Új névvel és arculattal folytatja a NetPincér
A lényeg ugyanaz marad.
A lényeg ugyanaz marad.
Augusztustól már nem kedvezményes az áfa a házhoz szállítási szektorban.
Rákaptak a magyarok a házhoz szállításra, van, aki minden nap online vásárol be.
A rekorder közel 700 rendelést adott le, a sajtburger volt a legnépszerűbb.
Összehasonlítottuk, milyen feltételek mellett szerződnek az éttermek a legnagyobb cégekkel.
A cég élelmiszerboltot és új szolgáltatást indított.
A cég ezzel is próbál segíteni a partnereinek a járvány második hullámának idején.
A NetPincérnél és a Woltnál ezres nagyságrendben nőtt a futárok száma, és még mindig keresnek újakat. Tavasszal hirtelen tízszer annyi megrendelés lett, a Wolt már márciusra teljesítette idei tervét.
A home office-oló emberek berobbantották a futárpiacot.
Világszerte egyre több cégnél van lehetőség arra, hogy még a futárral se kelljen találkozni ahhoz, hogy ételt rendeljünk. Ez a rendszer már Magyarországon is működik.
Fokozott higiéniai intézkedéseket vezettek be az ételkiszállító cégek, forgalomnövekedéssel számolnak.
Egyelőre nem mindenhová, csak tapasztalaokat gyűjtenek, de később bővülhet a szolgáltatás.
Drágább, de gyorsabb lett az új szereplő megjelenésével a házhoz szállítás a fővárosban. Miért nehéz a Netpincérrel versenyezni? Miért haltak el az eddigi próbálkozások? Mit csinál másképp az új rivális?
Az ételrendelős oldal az Uber füzetéből puskázza legújabb szolgáltatását.
Olcsóbb lehet a kiszállított étel.
De csak Pest belső kerületeibe szállítanak ki.
A Netpincér nagyobb jutalékot kér az éttermektől. Ezzel új partnereket is tudott szerezni, de közben egy csomó éttermet ki is akasztott. Most úgy néz ki, összefognak az óriás ellen.
A versenyhivatalnál kifogásoltak néhány dolgot. Az új vezető fideszes önkormányzati képviselő.
A Foodpanda ezért is vásárolta fel a Netpincért. Külföldön használnák fel a világverő magyar tapasztalatokat. És most elárulják, máshogy eszünk-e, mint a világ más országaiban.
A Netpincér a tulajváltás után üzleti modellt is vált, a versenytársaknak ez nem nagyon tetszik.
A megszokott név nem változik, fejlesztés is lesz, jön a mobilapp 2015-ben.