Az Index cikke miatt indult belső vizsgálat a MÁV-nál, íme az eredmény
Jön a rendkívüli helyzetek kezelésének új gyakorlata.
Jön a rendkívüli helyzetek kezelésének új gyakorlata.
Már azt is tudni lehet, hogy hol lesz az állomáshelyük.
Pedig már azt hittük, nem mutathat idén újat a MÁV.
Kedd délután ez már a második eset volt.
Tiszafüred hivatásos tűzoltóit riasztották a helyszínre.
Egy mozdonymeghibásodás is nehézséget okozott.
Akár 25-30 perces késéssekkel kell számolni.
A mozdonyok megbízhatósága jóval meghaladja a jelenlegi állományét.
A Budapest–Lajosmizse vasútvonalon közlekedők nagyon rosszul jártak.
Folytatódik a vasúttársaság kálváriája.
A sínpár közé állva akarta megállítani a szerelvényt.
A közbeszerzési eljárást még idén meg kell indítani, írta Vitézy Dávid.
Eddig nem látott típusok is megjelennek majd.
A szerencsétlenségnek 75 sérültje van.
Jelentős késésekre kell számítani a székesfehérvári és a pusztaszabolcsi vonalakon.
AZ LB&SCR E2-es lokomotívjai semmilyen szerepben sem voltak igazán jók.
Azóta is áll a közlekedés Bukarest és Konstanca között.
A műszaki hibás mozdony miatt délelőttig késések lehetnek a ceglédi vonalon.
Az 1921-es soproni népszavazásnak állít emléket.
Imázsvideó-sorozattal állt elő az állami vasúttársaság.
A vasúti átjáró tiltó jelzése sem zavarta a sofőrt, pedig nagyon jött a szerelvény.
Budapest és Nagykanizsa között még most is jelentős késéssel kell számolni.
Elkészült Kínában a Rail Cargo Hungária számára kifejlesztett első jármű.
A kiérkező járőr korábban mentős sofőr volt, ezért tudta, mit kell tenni annak érdekében, hogy a férfi ujjait megmentsék.
Ötvenen utaztak rajta, senki sem sérült meg.
Este nyolcra ígérik a vonatközlekedés helyreállítását.
A MÁV legutóbb 2008-ban bonyolított le komolyabb mozdonyvásárlást.
1935-ig, 40 éven át állandó szórakozást jelentett Amerikában a szervezett vonatkatasztrófa. Egyesek komplett karriert építettek ebből.
A Fehérvári út fölött épülő híd munkagödrének szélén állt meg a mellékvágányon haladó mozdony.
Az utasokat egy mentesítő járatra tették.
Nagyobb részét Budapestről vitték el, de 242 tonnát vidékről is be kellett gyűjteni.
A légkondinál csaptak fel a lángok, eloltották.
Nagyon megjárták, akik vasárnap délután Szombathelyről szerettek volna eljutni Pécsre.
Az utasokat busszal szállítják tovább.
Budapest és Nyíregyháza között. De a MÁV szerint az túlzás, hogy a puszta közepén.
A járművet lekapcsolták az általa húzott vagonokról, így nem lett nagyobb baj.
Az utasoknak sikerült leszállniuk. Már eloltották.
Rájöttek, nem tudják levinni a föld alá a 100 tonnás mozdonyokat, a Városligeten kívülre viszik őket.
A mozdonyvezető oltotta el a tüzet, az utasok busszal mehetnek tovább.
Soroksárnál csonkavágányra terelve siklatták ki.
A mozdonyvezető megsérült, és a vonatban egymillió forintos kár keletkezett.
40 millió eurót kapott a GYSEV, hogy öt új mozdony húzza a vonatokat Magyarország és Ausztria között.
A Városliget átalakításán fáradozók vesztükre pont akkor vonszolták el a Bivalynak is nevezett 424-es mozdonyt a Ligetből, amikor arra tévedt a Rocker, aki nem örül a változásnak.
A vonatról leszállították az utasokat, nem sérült meg senki.
Az 1882-ben épített Kraussnak a Liget Projekt miatt kell átköltöznie Gyál Felső vasútállomására.
A tűzoltók már eloltották, de jelentős a késés a záhonyi és békéscsabai vonalon.
Úgyhogy ma este 10-ig érdemes még megnézni. Különleges zárórendezvénnyel köszönnek el.
Megadta magát egy mozdony Kecskemét és Városföld között.
SZob előtt a szlovák oldalon áll a vonat fél tíz óta, pótmozdony hozza Budapestre a szerelvényt.