhet vissza a Land Rover Freelander](https://kep.index.hu/1/0/5693/56932/569324/56932461_4209805_d9c1a29b9bd2d2f014a1c4c2c2da1433_wm.jpg)
Kínai villanyautóként térhet vissza a Land Rover Freelander
Leporolták a Freelander nevet, de nem az lesz a végeredmény, amit várnál.
Leporolták a Freelander nevet, de nem az lesz a végeredmény, amit várnál.
A Skót-felföldön teszteltük a világ legtoyotább Toyotáját.
A nyolchengeres motor már nem kompresszoros, sőt, nem is brit fejlesztésű lesz.
Betörtek egy Jaguar-Land Rover kereskedésbe és vittek, amit csak tudtak.
Szerintük 23-asnál nagyobb nem kell.
A holland Heritage Customs csak öt nyitott Defender 90-et csinál, szóval erről is lecsúsztunk.
Már előjegyezhető az újdonság: ígéretek és fotók vannak, de kevés a konkrétum.
Nem ez az első eset, hogy egy Land Rover kigyullad.
A rövid, ám új Defenderből épített The Flying Huntsman 90 Spyder bármilyen helyzetben jól jöhet.
A srácok egyetem után kitalálták, hogy felfedezik a világot: ehhez kellett a The Grizzly Torque, vagyis az 1957-es Land Rover Series I.
Tényleg az eredeti 1948-ból, és elképesztő, mire képes ma is.
Az 1997-es Land Rovert a Camel Trophy mongóliai részében kínozták, mégis csodás állapotban maradt meg. Most ráadásul eladó.
Tagadhatatlan előnye a SUV-oknak, hogy fel lehet állni velük a padkára. Úgy tűnik, hogy van, aki ezt kicsit másképp értelmezi.
A leghosszabb Defenderrel a királyi családból nyolcan is mehetnek vadászni, a fácánokkal viszont kár lenne összekoszolni a szép csomagtartót.
Minden Range Rover JLR, de nem minden JLR Range Rover, a Land Rovert meg nem is értjük
Az Egyesült Királyság az egyik lehetséges célpont, de mások is a ringben vannak még.
A rendőrök állították meg a Land Rover Discoveryt Delhiben, egy férfival a motorháztetőn.
Kompresszoros V8-assal és expedíciós felszereltséggel bővül a Defender-kínálat.
A típusneveket fogják márkanévként használni ezentúl.
Olyan típusokról lesz szó, amik egykor megfizethetőnek tűntek, aztán rakétaként lőtt ki az áruk. Összeszedtünk néhányat.
Az utóbbi időben jó pár mutatós szettel rukkolt elő a Lego, ám nálunk ez viszi a prímet.
Viccesen groteszk a hatalmas Land Rover külsejét idéző, csöppnyi Honda N-Van, amit egy japán tuningcég alkotott meg.
Már ha akad olyan, aki erről álmodik.
Az anyakirályné, Fülöp herceg, II. Erzsébet és fia, Károly herceg, aki immár III. Károly brit király is ezzel járt a balmorali birtokon Skóciában.
Az öreg Series I sokáig a Brit Királyi Légierőnél szolgált, majd pompás állapotban került új tulajhoz.
Az új Defender állatul néz ki, de mennyire használható teherautóként?
Ilyen egy ötletes lakóautó, aminek egy katonai Land Rover az alapja és V8-as hajtja mind a négy kerekét.
Azt hiszed, egy 2,5 tonnás SUV csak ellenszenves lehet? Nem! Illetve... kattints, bonyolult.
A brit terepjáró nem éppen a pályaautós képességeiről híres, de a videòn meglepően ügyesen mozog.
Két német és egy angol, amiket te is ismersz, és még az is lehet, hogy rád is nagy hatással voltak.
A filmes autók eladásából származó bevétel egy része jótékony célra megy majd.
Bő 100 millió forintért V8-as motor, egyedi fóliázás és egy különleges versenyre való meghívás is jár a vevőknek.
A 130 jelzésű típus 34 centivel lett hosszabb a 110-esnél, így még nyolcszemélyes kivitelben is értelmezhető csomagtartót kínál.
A 130-asról már egy képet is mutattak, igaz, ezen a lényeg épp csak sejthető.
Itt is felbukkan a BMW 4,4 literes biturbó V8-asa, és teljesen elektromos változat is készül, igaz, csak 2024-re.
A médiafelügyelet szerint félrevezető módon ábrázolták a parkolássegédet.
A korai Land Rover nem jó, de annál több élményt ad. A Ferrarihoz meg dukál egy stílusos óra is.
Ez lesz a kulcs a hármas szintű önvezető rendszerükhöz.
Ha kell a klasszikus terepjáró, de a Tesla hajtás is, akkor itt az elektromos Defender.
Nem sokkal az új Range Rover leleplezése után érkezhet a Sport, amely a BMW X6 M-mel is osztozik a technikán.
A védjegyezés miatt közzétett rajzokon a 130 néven emlegetett, akár nyolcüléses csúcsváltozat látható.
Minden erejüket a négy év múlva esedékes elektromos átállásra koncentrálják.
A harmadik negyedév azt jelzi, hogy a brit gyártó képtelen kielégíteni az igényeket, és ezért vesztett jelentős összeget.
Elég hihetetlen, de igaz: valaki az Egyesült Államokban kézzel épít Defendert, Chevrolet V8-assal, Jeep alvázra.
Úgy látszik, a Jaguar Land Rover vezetése megirigyelte a Mercedes sikereit a G osztállyal, abba az irányba fejlesztenének.
A külső égésű Land Rover 45 kiló szenet fogyaszt óránként, végsebessége 20 és olajos füstöt tol a sofőr arcába.
Egy Land Rover szállítja a herceget a kápolnához, melynek tervezésében maga is részt vett.
Saját becsléseik szerint is legalább évi százezer vásárlót veszítenek a hibák miatt.
Az ötliteres kompresszoros V8-as feleslegesen erős, de nyilván lesz, aki pont ezt hiányolta.
Évek óta csökkennek a klasszikus luxusmárka eladásai.
Már 2025-től teljesen eltűnhet a belsőégésű motor a Jaguarokból, a Land Rover pedig a dízeleknek int búcsút.
A Camel Trophy jellegzetes, sárga autóit idézik a 405 lóerős szuper-terepjárók.
Egyórás oktatóvideón dőlnek, süllyednek és gyulladnak ki Defenderek. Kellemes szórakozás.