Minden eszközön netezik, sutba vágja az akciós kuponokat és csak kényszerből vezeti a kimutatást költéseiről a legtöbb Index-olvasó. Az „Ön hogyan szállna be az internetbe?” kérdőívünk kiértékelése következik.
Október elején osztottuk meg azt a kérdőívünket, mellyel az Index-olvasó telekommunikációs szolgáltatásokhoz fűződő viszonyát és szokásait mértük fel. Aki akkor kitöltötte, valószínűleg emlékszik rá, hogy válaszai alapján kiderült, melyik karaktert dobta neki a gép ezen a téren. Ha nem emlékszik vagy nem olvasta cikkünket, akkor itt az alkalom, hogy nekiveselkedjen.
A legtöbb, összesen 5571 olvasónk sorolódott a „Kényelmes” fantázianevű kategóriába, aminek nyilvánvalóan az is lehet az oka, hogy elveszettnek érzik magukat az ajánlatok végtelen számú infósztrádáján.
Ha magára ismer, kattintson! A következő oldalon kiveséztük a "Kényelmes" karakter vieselkedését.
Képzeletbeli dobogónk második helyén a gondoskodó „Családos” karakterű olvasóink állnak, 4446 kitöltővel. A "Családos" típus sokszor családos, és figyelembe próbálja venni a családtagok igényeit is amellett, hogy a lehető legalacsonyabb szinten próbálja tartani a rezsit. Ismerős?
Akkor biztos, önnek ez a karakter jött ki. Kattinson!
3192 olvasónk került a „Nagyzoló” kategóriába. Ők a prémiumszolgáltatásokért, az újdonságokért és a kitüntetett ajánlatokért versengenek. Valamilyen szinten természetesen pionírnak tekinthetik magukat, mert nem tudnak ellenállni egy izgalmas újdonság felfedezésének.
Mindenük a minőség, de vajon bánnák-e, ha többet fizetnének ezekért?
Ezen az oldalon mutatjuk , milyen egy "Nagyzoló" vásárló, és miért ez jött ki önnek.
Összesen 1424 tesztkitöltő „Tudatos - számolgató”. Biztos, hogy nem vásárol zsákbamacskát, a jövőbeli fejlesztések és ideák neki hamiskásan csengenek.
Inkább a puszta számokban hisz, és így áll a szolgáltatásokhoz is. Ha kíváncsi rá, milyen válaszokkal érdemelte ki ezt a karaktert, kattintson ide .
Határozottan kevés, csak 74 kitöltő esett az „Kedvezményes” kategóriájába. Mint egy amerikai filmben, úgy be tud zsongani a leárazástól, mindenhez van még két kuponja és az újracsomagolt árut sem veti meg, sőt!
Szokta néha mondani, hogy okosban megoldjuk? Ha alig várja a szezonális akciókat, és ráadásul még ez a kategória is jött ki önnek, kattintsn ide!