Sussex hercegnéje a közeljövőben indíthatja el új vállalkozását, amellyel kapcsolatban már kiderült, hogy a hajápolástól kezdve a szakácskönyveken át a sminkekig sok területre fog kiterjedni. Kérdéses, hogy Markle rossz hírneve mennyire fogja rányomni a bélyeget a márkára.
Harry herceg és Meghan Markle már évek óta a királyi család számkivetett tagjai közé tartoznak, akik még 2020-ban hagytak fel királyi kötelezettségeikkel. Ennek körülményeiről azóta egy netflixes sorozatban, illetve a herceg egy önéletrajzi könyvben is beszámolt. Elszakadásuk a famíliától ugyanis nem ment zökkenőmentesen, és a Buckingham-palota falai mögött zajló, a nyilvánosság elől eltitkolt történések kiteregetése következtében a szigetország egy része árulóként tekint rájuk a mai napig. A brit bulvársajtóban – különösen azokban a lapokban, amelyekkel szemben pert indítottak – pedig napi szinten dolgoznak azon, hogy a britek továbbra is ekképp tekintsenek rájuk. Mióta az USA-ba helyezték át székhelyüket, ritkán is látogatnak az Egyesült Királyságba. Harry herceg a legutóbb amiatt utazott haza, mert édesapja közölte vele, rákkal diagnosztizálták, így még azelőtt találkozni akart vele, hogy elkezdi a kezeléseket.
A pár jelenleg az egyesült államokbeli Kalifornia államban, azon belül is Montecitóban él, és mára sikerült a saját lábukra állniuk. Alapítványt vezetnek, együttműködésük van a Netflixszel – korábban a Spotifyjal is volt –, illetve az Invictus Games nevezetű sportesemény szintén Harry herceg által jöhetett létre. Sőt, március közepén derült ki, hogy előbbieken kívül egy újabb dobással is készülnek: a Meghan Markle által megálmodott lifestylemárkával, az American Riviera Orcharddal.
Mint megírtuk, Meghan Markle a napokban újra regisztrált az Instagramra – korábban a sussexroyal profil volt az övék –, amelyen American Riviera Orchard néven jelent meg. Azt is csak abból lehetett leszűrni, hogy övé a profil, hogy annak leírásában ott szerepel: by Meghan, The Duchess of Sussex, azaz Meghantől, Sussex hercegnéjétől. Egyelőre még semmilyen tartalmat nem töltöttek fel a közösségi felületre, amiből rá lehetne jönni, pontosan milyen céllal hozta létre az oldalt. Csak egy fotómontázst látunk, rajta az American Riviera Orchard, Montecito felirattal, illetve a sussexiek új logójával. Ahogy az már kiderült, egy életmódmárkáról van szó, ami egyáltalán nem új terep Markle számára, mivel korábban a The Tig nevezetű blogot vezette, amin efféle tartalmakat osztott meg divattal, utazással, gasztronómiával kapcsolatban.
Sőt, úgy tudni, a pár Netflixszel kötött megállapodásának részeként – amelyből eddig a Harry & Meghan-sorozat és a Heart of Invictus-dokumentumfilm valósult meg – Markle egy saját főzőshow-t indíthat a streamingplatformon. Erre utalhat az a videó, amit korábban Insta-történetben osztott meg a felületen a hercegné, ám biztos információkat még nem kaptunk ez ügyben. Az American Riviera Orchard márkát illetően viszont érkeztek újabb híresztelések, amelyek szerint egy kifejezetten szerteágazó vállalkozásról lesz majd szó.
Tekintve, hogy az American Riviera Orchard Instagramján megosztott néhány fotó nem sokat árul el arról, milyen termékeket fog árulni a hercegné, csak azon bennfentesek megszólalására lehet alapozni, akik némi rálátással rendelkeznek erre. Ahogy egy informátor a Page Sixnek kifejtette, főleg otthoni, kerti és általános életmódbeli kínálatra fog összpontosítani a vállalkozás. Az már biztosnak tekinthető, hogy különböző élelmiszereket, köztük lekvárokat, dzsemeket, dióvajat, kenhető termékeket, valamint asztalterítőket, ivóedényeket, evőeszközöket és szakácskönyveket terveznek árusítani.
A Daily Mail szerint ugyanakkor már további termékekben is gondolkodik a hercegné, például sminkekben, bőr- és hajápolási kozmetikumokban, illatszerekben, szappanokban, testápolókban, illatosítószerekben, illetve jógaszőnyegekben, párnákban és ékszerekben. Ezen kívül papíráruk árusítását szintén tervezi, így írószerek, jegyzetfüzetek, üdvözlőlapok, naptárak, ajándékcsomagolások, fotóalbumok és partidíszek szintén szerepelnek majd a kínálatban. Sőt, Markle nem feledkezett meg a négylábúakról sem, ezért az állateledel mellett etetőtálakat, nyakörveket és ágyakat is lehet majd kapni.
E felsorolásból is lerí, hogy a hercegné valóban a lifestyle kategória szinte egészét le kívánja fedni új márkájával, ám kérdéses, hogy a hírneve mennyire fogja rányomni majd a bélyegét a vállalkozásra. Úgy tudni, Markle többek segítségét is kérte, hogy sikerre vigye a projektet, köztük Reese Witherspoon produkciós cégének, a Hello Sunshine-nak a vezérigazgatója, Sarah Harden, illetve Adam Lilling vállalkozó nyújthattak neki segítő kezet. Arról viszont egyelőre nincsenek információk, pontosan mikor is startol majd el a weblap.
(Borítókép: Meghan Markle 2023. november 16-án Los Angelesben, Kaliforniában. Fotó: Robin L Marshall / FilmMagic)