Két új autót mutatott a Nissan, egyik se SUV (és mutatott kettőt, ami SUV)
Összesen négy vadiúj modell érkezett, de egyelőre még csak koncepcióautókról van szó.
Összesen négy vadiúj modell érkezett, de egyelőre még csak koncepcióautókról van szó.
Hátulra nem érdemes klausztrofóbiásokat beültetni.
Egyre jobban ráéreznek az ideális diszkont autó receptjére a Daciánál, miközben a harmadik generáció is komoly kihívó nélkül lép piacra.
Sportkocsik, SUV-k és hétköznapi autók sofőrjei egyaránt sokat tanulhattak – ha itt voltál, nézd meg a képeket, ha nem, gyere a a következőre!
Plug-in hibridként a 2,5 literes benzinmotorral, vagy lágy hibridként a 3,3 literes dízellel, ami már a CX-60-ban is remekül szolgál.
Nem gyakori ebben a méretkategóriában a 7 ülés, de a Citroën most rápróbál.
Van egy kedvenc fám a Bakonyban. Megkerestem a Ford legkeményebb terepjárójával, majd kiköltöztem a vadonba két éjszakára.
A BMW XM közvetlen riválisának szánják.
Villanyautóként és Audiként is illene nagyot mutatnia, de ez a frissítés ellenére is megizzasztja a márka legnagyobb villany szabadidő-autóját.
A régi egy potens, alvázas terepjáró volt. Na, hát ez most nagyon nem az.
A hivatalos bemutatóra még várni kell, de pár részletet már most tudunk az újdonságról.
A fényszórók alapján egyértelműen Porsche, a forma viszont nagyon szokatlan.
A Vitara nagy túlélő: 2015 óta velünk van, és a frissítés alapján egy darabig még biztosan marad is, ami jó hír.
Balesetveszélyesek lehetnek.
Az eddigiekhez hasonlóan lesz külön SUV tréning terepen, de természetesen hagyományos tréningre is jelentkezhetsz, bármilyen autóval.
A Neolun még csak koncepció, de később jó esély egy nagyon hasonló szériaváltozatra is. Már a neve is sejthető.
Bár a hátsó ülésfűtés viszonylag ritka extra az autókban, nem kifejezetten előnyös, ha az elektronika felgyújtja az ülést az utasok alatt.
Az SUV- és a kisteherautók lényegesen nagyobb valószínűséggel gázolnak el gyalogosokat kanyarodás közben, mint a náluk kisebb autók
A tágas, kényelmes és olcsó jelzők közül főleg utóbbit érezni a puffasztott Tivolin.
Más európai városok követhetik a párizsi példát.
Ha kedvezőtlenül alakulnak a választások, akkor inkább Európára fókuszálnak.
Egy, két vagy három motorral, 2026-ban egyszerre jöhet az R2 és a ferdehátú R3 is az új platformon.
A döcögősen haladó ID sorozat helyett a pénzkereset legjobb módja a Volkswagen számára a Tiguan. Ezt tudja a vadonatúj, harmadik generáció.
Mindkét utas megsérült.
Az akció akár 280 ezer eladott autót is érinthet.
Tegyék meg tétjeiket!
Az Afeela már mutatott egy ígéretes szedánt, hamarosan jön majd az SUV és a kompakt is.
Lassan nem is marad más az utakon.
A "kicsiknek" csak 6 eurót, 2300 forintos kell fizetniük ugyanennyi időre.
Senkinek ne legyenek illúziói a felépítés kapcsán, viszont a hajtáslánc nagyon modern lesz.
Ez az első termék a Stellantis új nagy platformján, két motorral, a pletyka szerint legalább 600 lóerővel.
Királyi családoknak ideális!
Kevesebb mint négy év után frissült a Peugeot 2008, de egy véleményes részlete biztosan maradt.
Az év utolsó TC tréningje.
Kifizetődő divat manapság jól bevált modellneveket SUV-kként feléleszteni. Az Alfa kitart.
Jákob Zoltánnak nemrég érkezett meg a Ferrari legelső városi terepjárója, amelyért több százmilliót fizetett.
Nem egy teljesen új modellről van szó, hanem egy még el sem készült új változatáról.
Már előjegyezhető az újdonság: ígéretek és fotók vannak, de kevés a konkrétum.
Kiterjesztett valósággal és jelentős mennyiségű kijelzővel érkezik az újdonság.
Népszavazást írnak ki arról, hogy emelkedjen-e jelentősen az aránytalanul nagy és nehéz autók parkolási díja Párizs területén.
Az Amerikában is nagynak számító elektromos SUV hatása még kérdéses Magyarországon. 30 millió környékén viszont hasonló sincs itthon.
Nagyobb parkolási díjakra számíthatnak az SUV-sok Párizsban.
Magasabb parkolási díjjal sújtaná őket – ha támogatást kap a javaslat a februári referendumon.
Teltházas délelőtti személyautó és délutáni 4x4 tréning a nap mérlege. Százan már tuti biztonságosabban vezetnek majd – jelentkezz te is!
Megvolt, hogy az Aston Martin már 2009-ben SUV-ben gondolkodott?
A 748 lóerős BMW XM Label Red rekordot döntött, de van egy kis csavar a dologban.
Toronyháznyi karakter, 707 sokkoló lóerő és varázslatos GT élmény, korosodó Mercedes-alapokon. Neked megérne 110 milliót?
Lehet, hogy papíron hülyeség az SUV, de a valóságban más a helyzet.
Úgy néz ki, de nem az.
A Toyota sportos hobbiterepjárójában ugyan nincs V12, azt ígérik, hogy nagyon jó lesz vezetni.
Nem elvi, inkább gyakorlati aggályok állnak a háttérben.
A magyar fiatalság sajnos kimarad belőle.
„Off-road SUV-t" dobott piacra a Chery.
A Mercikben régen még vót' anyag. Bezzeg ma!
Év végén leplezik le az X1 bohém testvérét, de már most is egész sok részletet megmutattak belőle.
Az újdonság bemutatója napokon belül várható, de aki addig se bírja ki, annak kiadtak pár skiccet.
TC Híradó 102.
Nem fogyaszt elég keveset ahhoz, hogy megbocsásd neki a bégetést, az összeszerelése néhol hanyag, viszont van benne Honda-vér.
Teljesen leuralták a SUV-k az európai újautó piacot.