A Nürburgringen tesztelik az 1300 lóerős Yangwang U9-et
A négymotoros kínai villanyautó prototípusa a felvételek alapján elképesztő tempót tud az egyenesekben.
A négymotoros kínai villanyautó prototípusa a felvételek alapján elképesztő tempót tud az egyenesekben.
Alaposan megküldték az RS5 kombi prototípusát, ami mellett feltűnt egy másik, érdekes Audi is.
Hat kerék, több százkilós akkumulátorok, cserélhető hajtáslánc és éhezőbajnok dízel-hibridek jelentették a göröngyös utat a ma is létező hibridekig.
A sorozatgyártású változat első prototípusa még idén elkészülhet.
Ha megörültél, hogy ez már az új MX-5 lehet, akkor van egy rossz hírünk.
Úgy volt, hogy tavasszal érkezik a 901-es Husky Svartpilen. Kiderült, ebből egyik sem igaz.
Az Apple végül belátta, hogy ennek így semmi értelme.
Svédországban, a -30°C-os hőmérsékletben boldogan csúszkál a Renault elektromos csúcsmodellje, júniusban pedig be is mutatják.
Az eddig minden részletet elfedő álcázással és jókora hátsó szárnnyal szerelt titokzatos modellről nemrég újabb felvételek kerültek elő.
A furcsa, szürke ruha alatt jó eséllyel egy hibrid Lambo rejtőzik.
Csak 2024-ben mutatták volna be, de most kiszivárgott, nem épp szokványos módon.
Az XP-1 csak egy prototípus, de ez hivatott a márka elektromos jövőjét megalapozni.
Az Opel régi dizájnstúdiójában jártam, ahol a múlt koncepcióautóit, és egy jövőbe mutató, friss darabot is megnéztem.
Már utcán, de még álcázva tesztelik az újdonságot, és úgy tűnik, hogy a V10-es megy a levesbe.
A nálunk főként autógyártóként ismert cég leányvállalata, a Hyundai Rotem, bemutatta az új generációs, lopakodó technológiával szerelt harckocsiját.
A Stella Terra Afrikában, ideális körülmények között tesztelték a prototípust.
Nardòban három külsős vezethette a Lamborghini Revuelto hibrid V12-es prototípusát hamarabb, mint a VW vezére, Oliver Blume. Én voltam az egyik.
Felháborítóan csodálatos darab ez a C1-es Corvette, és nem véletlenül tűnhet furcsának, ugyanis prototípus.
A TVR Speed 12-et nem ajánlja a családod, az orvosod, a biztosítód, a pénzügyi tanácsadód, vagy a TVR volt tulajdonosa, Peter Wheeler sem. De mi igen.
Egy barátom a Rétromobile-on járt Párizsban. Küldött fotókat a furcsa ötvenéves Citroënről, ami az egyik legszórakoztatóbb francia prototípus.
Senki sem tudná, mi a fészkes fene ez, te meg otthagynád őket a misztikus boxermotor morajában.
Így mutat a prototípusnak szánt készülék.
A G2J egy teszteléshez használt prototípus, amiben a gyártó a hajtással és az anyaghasználattal kísérletezik.
Úgy tudni, a Blitz-ről eddig semmilyen publikáció nem jelent meg, így évtizedekre feledésbe is merült.
Goodwoodban megfuttatták az álcafóliás prototípust, azt is elárulták, hogy mit tud a hajtáslánc.
Viszonylag gyorsan összejött az LMDh prototípus, de ez nem a véletlen műve: alig akad új alkatrésze.
A sofőr számára egyetlen veszélyforrás sem marad láthatatlan.
Jó ideje zajlik már a fejlesztés, most végre a tesztek is sikeresen lezárultak.
A Koenigsegg megmutatta azt az autót, amelyen a gyorsabbik Jesko változat hibáit javítgatják majd ki.
Megsemmisítés helyett kedves ügyfelének adta el a Ferrari a LaFerrari egyik korai prototípusát.
Amióta az Alpine márkát feltámasztották, hiába vártuk az újabb típusokat – ez az első jele, hogy készül valami.
Nincs luxuslimuzin csend nélkül, az elektromos autó pedig tartogat kihívásokat.
A Toyota első villanyautója váratlanul szórakoztató, terepen pedig megválaszolja a soha fel nem tett kérdést.
Alkatrésznek adták el, végül felfedezték, hogy különleges ez a Porsche 912-es.
Rossz időben, rossz helyen született, de kijelölte a sportkocsitervezés jövőbeli útját.
Prototípusok és koncepcióautók, amikből vagy nem ltt semmi, vagy ha lett is, nagyon másként. Kellemes gyűjtés bejgli mellé.
1901-ben gyártották, igazi történelmi darab a bicikliből faragott, motorizált kétkerekű.
Nagyon súlyos sportautót akartak csinálni a Corvette-ből, ehhez pedig ideális partner volt a Lotus.
Vezetést és a pályázást imádó autóbolondoknak készül a szívómotoros GT4 RS.
Ritka, korábban nem látott Apple-prototípus kerül kalapács alá.
Úgy fest, a Ninja 400 jelentette a kiindulási alapot, a villamos energiát egy 48 voltos akkupakk tárolja.
Leginkább színeiben hasonlít a két autó, amelyeket száz év választ el egymástól.
Rájöttek a BMW-nél is, hogy a kis autóba nagy motort rakni móka, de csak addig, ameddig nem kell hozzá profi pilótának lenni. Ezért maradt az M3 Compact gyártása az elszánt rajongókra.
Az N7X ránézésre egy felnagyított HR-V-nek látszik, és bár egyelőre tanulmánynak hívják, valószínűleg gyártásba megy.
A legdurvább Porsche logikus választás, de a tesztflottában feltűnt egy kettővel ezelőtti Ferrari is. De miért?
A hosszú távú versenyeken évtizedekig uralkodó Audi a nulláról kezdi a fejlesztést.
Mindent megverő sportautónak tervezték az első BMW M8-ast, de a szériagyártásig sosem jutott el. Szerencsére egy darab azért elkészült.
Kemény versenyekre készült a kétmotoros Alfasud, de végül maradt egyszeri prototípus.
Az új John Cooper Works álcázva is elég látványos, és az már biztos, hogy villanymotor hajtja.
Egyelőre a szedánról közöltek néhány képet, amely jövő tavasszal válik elérhetővé.
Jó eséllyel pályázik a két 68 éves darab a világ legértékesebb ülései címre.
Nem hozta volna vissza az árát, pedig a paraméterei alapján minden eddigi elektromos autónál jobb lett volna.
Érdekes prototípust mutatott a VW Sport: az előző Golf R-t, az ID R hajtásával.
Csak egy kiszélesített Leaf-nek látszik, de ebben a prototípusban az elektromos hajtások új generációja lakik.
Saját lopakodó harci gépet fejleszt Dél-Korea és Indonézia, az amerikai F-35-ösre hasonlító KF-X vadászgép makettjét Szöulban mutatták be.