Lázár János „eszement” tervei ellen lépne fel Vitézy Dávid, bosszúpolitikát emleget
A miniszter szerint jó ötlet Debrecenbe költöztetni a Természettudományi Múzeum.
A miniszter szerint jó ötlet Debrecenbe költöztetni a Természettudományi Múzeum.
Nem csitul az üzengetés a felek között.
Szerinte a Lázár-korszak a magyar vasút történetének legsötétebb időszakát is alulmúlja.
A miniszter más nagy bejelentésekkel is készül a héten.
Karácsony és a DK pedig álzöld politikát folytat – tette hozzá.
„Legalább annyit kellene tenni, mint az osztrákok” – vélekedik.
A közlekedési és városmobilitási szakértő szerint megint ott tartunk, ahol „szoktunk”.
Lehet, hogy tényleg álom marad.
Az önkormányzatok végleg el akarják lehetetleníteni a vasútfejlesztéseket.
Zöld terület váltja a szeméthegyeket és hajléktalantanyákat.
Mintegy 140 milliárdos támogatási forrás veszhet el.
Összeszedtük, milyen hatással járna a kiemelt uniós projekt csúszása.
Megvalósul az elektromos autók hazai gyorstöltő hálózatának kiterjesztése is.
A V-Híd Zrt. így a teljes a magyarországi szakasz építésében részt vesz.
A vasutasszakma alapjaiból tettek vizsgát.
Kína az Európai Unió második legnagyobb külkereskedelmi partnere. Az Ázsia felé történő európai vasúti teherforgalom szempontjából hamarosan kulcsszerephez jut egy nyírségi kis falucska.
A miniszterelnök-jelölt szerint újra kellene tárgyalni a kínaiakkal kötött szerződést.
Jogerősen pert nyert a Transparency International Magyarország.
Hat kilométer, 338 milliárd.
A miniszter a hadiipari fejlesztésekről is nyilatkozott.
Átszállás nélküli alternatív útvonal létesülhet.
Másfélmilliárdos vasútfejlesztési tervet írt alá Vitézy Dávid.
Új vágányok létesülnek a Keleti pályaudvar és Kőbánya felső között.
Közel tízezer autó-parkolóhely és több mint nyolcezer kerékpártároló épül a fővárosban.
50 villamos motorvonatot venne a társaság.
Már kiírták a tervezői tendert.
Tiltakozik a Hamzsabégi sétányt is érintő vasútfejlesztés ellen a Polgárok a Pályán az Élhető Környezetért Egyesület.
Egyszerűbb és kényelmesebb lesz az utazás.
A Duna alatt áthaladó alagút a Hegyalja úttól a Dózsa György útig tarthat, de több nyomvonalat vizsgálnak.
Putyin látogatásakor erről állapodott meg a két kormány, az is felmerült, hogy önvezető mozdonyokat tesztelő pálya épülne Magyarországon.
Mosóczi László államtitkár szerint ezzel 1000 kilométer új utat építenek majd.
Megjelentek a kormány nemzetgazdaságilag kiemelt vasúti beruházásai.
Százhalombattán betontömbökkel zárták el a vasúti átjáró munkaterületét. A felháborodásra módosítottak, de ettől sem lett sokkal jobb.
A lengyel és magyar kormány már többször egyeztetett az ötletről.
Egyre több vasúti cége lett a milliárdos felcsúti polgármester családjának.
Milyen magyarázat van a teljesen értelmetlen, 750 milliárdos beruházásra? Kinek áll ez érdekében? Összeszedtük a főbb érveket és teóriákat.
Indul a Budapest-Kelebia-vonal csaknem ezer milliárdos átépítése a kínaiak kérésére. A gigaprojektnél viszont már most előjött két igen komoly probléma: az értelme és az ára.
Galuska János cége nem először nyert megbízást a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.-től.
A japánok rekordtartó mágnesvasútját verné kenterbe a kínai szupergyorsvonat.
Dőlhet a kínai pénz, száguldhatnak a vonatok a szerb és a magyar főváros között, mintha nem is lenne kerítés a határon.
4 éve ígérte: a vonat 24 óra alatt eljut Záhonyból Hegyeshalomba, de még a nyomvonal sincs meg.
P+R parkoló épül a helyén, indul a közbeszerzés. Több más projektről is döntöttek.