Meglepően kevés pénzért kínál pokoli gyorsulást az új Tesla Model 3 Performance
Történt némi változás a külső elemeken, de az igazi újdonságok a lemezek alatt vannak.
Történt némi változás a külső elemeken, de az igazi újdonságok a lemezek alatt vannak.
Erre még Fábry Sándor is kíváncsi volt.
Azt még nem tudni, hogyan lesz különleges, de elvileg nem kell rá sokat várni.
A jelek szerint nincs olyan, hogy "ez így elég".
Első ránézésre úgy tűnhet, nem változott semmi, de ez csak a látszat.
Ha eddig karcsúnak tűnt az Audi RS6 vagy az RS7, akkor most mindenki megnyugodhat, megérkeztek a Performance kivitelek.
A BMW kegyetlen csapást mér a gerincre, ha gyorsulni kell. De mit kezd egy Teslával? Versenypályán küzd meg a hódfog a paplanszájjal.
Közúton és versenypályán is megküldjük a Tesla Model 3-at. Véletlenül nyerünk is vele egy versenyen, de nem ott dől el, hogy kéne-e.
Művészek paintballpuskát szereltek Spot hátára, és a közönség lövöldözhetett vele.
Mindent megnyomtunk a minden hájppal megkent villanyautón, és most mindenünk fáj.
A koreai Golf GTI, sőt, Golf R nem viccel, gazdája a Totalcar cikke miatt választotta a típust és most elhozta a mérőpadra.
Elon Musk szerint a BMW M3 elbújhat.
Interjú a kortárs művészet egyik legnagyobb alakjával, Marina Abramoviccsal arról, hogy mikor kell meghalnia a művésznek, számít-e, hogy női teste van. Na meg Donald Trumpról.
Ez persze csak egy performance volt, de így is jó nagy botrány lett belőle.
Dühöng a teljesítmény-háború a prémium-szabadidőautók alsóházában. Most az Audi durvul, válaszul a GLA AMG-re.
Ön vállalná, hogy egy padló alatt maszturbál vagy pucéran sétál egy erdőben órákig?