![Tisztelt hölgyeim, kezdhetnek spórolni!](https://kep.index.hu/1/0/5697/56972/569726/56972687_4212879_d4813c2f764c06f3b0eabea0e372db10_wm.jpg)
Tisztelt hölgyeim, kezdhetnek spórolni!
A formát ezúttal egy sportcipő ihlette, így lett végül szép autó a Lexus LBX – ez lenne a recept?
A formát ezúttal egy sportcipő ihlette, így lett végül szép autó a Lexus LBX – ez lenne a recept?
A Dacia Jogger konkurense lehet.
Pont a Smarttól nem vársz ilyen bődületes teljesítményt, azonban van egy csavar a sztoriban.
Folyamatosan őrölnek a Stellantis malmai, ezúttal pedig a Jeep háza táján mutatkozik egy kis mozgolódás.
Ilyen autók készülnek, amikor nem csak pénz, hanem lehetőség is van a kibontakozásra, ezt a projektet garantáltan szerették, akik dolgoztak rajta!
Három modellt vett elő az amerikai töréstesztekért felelős szervezet, az eredmények nem meggyőzőek.
Nem siették el: az EX90-et másfél éve mutatták be, most kezdték gyártani, de már megvan a dátum, amikor megkaphatják az ügyfelek.
A nagy megújulási hullám a Škodát is elérte.
Az elektromos mellett plug-inként is jön a BYD nagyobbik SUV-je. Ha levetkőzi az előítéleteket, sikeres is lehet.
Négykerék-meghajtás és kormányzás mellett adaptív futómű is kerül a Rafale csúcsváltozatába.
A gyártó minden tekintetben igyekezett rálicitálni Elon Muskék legsikeresebb modelljére.
Az élet rendesen átírta a terveket.
Pár mai trendet is felvett.
Ez lehet a Kia EV családjának a legkisebb, ezáltal legolcsóbb tagja majd.
25 millió forint a plug-in CR-V csúcsváltozata, ennyiért már prémiumot is kapni. Villanyautót meg jóval olcsóbban is.
A Captur és az Austral közé érkezik, csak hibridként lesz elérhető.
Kinyírták a gyengébb DBX-et, a csúcsmodellt pedig frissítették.
Összesen négy vadiúj modell érkezett, de egyelőre még csak koncepcióautókról van szó.
Hátulra nem érdemes klausztrofóbiásokat beültetni.
Egyre jobban ráéreznek az ideális diszkont autó receptjére a Daciánál, miközben a harmadik generáció is komoly kihívó nélkül lép piacra.
Sportkocsik, SUV-k és hétköznapi autók sofőrjei egyaránt sokat tanulhattak – ha itt voltál, nézd meg a képeket, ha nem, gyere a a következőre!
Plug-in hibridként a 2,5 literes benzinmotorral, vagy lágy hibridként a 3,3 literes dízellel, ami már a CX-60-ban is remekül szolgál.
Nem gyakori ebben a méretkategóriában a 7 ülés, de a Citroën most rápróbál.
Van egy kedvenc fám a Bakonyban. Megkerestem a Ford legkeményebb terepjárójával, majd kiköltöztem a vadonba két éjszakára.
A BMW XM közvetlen riválisának szánják.
Villanyautóként és Audiként is illene nagyot mutatnia, de ez a frissítés ellenére is megizzasztja a márka legnagyobb villany szabadidő-autóját.
A régi egy potens, alvázas terepjáró volt. Na, hát ez most nagyon nem az.
A hivatalos bemutatóra még várni kell, de pár részletet már most tudunk az újdonságról.
A fényszórók alapján egyértelműen Porsche, a forma viszont nagyon szokatlan.
A Vitara nagy túlélő: 2015 óta velünk van, és a frissítés alapján egy darabig még biztosan marad is, ami jó hír.
Balesetveszélyesek lehetnek.
Az eddigiekhez hasonlóan lesz külön SUV tréning terepen, de természetesen hagyományos tréningre is jelentkezhetsz, bármilyen autóval.
A Neolun még csak koncepció, de később jó esély egy nagyon hasonló szériaváltozatra is. Már a neve is sejthető.
Bár a hátsó ülésfűtés viszonylag ritka extra az autókban, nem kifejezetten előnyös, ha az elektronika felgyújtja az ülést az utasok alatt.
Az SUV- és a kisteherautók lényegesen nagyobb valószínűséggel gázolnak el gyalogosokat kanyarodás közben, mint a náluk kisebb autók
A tágas, kényelmes és olcsó jelzők közül főleg utóbbit érezni a puffasztott Tivolin.
Más európai városok követhetik a párizsi példát.
Ha kedvezőtlenül alakulnak a választások, akkor inkább Európára fókuszálnak.
Egy, két vagy három motorral, 2026-ban egyszerre jöhet az R2 és a ferdehátú R3 is az új platformon.
A döcögősen haladó ID sorozat helyett a pénzkereset legjobb módja a Volkswagen számára a Tiguan. Ezt tudja a vadonatúj, harmadik generáció.
Mindkét utas megsérült.
Az akció akár 280 ezer eladott autót is érinthet.
Tegyék meg tétjeiket!
Az Afeela már mutatott egy ígéretes szedánt, hamarosan jön majd az SUV és a kompakt is.
Lassan nem is marad más az utakon.
A "kicsiknek" csak 6 eurót, 2300 forintos kell fizetniük ugyanennyi időre.
Senkinek ne legyenek illúziói a felépítés kapcsán, viszont a hajtáslánc nagyon modern lesz.
Ez az első termék a Stellantis új nagy platformján, két motorral, a pletyka szerint legalább 600 lóerővel.
Királyi családoknak ideális!
Kevesebb mint négy év után frissült a Peugeot 2008, de egy véleményes részlete biztosan maradt.
Az év utolsó TC tréningje.
Kifizetődő divat manapság jól bevált modellneveket SUV-kként feléleszteni. Az Alfa kitart.
Jákob Zoltánnak nemrég érkezett meg a Ferrari legelső városi terepjárója, amelyért több százmilliót fizetett.
Nem egy teljesen új modellről van szó, hanem egy még el sem készült új változatáról.
Már előjegyezhető az újdonság: ígéretek és fotók vannak, de kevés a konkrétum.
Kiterjesztett valósággal és jelentős mennyiségű kijelzővel érkezik az újdonság.
Népszavazást írnak ki arról, hogy emelkedjen-e jelentősen az aránytalanul nagy és nehéz autók parkolási díja Párizs területén.
Az Amerikában is nagynak számító elektromos SUV hatása még kérdéses Magyarországon. 30 millió környékén viszont hasonló sincs itthon.
Nagyobb parkolási díjakra számíthatnak az SUV-sok Párizsban.