Autós csávó menni MotoGP
Sose voltam még MotoGP-futamon, úgyhogy ideje megtekintem, ahogy a világ leggyorsabb pilótái felszántják a Sachsenringet. Jó bulinak ígérkezik.
Sose voltam még MotoGP-futamon, úgyhogy ideje megtekintem, ahogy a világ leggyorsabb pilótái felszántják a Sachsenringet. Jó bulinak ígérkezik.
A tranzakciót még több versenyhatóságnak jóvá kell hagynia.
Az volt ő a motorsportnak a 2000-es évek elején, mint Michael Schumacher az F1-nek.
Nem mintha nem lenne megérdemelt, jogos és időszerű versenymotorokat idéző replikákat rendelni a Panigale szériákhoz.
A 2024-es MotoGP-bajnokságon lehet majd látni.
A Dorna sajtóközleményben tudatta, hogy a Superbike-világbajnokságon túl a MotoGP-t is Magyarországra akarják hozni.
A superbike-világbajnokság futamait akár már jövőre hazánkba hozhatják.
2012-ben már licitre bocsátották, amely másfél milliárd forintról indult.
Zúzódott a tüdeje, eltörött az állkapcsa és az egyik gerinccsigolyája is.
A MotoGP-ből és az Endurance-vébéről is kiszálló japán gyártó beszántja a versenyzéssel kapcsolatos felületeit.
A Rossi-akadémia jeles növendéke az olaszoknak tizenkét, a Ducatinak tizenöt év után hozott újra sikert.
Néhány gép múzeumba kerülhet, a többire szomorú sors vár.
Tizenöt év kellett a Ducatinak, ötven pedig az olasz versenyző – olasz motor kombinációnak, hogy újra világbajnok legyen. Az 1972-es MV Agusta – Agostini páros után 2022-ben Bagnaia és a Ducati hódította el a címet.
Továbbra is a spanyol olajipari vállalat lesz a gyári csapat névadó szponzora a MotoGP-ben.
A ducatis gyülekezet ismét kitett magáért, és bár a trófea csillogása már tükröződhet Bagnaia szemében, Valencia lesz a hely, ahol annak érintése is megtörténhet.
Így mégis meglesz a hiányzó lépcső a dél-afrikai fiatalnak.
Megőrülsz - megvadulsz, olyat mentek Ausztráliában. Szavak nincsenek, csak a guminyomok, és a versenybenzin illata.
Három versennyel a 2022-es MotoGP-világbajnokság vége előtt újraindul minden. És még mondja valaki, hogy nincs értelme a showdownnak, vagy hogy nem az élet írja a forgatókönyvet.
A Moto Americában másodikként zárt, most már jöhet egy kis jutalomjáték?
A ducatis Jack Miller hatalmasat motorozott, Quartararo pontot szerzett, Bagnaia bukott.
Eredetileg már jövőre versenyt rendeztek volna, a csúszás többéves lehet – írja a 444.
De nem úgy, ahogy azt ilyenkor érteni szokás. Olasz csődörök csatája az első helyért, és fékezhetetlen Bestia.
A MotoGP-ben nincs szükség ilyesmire, de úgy tűnik, ő azért utcán is menne.
A júniusi műtét után felépülő spanyol zseni rajthoz áll az Aragóniai Nagydíjon.
Előbb Marco Bezzecchit, majd Luca Marinit is bejelentette 2023-ra a VR46.
A limitált példányszámú RSV4 XTrenta az első gyorsasági-vébécímet ünnepli.
Dovizioso elbúcsúzott, Rossi sem volt ott, így Misanóban valami végleg megváltozott. A kérdés csak az, az új idők merre vezetnek.
Lassan minden hiányzó mozaik a helyére kerül a jövő évi MotoGP-szezont illetően.
A címvédő teljesítményére nincs magyarázat: nem szóltak neki, hogy lehetetlen, ezért megcsinálta. De ne feledkezzünk meg Bagnaiáról se.
A Tech3-ből gyári Gas Gas istálló lesz, már szerződtették is Pol Espargarót.
Izgalmas visszatérés, dráma, veríték, látó csapatfőnökök, és minden, ami MotoGP. A végén némi bizniszpercek.
A rutinos olasz Misanóban még elrajtol, aztán visszavonul a motorversenyzéstől.
Korábban már Valentino Rossinak is jutott ilyen lehetőség Ferrarival és Mercedesszel is.
Sőt, az Endurance-vébét is elhagyja a japán gyártó, a döntés végleges.
Igaz, nem a gyári csapathoz, hanem az LCR-hez írt alá két évre.
Videón nézhetjük meg a két szörnyeteg párbaját, egy gyorsulási verseny keretében.
A tavalyi vébémásodik Ibizán ünnepelte legutóbbi győzelmét. Csak utána még autóba ült.
Úgy tudni, Pol Espargaróra is lecsapnának, de sok még a kérdőjel.
De Espargaro nem különben. Csodálatos versenyt láttunk Assenben, és jobban nem is várhatnánk, hogy leteljen az öthetes szünet.
Régóta vártunk már a napra, amikor a Superbike-világbajnok meghajtja az YZR-M1-et.
A telt házas Sachsenringen jó érzés volt látni a tömeget, ismét kétszázezer ember látogatott ki a hétvégi versenyre. És még a futam sem volt csapnivaló.
A Ducati pilótája jövőre a KTM gyári csapatának a pilótája lesz a MotoGP-ben.
Márquez karját két év alatt negyedszer kellett műteni, sorozatban a harmadik idénye megy rá.
A címvédő további két évig biztosan marad a japánoknál, kis meglepetésre.
Két Yamaha helyett négy Apriliát indítanának a következő szezonban.
Pedig a szervezők mindent megtettek. Ez is lehetne a vasárnapi, Mugellóban rendezett MotoGP futam szlogenje.
Callo Albanese volt a Ducatinak és a Ferrarinak is a hivatalos fotósa, a képein addig sosem látott módon jelent meg a MotoGP és az F1.
A legendás 46-ost a május végi mugellói versenyen teszik végleg a történelem részévé.
Ennyi test-test elleni harcot rég láttunk, illetve a csapatoknak és a szervezőknek súlyos kérdésekre kell választ találniuk - ráadásul nagyon gyorsan.
A japán gyártó immár elismerte, valóban el akarják hagyni a MotoGP-t.
Pol Espargarót válthatja a 2020-as világbajnok, de sok még a kérdőjel.
Egyelőre minden csak feltételezés, de állítólag érdeklődnek a MotoGP iránt.
A jogtulajdonos szerint az nem úgy van, hogy csak önkényesen kiszállhat bárki.
Hivatalos megerősítés még nem történt, de Mir és Rins jó eséllyel új csapat után nézhet.
Sérült versenyzők meneteltek, és a tavaly még versenyzőtemetőként kezelt Aprilia harcban van a világbajnoki címért.
Úgy tűnik, jövőre még nem rendeznek futamot Hajdúnánáson.
Fabio Quartararo tavaly Silverstone óta nem tudott nyerni. A hétvégén végre nyert, így továbbra is rendkívül hektikus - és izgalmas - a szezon.
A Ducati nagyot gurított az edzésen, de a versenyen a gyáriak csak szenvedtek. Nem úgy Bastianini.
Elmúlt a nyolcszoros világbajnok kettős látása.
Az argentin versenyt kihagyta, de a jelek szerint jól haladt a felépülése, hétvégén már versenyez.