Az amúgy is zajló átszervezésre jött a járvány, ami nem segítette a budapesti cég helyzetét.
Kirúgják a gyári munkást, felveszik önjáró autók flottáit kezelni, és közben felépül a jáművek szoftveripara. A következő években dől el, hogy kinek milyen szerepe lesz az elektromos autózásban.
A forgalmi dugók mindennapos agybajából hobbi lesz, ehhez viszont erős központi szervezés kell. A McKinsey autóipari szakértői megmondják a tutit a közlekedés jövőjéről.
Közel 100 embertől válik meg az egyik legmenőbb magyar startup, pedig pár hónapja kaptak milliárdos állami támogatást.
Stratégiai megállapodást kötött a cég a kormánnyal, itt tartják a fejlesztést.
Április 30-ig tudja letölteni az iGO androidos vagy iOS-es változatát.
Születésnapi ajándék a magyar navigációs fejlesztőcégtől a modern androidos verzió. Balogh Péter vezérigazgatóval beszélgettünk a Google-autóról és a 750 000 dollárt érő vevőkről.
A képeken úgy tűnik, mintha itthon tesztelnék az NNG szoftverét.
A Prezi, a Ustream és az NNG alapítói elég visszafogottan keltek ki a tervezett adó ellen.
Az NNG navigáció fejlesztő céget Európa leggyorsabban növekvő cégének választották.
2014. augusztus 18., 15:12
A magyar székhelyű NNG megveszi az nFuziont.
Az autóipar nem akar úttörő lenni, de a magyar NNG az volt: szembement a gyártókkal, hogy a Daciától a McLarenig minden autóba minőségi navigáció kerüljön. A székházukban jártunk.
Az Engadget kütyüblog zsűrije jelölte a magyar srác vállalkozását. Az Airtame úgy ötszázezret söpört be egy Indiegogo kampánnyal. Dollárban.
A világ tíz legnagyobb autógyártójából hét használja az NNG innovációs nagydíjat nyert iGO navigációs szoftverét. Mobilon is terjeszkednek.
A magyar navigációs cég, az NNG izraeli többségi tulajdonosa 1,5 milliárdért perelte a kisebbségi tulajdonost. Bukta a pert, most őt perelhetik.
Alkalmazásokat összekötő navigációs platformot készített az NNG, de az ipar lomhasága miatt csak évek múlva találkozhatunk az új platformmal.