Nagy a felháborodás a kerületben.
A közbeszerzési eljárások eredménytelensége okozza a problémát.
11 milliárd forintba kerül.
Eddig nem derült ki, mi okozta a balesetet.
2021. november 22., 22:48
Az egyik attrakció Schirilla György volt, aki megmártózott a jéghideg patakban.
A mintegy ezer méteres szakasz revitalizációja egymilliárd forintba kerül.
Csak pocsék társasházak épülnek budapesti ingatlanboomban? Elkezdtük sorra venni az kivételeket: a Danubio az egyik legjobb ellenpélda.
2017. december 14., 09:40
Az utas szerencsére nem sérült meg.
Legalábbis a vizes vébé ideje alatt.
400 millió volt, és nem vezet sehonnan sehova. Ha 500 méterrel arrébb épül, akkor is fölöslegesen drága lett volna, de legalább van értelme.
A jobb sorsra termett Rákos-patak menti bringaút zuglói, felsőrákosi része egy igazi, városi zöld folyosó. Néha kissé túlburjánzóan zöld.
A Rákos-patakot szeli majd át 308 millióból.
Közigazgatási eljárás keretében vizsgálják, ami arra utal, nem gyilkosság volt.
Zuglóban új rekord született: a bringaúton járnak az autók, hogy aztán a fűre állhassanak.
Nyomáspróbát tartottak egy csővezetékben, az eredményét beleengedték a vízbe. Lehet, engedély nélkül.
Péntek este óriási lángokkal égett az épület.
Éjfélre eloltotta robbanásokkal is táplált tüzet 40 tűzoltó az autószerelő műhelyben. Sérülés nem volt.
A Remény és a Gvadányi utca kereszteződésénél.
A múlt héten azzal volt tele a sajtó (bár talán a kampányzajban kicsit kevés figyelmet kapott), hogy
rengeteg gumi gyulladt lángra egy hatalmas szeméttelepen Zuglóban.
Egy nagyjából 200 méteres szakaszon 15 döglött halat láttunk. A rendőrség nem tud semmit.
2013. december 20., 13:20
Karambolozott egy másik kocsival, irányíthatatlanná vált. Most emelik ki a roncsot.
FRISSÍTVE: Hopp-hopp.
A kies Társasegyháza (korábbi nevén
Zugló) szívében épül ez az új épület - mely a látványtervek alapján nem is néz ki rosszul a maga nemében.
2008. december 13., 12:00