Egyetlen egy pályázatot adtak le arra a nyílt közbeszerzésre, amit a "Társadalmi párbeszéd az olimpiáért 2016" nevű kommunikációs kampány stratégiájának kialakítása és lebonyolítására írtak ki - írja a Világgazdaság.
Az egyetlen pályázó a Media Insight Médiaügynökség és a Humán Telex Reklám Tanácsadó és Szolgáltató Kft. párosa volt, amelyek így el is nyerték a feladatot. Ez utóbbi cég tulajdonosa Orosz Pál, a FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatója. Az 2024-es olimpia médiakampányára első körben 700 millió forintot költhetnek, ami viszont 900 millióra duzzadhat.
A budapesti olimpia társadalmi párbeszédével kapcsolatban amúgy az az érdekes, hogy míg közel egymilliárd forintot hajlandó rááldozni a Budapest 2024 Nonprofit Zrt., a társadalmi párbeszéd egy kicsit interaktívabb módját, a népszavazás kiírását nem engedte a Kúria.