Két új autót mutatott a Nissan, egyik se SUV (és mutatott kettőt, ami SUV)
Összesen négy vadiúj modell érkezett, de egyelőre még csak koncepcióautókról van szó.
Összesen négy vadiúj modell érkezett, de egyelőre még csak koncepcióautókról van szó.
Az új otthonokat új autóval együtt is megvásárolhatják meg a japán vevők. A Hyundai esélyt kapott arra, hogy ezt kihasználja.
A Nissan Qashqai harmadik generációja életciklusa közepénél jár, időszerű volt egy kis frissítés.
A jelenlegi, harmadik generációs Nissan Qashqai 2021-óta van velünk, így a japán gyártó elérkezettnek látta az időt egy kisebb frissítésre.
Helyi fiatalból egyre kevesebb van és őket sem érdeklik az autók.
12 százalékkal nőttek az eladások, 325 százalékos plusz is van az újautó-piacon.
Gyorsulási verseny: a kék sarokban egy vérmesen hörgő GT-R Nismo, a piros sarokban pedig egy hangtalan, de pokoli durva, vagyis a Tesla Model X Plaid.
Egy utolsó reménysugár azért még akad.
A NIssan amerikai ága jelentette be, hogy "erősen limitált darabszámban" érkeznek a GT-R T-spec Takumi Edition és GT-R Skyline Edition nevű kiadások.
Az elektromos autók gyártásában a japán autógyártók is hátrányba kerültek. Most változtatnának ezen.
Az 1848–49-es forradalom és szabadságharc tiszteletére 12 pontba gyűjtöttünk 12 autóipari újdonságot az elmúlt bő 100 évből.
Hamarosan leáldozhat a V6-os legendának.
Új terve van a Nissannak az elektromos autózásban.
És nem biztos, hogy ezzel vége a történetének.
De nem Henrik Fisker két szép szeméért tesznek így.
Skoda Octavia, Suzuki S-Cross és Vitara a sláger, de tágabb élbolyban is vannak érdekes eredmények.
2024 áprilisában lelövik a NissanConnect EV applikciót, így egyes szolgáltatásokat sem lehet majd tovább használni.
A Nissan azért vette meg ezt a 959-et, hogy szétszedjék és tanulmányozzák. Később értő kezek átalakították, most pedig eladó.
Egy Capuccinóval vagy egy Figaróval itt labdába se rúgsz. Középmotoros terepjárócska, kézzel készült retróborzalom és bárgyúság a köbön.
Egy barátod egy Geo Metróval jár, és nem érted, miért önmaga ellensége? Egy sáros Opel Frontera áll hátul, de te mindig egy Isuzu MU Wizardra vágytál?
Bő 400 lóerővel érkezik a Nissan elektromos crossoverének csúcsváltozata.
Ilyen is lehetne az új Nissan GT-R.
Csaknem 30 000 kilométert tett meg egy skót házaspár egy elektromos autóval.
Kevés volt az a gyári 60 lóerő a könnyű kaszniba, ezért tettek mellé még közel 500-at. Ja, és ez még mindig egy utcai autó!
A Nissan komolyan gondolja, hogy 2030-ra csak villanyautót áruljon Európában.
18 darabot készítettek belőle, ez a 11.
Megtalálták a JDM-mennyországot, ahol türelmes Skyline-ok sora várja az újrakezdést.
Az autókat a tankerületi központok és ezek vezetői használhatják. A minisztérium szerint ez a forrás másra nem költhető.
Veszettül pörgős a Playstation mellől a versenypályára csöppenő srácról készült Gran Turismo film: leköt, beránt, drámázik és mesél, de vajon mond is valamit?
Nagyobb energiasűrűség, kisebb súly.
Egészen érdekes gondolatokat osztott meg a Nissan terméktervezési vezetője.
13 márka 13 legizgalmasabb modellje, amit bemutatnak a Japan Mobility Show-n.
Az új Godzilla brutális, szögletes, elektromos, de egyelőre csak koncepció.
A Nissan jövőképe drámai, hatásvadász, durva, de egyelőre még csak koncepció.
Az Erőmérő mai adásában komoly teljesítménynövekedésre számítunk.
A japán cég ebben a hónapban több koncepcióautóval készül.
A végeredmény szoros, de az egész sokkal komolytalanabb, mint ahogy azt gondolnád.
A Nissan hisz a villanyautókban, így 2030-ra biztosan csak azokat árulnak Európában.
A 20-23 Concept egy futurisztikus kisautó, ismerős részletekkel.
A Tesla és a Nissan áll a legrosszabbul.
A vádak szerint több mint 400 szabálytalanságot követtek el.
Még egy modell, amiből kimaradunk.
Ralliart matricázással mutatták meg az új pickupot, hamarosan egy ralin is elindulnak vele.
Videón Erik Comas 1998-as GT1-es versenyautója. Az az utcai szupersportautó, amit a Nissan 25 éve egyszerűen nem tudott piacra dobni.
A Nissan prémiummárkája módosítja a márkajelét, több helyet ad a betűknek.
Skyline-t és Paganit építettünk volna békésen, de nem hagyták.
Megnéztük, mit kapni ma 1 millió forintból.
Lehet szeretni vagy utálni, de az biztos, hogy karakteres, felismerhető autó lett a bohókás Nissan Juke. Ezzel a motorral viszont nem érdemes venni.
Lezárták a helyi gyártóbázisaik értékesítését, de másik utat választottak, mint a Renault vagy a Nissan.
Alighanem ez az eddigi év legnagyobb autóversenyes balesete.
A szocializmusban a másságnak ára volt, de talán megérte. Milyen, ha valaki nem Ladával ment az első magyar Forma 1-re?
Alaposan szemügyre vehetjük a VR30DDTT belső szépségeit.
Extrém tesztnek vetettük alá a Nissan Qashqai-t: nemcsak hogy terepre vittük, de a vezetés mellett a munka és a pihenés is fontos szerepet kapott a próbán. Cikkünkben részletesen bemutatjuk, milyen élmény négykeréken élni.
A Halálos Iramban negyedik részében szereplő, gyönyörű R34 GT-R ára hivatalosan rekordnak számít.
Az elektromos és az általános hibrid rendszerek működése mára már nem újdonság, de ez az újfajta hajtáslánc tartogat még meglepetéseket. Cikkünkben részletesen is bemutatjuk, illetve adatokkal illusztráljuk, mit tud nyújtani az e-Power.
Sütött a nap, mindenki jó fej volt, éljenek hát az áprilisi parádézók, akikkel találkozunk két hét múlva is.
A márkaszervizbe hordott, keveset futott, boltba járós bácsi autó létezik, de nem eladó.
A hétszemélyes SUV egyelőre koncepció, ami főleg Kínának szól.
Megnéztük, mennyiért vásárolhatunk ma Magyarországon új elektromos autót.