Átlagosan 400 kilót híztak az autók 2016 óta
Az SUV-k és villanyautók súlyosbítják a helyzetet, de a hagyományos modellek is egyre nehezebbek.
Az SUV-k és villanyautók súlyosbítják a helyzetet, de a hagyományos modellek is egyre nehezebbek.
A formát ezúttal egy sportcipő ihlette, így lett végül szép autó a Lexus LBX – ez lenne a recept?
A Dacia Jogger konkurense lehet.
Pont a Smarttól nem vársz ilyen bődületes teljesítményt, azonban van egy csavar a sztoriban.
Folyamatosan őrölnek a Stellantis malmai, ezúttal pedig a Jeep háza táján mutatkozik egy kis mozgolódás.
Ilyen autók készülnek, amikor nem csak pénz, hanem lehetőség is van a kibontakozásra, ezt a projektet garantáltan szerették, akik dolgoztak rajta!
Három modellt vett elő az amerikai töréstesztekért felelős szervezet, az eredmények nem meggyőzőek.
Nem siették el: az EX90-et másfél éve mutatták be, most kezdték gyártani, de már megvan a dátum, amikor megkaphatják az ügyfelek.
A nagy megújulási hullám a Škodát is elérte.
Az elektromos mellett plug-inként is jön a BYD nagyobbik SUV-je. Ha levetkőzi az előítéleteket, sikeres is lehet.
Négykerék-meghajtás és kormányzás mellett adaptív futómű is kerül a Rafale csúcsváltozatába.
A gyártó minden tekintetben igyekezett rálicitálni Elon Muskék legsikeresebb modelljére.
Az élet rendesen átírta a terveket.
Pár mai trendet is felvett.
Ez lehet a Kia EV családjának a legkisebb, ezáltal legolcsóbb tagja majd.
25 millió forint a plug-in CR-V csúcsváltozata, ennyiért már prémiumot is kapni. Villanyautót meg jóval olcsóbban is.
A Captur és az Austral közé érkezik, csak hibridként lesz elérhető.
Kinyírták a gyengébb DBX-et, a csúcsmodellt pedig frissítették.
Összesen négy vadiúj modell érkezett, de egyelőre még csak koncepcióautókról van szó.
Hátulra nem érdemes klausztrofóbiásokat beültetni.
Egyre jobban ráéreznek az ideális diszkont autó receptjére a Daciánál, miközben a harmadik generáció is komoly kihívó nélkül lép piacra.
Sportkocsik, SUV-k és hétköznapi autók sofőrjei egyaránt sokat tanulhattak – ha itt voltál, nézd meg a képeket, ha nem, gyere a a következőre!
Plug-in hibridként a 2,5 literes benzinmotorral, vagy lágy hibridként a 3,3 literes dízellel, ami már a CX-60-ban is remekül szolgál.
Nem gyakori ebben a méretkategóriában a 7 ülés, de a Citroën most rápróbál.
Van egy kedvenc fám a Bakonyban. Megkerestem a Ford legkeményebb terepjárójával, majd kiköltöztem a vadonba két éjszakára.
A BMW XM közvetlen riválisának szánják.
Villanyautóként és Audiként is illene nagyot mutatnia, de ez a frissítés ellenére is megizzasztja a márka legnagyobb villany szabadidő-autóját.
A régi egy potens, alvázas terepjáró volt. Na, hát ez most nagyon nem az.
A hivatalos bemutatóra még várni kell, de pár részletet már most tudunk az újdonságról.
A fényszórók alapján egyértelműen Porsche, a forma viszont nagyon szokatlan.
A Vitara nagy túlélő: 2015 óta velünk van, és a frissítés alapján egy darabig még biztosan marad is, ami jó hír.
Balesetveszélyesek lehetnek.
Az eddigiekhez hasonlóan lesz külön SUV tréning terepen, de természetesen hagyományos tréningre is jelentkezhetsz, bármilyen autóval.
A Neolun még csak koncepció, de később jó esély egy nagyon hasonló szériaváltozatra is. Már a neve is sejthető.
Bár a hátsó ülésfűtés viszonylag ritka extra az autókban, nem kifejezetten előnyös, ha az elektronika felgyújtja az ülést az utasok alatt.
Az SUV- és a kisteherautók lényegesen nagyobb valószínűséggel gázolnak el gyalogosokat kanyarodás közben, mint a náluk kisebb autók
A tágas, kényelmes és olcsó jelzők közül főleg utóbbit érezni a puffasztott Tivolin.
Más európai városok követhetik a párizsi példát.
Ha kedvezőtlenül alakulnak a választások, akkor inkább Európára fókuszálnak.
Egy, két vagy három motorral, 2026-ban egyszerre jöhet az R2 és a ferdehátú R3 is az új platformon.
A döcögősen haladó ID sorozat helyett a pénzkereset legjobb módja a Volkswagen számára a Tiguan. Ezt tudja a vadonatúj, harmadik generáció.
Mindkét utas megsérült.
Az akció akár 280 ezer eladott autót is érinthet.
Tegyék meg tétjeiket!
Az Afeela már mutatott egy ígéretes szedánt, hamarosan jön majd az SUV és a kompakt is.
Lassan nem is marad más az utakon.
A "kicsiknek" csak 6 eurót, 2300 forintos kell fizetniük ugyanennyi időre.
Senkinek ne legyenek illúziói a felépítés kapcsán, viszont a hajtáslánc nagyon modern lesz.
Ez az első termék a Stellantis új nagy platformján, két motorral, a pletyka szerint legalább 600 lóerővel.
Királyi családoknak ideális!
Kevesebb mint négy év után frissült a Peugeot 2008, de egy véleményes részlete biztosan maradt.
Az év utolsó TC tréningje.
Kifizetődő divat manapság jól bevált modellneveket SUV-kként feléleszteni. Az Alfa kitart.
Jákob Zoltánnak nemrég érkezett meg a Ferrari legelső városi terepjárója, amelyért több százmilliót fizetett.
Nem egy teljesen új modellről van szó, hanem egy még el sem készült új változatáról.
Már előjegyezhető az újdonság: ígéretek és fotók vannak, de kevés a konkrétum.
Kiterjesztett valósággal és jelentős mennyiségű kijelzővel érkezik az újdonság.
Népszavazást írnak ki arról, hogy emelkedjen-e jelentősen az aránytalanul nagy és nehéz autók parkolási díja Párizs területén.
Az Amerikában is nagynak számító elektromos SUV hatása még kérdéses Magyarországon. 30 millió környékén viszont hasonló sincs itthon.