![20 kényszer szülte szedán](https://kep.index.hu/1/0/5625/56256/562566/56256651_4159597_37f5165473feea96131a489d2f6b785d_wm.jpg)
20 kényszer szülte szedán
Ezeket az autókat nem feltétlenül szánták lépcsőshátúnak, de a dél-amerikai, a keleti és néha a nyugati piacok kedvéért mégis átfaragták őket.
Ezeket az autókat nem feltétlenül szánták lépcsőshátúnak, de a dél-amerikai, a keleti és néha a nyugati piacok kedvéért mégis átfaragták őket.
Testes limuzin konzervatív részletekkel kívül, modern és minőségi elemekkel belül.
A limuzinban temérdek extra és kényelmi funkció található.
Hat guriga, és lehet vinni.
Az autó értéke 240 ezer font.
15 évig állt, majd több mint 1 év alatt újították fel a Bentley T-sorozat első darabját.
Semmit sem bíz a véletlenre a paranoiás orosz elnök.
333 lóerős kompresszoros V6, egy négyajtós Audiban, ami fel se tűnik senkinek.
Két évig készült a fehér Rolls-Royce Phantom, amiben a részletek adják meg a szépséget.
A Camry a legnépszerűbb nem-terepjáró az USA piacán, felénk viszont sose talált megértésre. Pedig nagyon komoly értékei vannak
Ha zavar, hogy a szomszéd Mercedese is fekete, akkor itt a megoldás.
Mintha egy Louis Vuitton táskában utaznál, csakhogy a francia repilimuzin befelé olyan.
Helen Hunt azt állítja, hogy a sérülések következtében több jövedelmező munkától is elesett.
Csodásan néz ki a Jaguar XF, jó benne ülni, remek vezetni, és ezen az sem változtat, hogy 204 lóerős turbódízel zakatol benne. Legalább mozgásban is hosszan, takarékosan élvezhető.
Nincs is jobb egy limuzin és egy repülő megvásárlásánál.
Nincs az az autó, ami megér 58 milliót? Burzsuj hóbort a masszírozós ülés? Gombok helyett gigantikus tablet? A Mercedes-Benz S 500 megmutatja, hogy lehet ezt jól is csinálni. Méghozzá veszettül jól.
Akkora klasszikus a Mercedes E osztály, hogy fúvós zenekarnak kéne felvezetnie, és ezen nem változtat a plug-in hibrid hajtás sem.
Csillagos égbolt, kézműves kristálypohár, ritka fa, egyedi szín. Ez a Rolls-Royce Phantom maga a guruló hedonizmus.
Csapatépítés gyanánt fogtak bele a dolgozók a projektbe, aminek elég bizarr eredménye lett.
Októberben több engedély nélkül működő limuzinra csaptak le Budapesten. De milyen is a limuzinkultúra, és mik történnek a kibérelt kocsikban?
Hiányzó vezetői engedély, 600 ezres bírság. Lecsapott a limuzinosokra a kormányhivatal a Hősök terén.
Az üzemeltető cég tulajdonosának a fiát kapták el, egyelőre nem tudni, pontosan miért.
És a kocsi sem ment át az ellenőrzésen. Húsz ember halt meg a balesetben.
A New York államban történt baleset oka egyelőre ismeretlen.
Zoltán éjjel taxisofőrködik, nappal pedig beteg és fogyatékkal élő gyerekeket furikáz.
Hiába van sok pénzed egy autóra, ha elromlik, az kellemetlen. A megbízhatóság ára most egy csúnya belső.
Semmihez nem hasonlítható érzés azt látni, amikor a gazdagság a pocsék ízléssel találkozik. Ez, kedves olvasónk, egy orosz esküvői Chrysler, lakótelepi lagzikhoz.
Mindössze kettő készült ebből a kivitelből, az egyiket most bő hatvanezer dollárért kínálják.
Ez garantáltan felülmúlja. 26 kerék, jakuzzi és helikopter-leszállópálya a világ legbetegebb limuzinján.
Most akár az öné is lehet, az Amerikai Egyesült Államok elnökének 1988-as limuzinja.
Látott már nőt, aki kipakolja a jöjjelt is, aztán még ő érzi magát rosszul? Hát, most láthat.
Kíváncsi, hogy hova néz egy versenyző nyélgáznál? Most itt egy videó, amin szemmozgáskövető kamera segítségével mi is látjuk, hogy hova néz a pilóta.
Még be sem mutatták a hivatalnoki limó nép változatát, máris összetörtek egyet. Nem tudni, ki jutott hozzá, de nem ússza meg olcsón.
A tizennégy éves Donatellának bejött az élet.
Az egyedi autót hamarosan árverésre is bocsátják, nyolcmilliós bevételre számítanak.