A Renault olcsóbb akkumulátort készít, Magyarország is részese
A francia gyártó nagyon igyekszik, hogy megalkossa az olcsó európai villanyautó.
A francia gyártó nagyon igyekszik, hogy megalkossa az olcsó európai villanyautó.
Picit nagyobb, mint a Reanult Espace.
Őrült gondolatok születtek az elmúlt évtizedekben az elektromos autózás kapcsán, egy részük igazán megvalósulhatott volna.
A monacói történések után az is lehetségesnek látszott, hogy a francia versenyzőt már a Kanadai Nagydíj előtt kiteheti a csapata.
Kipróbáltuk a faceliftes Renault Capturt, amin nem csak a szögletes arc, hanem egy rakás műszaki részlet is frissült. De elég lesz ez 2024-ben?
A Volkswagennel nem jött össze, de a kínaiakkal igen.
Becsületes köridőt préseltek ki a 60 lóerős kisautóból.
Van köztük olyan, amiért fáj a szívünk.
Az hallottam, hogy a Zoé nagyon nem szereti az egyfázisú töltést. Van-e erre megoldás, vagy gyűjtsek még másik másik modellre?
Ennyi a német-francia olcsó álomról.
Négykerék-meghajtás és kormányzás mellett adaptív futómű is kerül a Rafale csúcsváltozatába.
Ezeket az autókat nem feltétlenül szánták lépcsőshátúnak, de a dél-amerikai, a keleti és néha a nyugati piacok kedvéért mégis átfaragták őket.
Egy unatkozó mérnök először Legóból rakta össze az E-Tech hibridhez kapcsolódó egység prototípusát.
A Captur és az Austral közé érkezik, csak hibridként lesz elérhető.
Csodák nincsenek: 6 milla alatt főleg kisautókat találunk, ráadásul ezek ennyiért még fapadosak.
Picit más, mint a franciáké. De csak egy picit.
A hatodik generáció 2026-ban jöhet.
Erről Olivier Bosse, az Ampr Medium platform vezetője beszélt, aki szerint „fontolgatják" egy ilyen modell lehetőségét.
Az eleje megújult, a technológia frissült.
Ezzel vennék fel a versenyt az olcsó kínai konkurenciával.
A Scenic visszatért a múltba, hogy az első generációt idéző koncepciót a mai igényekhez és elvárásokhoz igazítva a jövőbe repítse a Renault-t.
Üvegtörmelékben kerestem a gyémántdarabokat és találtam néhányat, de még milyeneket!
Változtatás nélkül az európai autóipar az elektromos átállás áldozatául eshet.
A videó alapján nem egyértelmű, hogy baleset történt vagy szándékos erőszak.
A Spring után is van élet!
Az együttműködés mindkét fél számára előnyös lenne.
Hírhedten rossz autótípus sokat bizonyított példányát hoztuk el nektek – 453 ezer kilométerrel még mindig megy a kilencedik tulajdonosánál. A nap guruja: Szilva Tamás.
Idén egy elektromos crossover nyerte az év autója díjat.
Ez a hetedik alkalom, hogy a Renault elnyerte a díjat.
Dobpergés, visszafojtott lélegzett.
Vagány külsőt, otthonos belsőt, kis tömeget, nagy hatótávot, jó vezethetőséget és alacsony árat ígér a franciák új, retrós villanyautója.
Hozzá kellett igazítani a modern kor trendjeihez.
Te el tudod képzelni, hogy utazunk majd pár évtized múlva? Az autógyártó cégek igen: nézd meg velünk!
Irdatlan nagy nyomás nehezedik a hagyományos autógyártókra.
Az orosz pofon után fordítottak a franciák.
Egy használt autót jellemzően 3–8 hét alatt adnak el.
Sorozatunk befejező részében a gondosan megépített, gyártásba mégsem került pickupokat mutatjuk be. Neked melyik jön be a legjobban?
Egy kicsi és olcsó villanyautó kifejlesztése kedvéért összeállhat a két európai óriásvállalat.
A Renault 5 E-Techet jövő februárban tervezték bemutatni, de már most szivárogtak ki képek a kész modellről.
És ha Luca de Meo ezt szeretné, akkor az Európai Autógyártók Szövetsége is.
Négy európai, egy koreai, egy japán és egy kínai márka jutott a döntőbe.
360 ezer négyzetméter, 730 jármű: volt még nézni és kipróbálni a KpST parkban, a tökéletes játszótéren.
Megvizethető villanyautónak ígérik a Twingót, mutattak egy nagyon ígéretes koncepcióautót is.
Nem találom a használati leírásban, hogy mikor ajánlott a vezérlés csere
Egy crossover sokáig kockázatosnak számított, ezért nem kerültek gyártásba ezek a gondosan megépített prototípusok.
Egyelőre még csak koncepcióautóról van szó, de a kész változatra se kell sokat várni.
Folytatjuk a gondosan megépített, végül meg nem valósult prototípusok bemutatását. Melyik kombival utaznál el a legszívesebben?
A két vállalat közös vállalkozást indít, hogy elektromos furgonokat gyártson.
Korai lenne temetni a hagyományos kocsikat.
Gondosan megépített, végül soha el nem készült prototípusok közül válogatunk. Te melyik kabrióban tudnád magad elképzelni?
Kívülről jól fest, de nem emlékezetes, belül guszta, és még hely is van. A gondokat nem itt kell keresni.
Hét ember is kényelmesen elfér, és még így is marad hely a csomagoknak.
Családi villanyautóként újul meg a modell.
Az egyik ocsmány, a másik megbízhatatlan, a harmadik meg mind a kettő.
Teljesen új, globálisan elérhető típussal bővül a Renault kínálata. Most meg is szellőztették az új modellt.
Minden autó nagyon drága lett, így aztán érdekeset is nehéz találni emberi pénzért. Azért vannak kivételek.
Nem mindenki hisz a klasszikus, kerek kormányban, összeállításunkban szögletes, aszimmetrikus, félretolható, sőt átlátszó változat is szerepel.
Három gyerekülés befér hátra, van hely a csomagtartóban, mégis egy elég olcsó autó. De mennyire betegágy a tizenéves francia?
Hullanak a kisautók a piacon, de a Renault ellenáll: merész stílusban újította meg a Cliót.
Minimalizmusra kellene törekedni.