Bosszúságot okoznak a klíma nélküli kocsik.
„Horn Gyula-i” utánérzést vélnek felfedezni az ötlet mögött.
Megkímélnék a terheléstől Budapestet.
A VEKE szerint nagy a kétségbeesés a BKV-nál.
2021. augusztus 27., 08:55
Az egyesület szerint Karácsony Gergely lerombolta a fővárosi tömegközlekedést.
A szervezet szerint a jelenlegi elképzeléseknek számos buktatója van, elszállhatnak a költségek is.
A kormány nem adja meg a híd felújításához hiányzó 20 milliárd forintot, de nem is szól bele, hogy gyaloghíd legyen-e vagy sem.
A civil szervezet a város polgármester-jelöltjeihez fordult, e-jegyet, buszhálózat-átalakítást, zéró emissziós zónát kérve.
2019. szeptember 17., 15:26
Az új tervek szerint Rómaifürdő és Békásmegyer állomások között kéregvezetésben haladna az új nyomvonal.
Újabb részletek derültek ki a 2-es metró alagútjában ütköző karbantartó szerelvény balesetéről. Előállították a mozdonyvezetőt és a tolatásvezetőt.
2017. augusztus 1., 13:41
Pedig még garancia is volt rajta.
Félmillió gépkocsit tilt ki Budapestről a szmogriadó. A rendeletet sokan kritizálják, szigorúbban szabályoznák a dízeleket, és felmerült az ingyenes BKV ötlete is. Várhatóan csütörtökig tart a szmogriadó.
2016. augusztus 23., 13:54
A VEKE szerint a BKK vezérigazgatójának méretes elégtelen jár, mert valóban belenyúltak a menetrendbe.
A főváros uniós közlekedésfejlesztési tanácsadója a 3-as metró tervezett felújításáról, az omladozó HÉV-alagútról, a VEKE-ről és Vitézyről. Na, vajon milyen színűek lehetnek a BKV-buszok?
Az autósok nem használják a 4-es metrót, a dél-budaiakból is csak a kelenföldiek. A Kálvin tér a valódi végállomás, utána kiürül a metrókocsi.
2014. augusztus 8., 13:04
Meghirdették a cinkotai, a dél-pesti, az óbudai és a kelenföldi telephelyeket. Csökken a cég piaca.
A Népszabadság cikkére hivatkoznak.
A 3-as metró ugyanis összedől, mire uniós projekt lehetne. A többi fővárosi támogatás törlése elfogadhatatlan.
A kivitelezőnek 12 helyen kell javítani a síneket átadás után néhány héttel, 30-cal döcög a villamos.
Vitézyt úgy kiakasztotta a tender elkaszálása, hogy tripla felkiáltójellel háborgott a válaszában.
Négy villamos- és három trolivonalon is változhat a közlekedés. Az áprilisi indulás felforgatja a felszíni hálózatot. A VEKE szerint maratoni városnéző járatok lesznek.
A VEKE szerint az autósok ahogy meghallották a hírt a megnyitásról, egyből megrohanták az utat.
Lépcsőzetes munkakezdést javasolnak, hogy ne utazzanak annyian egyszerre reggelente a BKV-n.
Nem volt fólia annak a 244-es busznak az ablaküvegén, amit csapágygolyóval dobtak be. Pedig a módszer olcsó és hatékony.
Az első buszüzemeltetési tenderen 6 magyar cég minősítette elő magát, külföldieket későbbre várnak.
Szerintük hétfő óta a nem voltak dugók, a Budaörsi úti járatok pedig még gyorsultak is.
2010. szeptember 9., 17:55
Több elővárosi vonat a korábbinál rövidebb szerelvénnyel jár, utasellenes fűnyírást kiáltanak.
Egy bizottsági ülésen a BKV lényegében beismerte, hogy gondok vannak a metrókocsikkal.
Lefújták a pótdíjazás július elsejei bevezetését, a VEKE szerint a rendszer is értelmetlen.
A vasúttársaság szerint ők tájékoztatták az utasokat a Kőbánya és a Keleti közötti vágányzárról.
Az utasok egy része csak 20-30 perces csatlakozással juthat el a Keletibe. Nincs tájékoztatás.
Az utolsó nap üresen tesztelte az új magyar csuklós buszokat a VEKE és a BKV a főváros legkanyargósabb útszakaszain. Mérték azt is, melyik tud legszűkebben kanyarodni.
Pozsony, Bukarest, Varsó, Belgrád, Zágráb: mindenhol fiatalabb a buszflotta a budapestinél.
A VEKE megkérdezte az Európai Bizottságot, és kiderült: nem igaz, hogy 90 milliárdra büntették Londont a légszennyezettség miatt.
Garázsmenetre hivatkozva letessékelték őket, pedig a VEKE szerint ilyenkor is kell utast szállítani.
A főváros vizsgálja, miért kellett megváltoztatni a menetrendet reggel és késő délután.
A VEKE szerint a túl feszes tempóra állított közlekedési lámpák is közrejátszhattak a villamos és kukásautó áprilisi karamboljában a figyelmetlen sofőrök mellett.
A szocialisták főpolgármester-jelöltje a Városkutatás Kft. tanulmányára hivatkozott, ám abban szó sincs díjmentes közösségi közlekedésről.
A VEKE szerint így a társaság 130 milliárdos költségvetésének több mint fele kiesne.
A szervezet szerint a buszhálózat negyede szűnhetne meg, a BKV költségvetését 8-10 milliárddal csökkentenék.
A VEKE szerint a főváros és az állam között kötendő finanszírozási szerződés ezt tartalmazza.
A VEKE elnökségi tagja feljelenti Horváth Csabát, Nyakó Istvánt és Budai Bernadettet is.
Növeli a bosszúságot és a sorban állást.
2009. december 17., 10:27
Lefagyott a légrendszerük. A vállalat szerint ezer új buszra lenne szükség.
2009. november 10., 16:44
Budapest hatmilliárdos támogatást veszíthet, ha nem egyezik meg a kerület és a főváros.
A Közgyűlés felhatalmazta Demszky Gábort, hogy megkezdje a tárgyalásokat a Bosnyák térig tartó ütemről.
A VEKE szerint 300 millió forintos támogatástól eshet el Budapest.
Soha semmilyen érdemi költség-haszon elemzés nem készült, a tervek hibásak és elavultak.