Foszladozó test alatt élettől dagadó izomzat
Őszintén korosodó prémium autó egy öreg Volvo S80, de a rojtos lemezek alatt kőkemény fegyverzet lapul.
Őszintén korosodó prémium autó egy öreg Volvo S80, de a rojtos lemezek alatt kőkemény fegyverzet lapul.
Nem csak itthon lehet benézni az autóvásárlást, az ismerősömet Németországban verték át egy külsőre szép dízel Volvóval.
Az 1848–49-es forradalom és szabadságharc tiszteletére 12 pontba gyűjtöttünk 12 autóipari újdonságot az elmúlt bő 100 évből.
Örök hitvita marad, hogy vajon elég-e egy gyári Mazda MX-5 teljesítménye, vagy pont egy picit kevés.
A végeredmény nem lett rossz, de az biztos, hogy Enzo Ferrari nem örülne neki, ha látná.
Nem tartozik a legnépszerűbb ételek közé, pedig tulajdonképpen felturbózza az immunrendszert a kelbimbó.
Erős mellényúlásnak tűnt az új Toyota, viszont a bérautók közt hódít a villany
Keressük azt a turbófeltöltőt, amely egyedül is képes minden felmerülő követelménynek eleget tenni. Úgy néz ki, most már akad ilyen.
Ha kell, erőt ad, ha pedig arról van szó, szerény fogyasztást. A baj csak az, hogy finom, precíz alkatrész, ami el tud romlani.
Néhány évet élt csak a Romano Artioli által feltámaszott Bugatti, de az EB110-esért megérte.
Jó helyen van az autós kártyában is, de az Alfa Romeo Giulia Quadrifolio nem az egónak, hanem a szívnek szól.
Nagyon jó autó szívómotorral és automatával az Audi R8, de nem mindenki így képzeli el a tökéletest.
1,1 tonnás és 292 lóerős az Alpine A110S, ami azt jelenti, hogy 3,8 kilót visz egy ló. De ez nem mondja el, mennyire szédítően jót lehet vele autózni.
Egy régóta létező, de senki által nem használt billentyűről van szó.
Temérdek karbon, rengeteg szám és nyitható keménytető a McLaren sportautója, a 765LT Spider.
Olyan, mint marhahúst osztani vegán tüntetésen, vagy Greenpeace aktivistát fuvarozni teherhajóval. Az első Cayenne Turbo S-nek nem számít az erkölcs.
Talán egy picit elfogultak, nem véletlenül. Az RS2 szexepilje a hatalmas turbólyuk, a hangja gyönyör a fülnek.
Lábon elment a tesztpályára, megfutotta a 410 km/órát, majd hazamentek a Callaway Corvette-tel.
Soha nem kapott rendszámot, első tulajdonosa is csak kiállítási tárgyként használta a 90-es évek egyik legdrágább szuperautóját.
Érthetetlen és életveszélyes manővereket hajtanak végre az egyértelmű kitáblázás ellenére egyes közlekedők.
Hyundai nem győz elég Tucsont gyártani, annyira népszerű a közepes városi terepjáró, és úgy tűnik, ez így marad a negyedik generációval is.
Kétféle feltöltőt egyesít magában az elektromos turbó. Meg is van az eredménye.
A turbó, a vízhűtő és az intercooler elhelyezéséről és a turbólyuk csökkentéséről derült ki ez-az.
Erőben a VMAX-ot is verné, miközben tudná az Euro6-ot is.
Videón hallható az új, erősebb változat hangja.
Turbó és kompresszor egy 1,4 literes benzinmotorban? A németek jó ötletnek tartották, te viszont menekülj.
Legyen ez a cikk a lexikonod, mielőtt használt autót vásárolsz. Idő, energia, pénz: ennyibe kerül utólag helyrehozni a használt autót.
A turbó gazdaságos kisautókból csinált zsebrakétát, polgári szedánokból örömautót. A Renault még a kávéfőzőt is turbósította.
Érdekes módon nem az MT-07 blokkját fújnák meg.
Okosított futómű, tisztességes optika, és megfújva egy Garrettel, hogy odébb tudjon állni.
Egy buta és erős Vitara járt nálunk, mellesleg lett rajta egy kis frissítés is. Örüljünk?
Öt év alatt a turbó elhelyezését leszámítva mindent módosítottak az eredeti tanulmányhoz képest.
Újabb szabadalmi rajzok kerültek elő az EX7 fantázianevű blokkról.
Mennyivel megy jobban a nagyobb, és mennyivel eszik kevesebbet a kisebb? Egymás mellé tettünk két S-Crosst, két különböző motorral.
Nem feltétlenül voltak sikeresek, sőt, de közös bennünk, hogy zsenialitásukra csak később érett meg a világ. Vagy akkor sem.
Felvázolták az új motorszabályokat.
A használt Passat TDI az M0-ás autóúton robbant le, alig fél évvel a vásárlás után. A kereskedő elhajtotta Andreát, ő perelt és nyert.
Pletykának pletyka, de teljesen hihető.
A Volkswagen csoport TSI motorjainak nincs túl jó hírük a tartósságot illetően. De vajon veszítenek-e teljesítményükből 44 ezer kilométer után?
Nem vigyáztál a turbóra, hanyagoltad a karbantartást? Füstöt okád a TDI, gyenge a 320d? Érdemes kiszámolni, hogyan úszhatod meg a legolcsóbban.
Ráadásul idén bezárták az alkatrészcserés kiskaput.
A 240 lóerős T16 nemcsak legenda. Két prototípus készült Vilniusban - az egyik felrobbant, a másik Miskolcon van.
Erős tervek a főnöktől. Lenullázna mindent.
Kétszáz lóerőnél is többet tud az 1,6 T-GDI, egész fickós lesz a szemrevaló Kia.
Sziszeg, ereszt, szökik a nyomás? Nem árt tudni, mert belepusztulhat a turbó.
Na jó, azt azért nem. De azért rendesen odatették a 2002 Hommage tanulmányt a bajorok.
Tökéletesítették a kvázi tökéletest, legalábbis külsőre.
Olaszok vették kezelésbe a Yamaha R3-at és a KTM RC 390-et. Az eredmény nem is rossz.
Az F1-es versenyautókhoz hasonlóan, turbólyuk nélkül lesz borzalmasan erős a titokzatos tanulmány.
A két autógyártó már nem először működne együtt, most egy V8-as szörnyeteg születhet.
A Ferrari markába kerülnek. Forr a motorválság.
A csapatfőnök óvatos, nem akar csalódást okozni.
A japánok kimondottan az európai piacon szakítanának nagyot az IS 200t-vel.
Az új Type R-rel a Honda is beiratkozott a háromszázplusz lóerős klubba, de nem a jó modora volt az ajánlólevele.
A motorvita aggasztó, 2017-re a négyből két gyártó maradhat: képes- és hajlandó-e 10 csapatot ellátni a Ferrari és a Mercedes?